Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Току виж Визз пак върнат полета София-Варна
Не знам как стоят нещата с даване на вътрешна линия на чужда авиокомпания, защото Уиз България вече няма.
Русе става регионално летищеНяма интерес към концесионирането на летищата Русе и Горна Оряховица. Това каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски. Най-вероятно летище Русе ще бъде дадено на общината, за развитие на регионалните нужди на областта. Идеята летище Букурещ да използва летище Русе за нискотарифни полети отпадна след обновяване на букурещкия аеропорт, казо още Московски.По думите му за летището в Горна Оряховица се обмисля нова стратегия.Към сега предложения за концесия карго терминал Пловдив ще се прибави цялото летище. От транспортното министерство смятат, че така то ще бъде по-атрактивно за бъдещи инвеститори.В момента летище София отделя целия си дивидент от 8-10 милиона лева годишен доход за летище Балчик. Идеята е то да бъде обновено, защото анализите са показали, че към него има голям интерес, коментира транспортният министър.Що се отнася до летище София концесионният анализ ще стартира до края на септември. Той ще даде отговор на въпроса дали аеропортът ще бъде отдаден на концесия. Ако е посилно за държавата да се справи с разширението му, тя ще го направи. В противен случай ще се обсъди вариант за публично-частно партньорство, каза министър Московски, като повтори, че концесия на летище София трябва да има, но не на всяка цена.Все още работната група по летищата Варна и Бургас проучва ситуацията. Засега се смята, че забавянето на подробния устройствен план е по вина на община Варна, но най-вероятно концесионерът ще бъде санкциониран за забавени инвестиции. Крайният резултат ще стане известен щом комисията приключи работата си, информира Ивайло Московски.
Quote from: conecto on 07.09.2011, 21:24:19Не знам как стоят нещата с даване на вътрешна линия на чужда авиокомпания, защото Уиз България вече няма.По икономически причини ли са разпуснали Уизз България ? Изненадвам се защото все си мислех че между Уизз Бъгария и Украйна нашия клон е по перспективен...А и полета за Варна дали е имало достатъчно пътници?Аз лично се съмнявам при средната цена на полет от 70 лв която предлагаха...Според мен ако им е била доходоносна линия са щели да намерят самолет все пак.
Коментирахме за Авро/Бае на ръкав, ето снимка с швейцарска машина в Нюрнберг: