Ами хайде сериозно де. СР-71 е 0.3 МАХ по-бърз от МиГ-25,като поддържа постоянна свръхзвукова скорост,докато миг-а я постига при форсаж и след всяко достигане на МАХ 3 се налага основен ремонт на двигателите. Черната птица замества ю-2 именно защото руснаците успяват да го свалят над съюза.Но до края на студената война така и не успяват да свалят 71.МиГ-25 изобщо не е вездесъщ,на въоражение има 4 броя дори и в БГ армията,един от които пада поради повреда.разменени са началото на 90-те за 4 броя МиГ23. Освен всичко друго височинният прехващач на съветите ,който е на въоражение когато се появява 71 изобщо не е МиГ ами е Су-15.
Стига възхвалявахте руснаците както и тяхната ПВО в частност,защото е смешно.Да припомням ли случая на немеца( не му помня името) кацнал на червения площад.А в съюза и последваща Русия ПВО е род войски!
Минал е през 5 зони на отговорност и двойка МиГ 23 вдигната да го прихване не успява да го намери???
начина да победиш съюза? Качваш ядрено оръжие на витлова чесна и я пращаш към москва.
Ясно колко вдяваш от авиация
Имаш сериозни пропускикакто за черната птица, така и за МиГ-25 и МиГ-31. SR-71 може макс (това обаче е различна от поддържаната максимална скорост) да лети с 3,5 М. Р-33 на МиГ-31 може до към 4,5-4,7 М. Р-40 на 25цата и тя горе-долу толкова. Отделно, дето и при черната птица е на форсаж е макс скорост, а още по-отделно, че всеки самолет може да лети определено време на тази максимална скорост поради редица фактори. Можеш да прочетеш нещо повече за "Балтийския експрес". Не че е лош самолет Блекбърда, нещо много сериозно е, но не и извънземно. SR-71 изпълнява задачите си над СССР (над Виетнам не е така - минават на територията на страната) "с надникване", но без да нарушават съветската граница, затова е нямало и свалени. Другите ти пропуски - борд 741 (май) се разбива вследствие много, ама много различна причина от повреда на техниката. Другата ти дупка (ако може да се каже така де предвид показани знания в тази сфера) е полетът на Руст. Явно нещо някъде от някого си подочул за двойката 23ки, прехванат е, за кратко е видян визуално (поради облачността) и след доклада на летците, че наблюдават лек, спортен самолет от типа на Як-52, никой не им е давал разрешение за пуск (това не става толко лесно, колкото ти си представяш). Има и други дежурни, прехванали го, но не стигнали до визуално опознаване поради облачността. Никой нищо не прехваля, отбелязва се просто. Това, че на теб ти бягат доста работи, е отделен въпрос.
CKD, май се сещам кой си - за т'ва мисля, че ще ме разбереш без да се обидиш - по принцип, в българската военна авиация под катастрофа се разбира загуба на самолета + летеца, когато е само загуба на летателният апарат без загуба на летеца (Катапултира се, скача) е авария. То по скоро за точността. За обвързването с Договора не знам, но се вижда, че България е малка (поради това умни люде след идването на разузнавачите спират идеята за 12 прехващачи - на Балчик започва подготовката на инфраструктурата за приемането им) за подобен самолет (с М=2,68 завоят почва от Червен бряг и свършва по северните склонове на Родопите) и е твърде скъп за експолатация : специален високотемпературен керосин, специална хидротечност...