Author Topic: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт  (Read 233128 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Това е много добра новина, бях останал с впечатление, че идеята са я оставили да отлежи още някоя и друга година ;)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
В сайта на столична община е излязла информация за бъдещ ТБ13 :

ТБ13
Подлеза при Околовръстен път, бул. България, бул. Тодор Каблешков, ул. Костенски водопад, бул.
Гоце Делчев, бул. Петко Ю. Тодоров, ул. Бяла черква, бул. Арсеналски, Метростанция Свети
Наум, бул. Черни връх, бул. Фритьоф Нансен, Метростанция НДК, бул. Васил Левски /бул.
Патриарх Евтимий/, Метростанция СУ Св. Климент Охридски, бул. Цар Освободител, бул.
Цариградско шосе, пл. Винарово колело, бул. Цариградско шосе /южен локал/, ул. Йерусалим,
Метростанция Младост 1, бул. Андрей Сахаров, бул. Ал. Малинов, ул. Проф. Ал. Тодоров- Балан,
ул. Св. Киприан, ж.к. Младост 2 /ухо/ - двупосочно.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Нещо като срокове и етапи има ли? Давай линкове към такива новини!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Явно след пускането на трасето до Младост ще пуснат и ТБ13- интерестно обаче дали и той,и ТБ5 ще ходят до Младост 2,или 5 ще си остане до сегашното обръщало?  :neznam:

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Нещо като срокове и етапи има ли? Давай линкове към такива новини!

Срокът е есента на 2013, статията е от в. 24 часа, по-горе съм я постнал  :)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Явно след пускането на трасето до Младост ще пуснат и ТБ13- интерестно обаче дали и той,и ТБ5 ще ходят до Младост 2,или 5 ще си остане до сегашното обръщало?  :neznam:

Най-вероятно 5 ще остане до сегашното обръщало, а 306 ще се закрие.  :neznam:

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
А дали е възможно да пуснат ТБ 3 вместо 13,защото този номер е свободен,а и преди години по-точно през 1992 г. 3-ката извършваше маршрут до Окръжна болница или е предназначена за друг маршрут.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Идеята за тролейбусна линия с номер 13 официална ли е, или е плод на догадки? Защото ми се вижда силно озадачаващо при налични свободни номера 3, 10 и 12 евентуалната нова линия да бъде точно 13 - по света хората се чудят как да нямат нищо с този номер, ние пък държим да е точно с него...  :neznam:
« Last Edit: 29.12.2012, 19:14:25 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
3 и 10 са преди 11... Ами, то нали трябва да има дупки... както е с трамваите :/

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Дам, при трамваите имаше сума ти свободни номера, включително 21, но новата линия получи 23.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Едно време линията, обикаляща в Младост е била 13. Предполагам повечето от вас знаят този факт.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
А дали е възможно да пуснат ТБ 3 вместо 13.
Ами предложи го на ЦГМ, пиши им едно писмо-предложение.
Иначе дори символика има, линия № 13, пусната през 2013 год. Като добавим и това:
Едно време линията, обикаляща в Младост е била 13. Предполагам повечето от вас знаят този факт.
Спрете си просташките мнения !

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
В това, което постна от "24 часа" няма и една дума за тази тролейбусна линия № 13  :neznam:

ЕД: А да, сега видях, че идеята била този Тб13 да отива до Младост 2. Дано сме живи повечето, да го видим някой ден  :rofl:
« Last Edit: 29.12.2012, 20:27:42 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Охооо, навлизаме в утопичната фантастика. По този маршрут тролейбусна линия няма да има в близките 5 години. Друг е въпросът, че и да се изгради ККМ едва ли най-разумното нещо е тролей ала автобус 111...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email
В документа от столична община където се намира информация за ТБ13 няма празни номери. Има също ТБ3, ТБ10, ТБ12 и ТБ14 (!), ТМ13 и ТМ24.

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
В документа от столична община...
Удобно ли е да пуснеш линк към този документ?

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 124
    • View Profile
    • Email
Сигурно, заповядай:

http://sofia.bg/pressecentre/foto/07-02.pdf

Ноември 2010. Уточнява всички информации за нови трамвайни и тролейбусни отсечки които четем във вестниците за последни две години...

Найважни промени:

ТМ1: жк Вазов - Обеля
ТМ2: кв. Орландовци - Лъвов Мост - Дървеница (по нов маршрут)
ТМ6: закрит (виж ТБ3/ТБ13)
ТМ8: жк Люлин - нов маршрут чрез Модерно Предградие - Скопие - кн. Мария-Луиза - кв. Орландовци
ТМ9: надлез Надежда - Лъвов Мост - кв. Хладилника
ТМ13: Обеля - Илиянци
ТМ18: закрит

ТМ23: МС Младост 3 - жк Гео Милев
ТМ24: Младежки Театър - жк Овча Купел

ТБ3: жк Гоце Делчев - по маршрута на ТБ8 - Бяла Черква - бул. Арсеналски - бул. Нансен - Патраирха - Петте Кьошета - Надлез Надежда
ТБ6: от жк Люлин по сегащният маршрут до бул. Сливница - Адам Мицкевич - Хан Кубрат - МС Хан Кубрат
ТБ10: жк Люлин - Добринова Скала - Петър Дертлиев (по маршрута на А310) - бул. Сливница - Сточна Гара
ТБ12: жк Дружба 2 - Обиколна - Димитър Пешев - Цветан Лазаров - Асен Йорданов - Винарово колело - Г. М. Димитров - Драган Цанков - ухо КАТ
ТБ13: Околовръстен Път - бул. България - Тодор Каблешков - по маршрута на ТБ8 - Бяла Черква - бул. Арсеналски - бул. Нансен - бул. Левски - бул. Цариградско Шосе - Йерусалим - бул. Сахаров - бул. Малинов - ул. Проф. Ал. Тодоров- Балан,
ул. Св. Киприан - ж.к. Младост 2 (тук не минава по новата естакада?)
ТБ14: Северна Промишлена Зона - Локомотив - Пробуда - Просвета - Първа Българска Армия - Резбарска - Васил Кънчев - бул. Владимир Вазов - жк Левски-Г

А53, А82 - закрит (виж ТМ8)
А76, А306 - закрит (виж ТБ13)
А87 - закрит (виж ТМ13)
А310 - закрит (виж ТБ10)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Това са предложенията на Мот Макдоналдс. Някои от тях са недоносени. Примерно:
1. ТБ трасе от Винарово колело само до КАТ. Би трябвало да продължава по Г.М.Димитров или до Студентски град с перспектива за удължаване на юг, или към Зоопарка с перспектива за удължаване към Хладилника. А пък ако началната му спирка е из Дружбите, ще вози дружбенски въздух до КАТ и обратно.
2. Надали е много смислен букет от 3 линии - 5, 8 и 13 към Младост, застъпващи сериозно маршрутите си. Вместо да се чудят, как да синхронизират 3 линии, може една от двете налични да бъде удължена към Младост-2. Освен това Младост-2 е дадена като крайна дестинация на трасето, а е добре то да напредва към Младост-3, вместо да се забива до блока на Иво.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
и това тб трасе по Хан Кубрат. Да прремости и да се свърже с Опълченска и тб 3 да е до Връбница 1, а тб 6 през Надежда по 86 до ст.гара.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Мисля, че сега е момента когато трябва да се стимулира използването на икарусите след закупуването на новите 50 тролея, защото за съжаление не виждам никакво развитие на тролейбусния транспорт с цел цялостното екологизиране на градския транспорт. Ще си спретнат един масов брак за икарусите, километрите неизползваеми жици по улица Ильо войвода, бул. Д-р. Петър Дертлиев, стадион "Васил Левски" и предполагам това далеч не са единствените такива, ще си останат така, ще ръждясват и клеясват, ще си караме със старите боклукчиви стрелки и кръстовки и няма да мръднем от положението, в което сме сега. Същевременно разпределението на тролейбусния транспорт по маршрути е доста неравномерно, всички линии минават или през южната тангента, или през Орлов мост, а "паяжината" на тяхното разпростиране из кварталите е доста рехава. Ако не правене на нови маршрути и линии то да се приберат жиците по всички неперспективни маршрути, които по настоящем не се използват и да се правят инвестиции за подобряване на контактната мрежа, за да си личи малко от малко, че нещо се прави. Сега с ремонтите в Левски само се отбива номера и имам чувството, че само чакат момент да им теглят ножа под разни профански предлози.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!