Добър ден. Чета форума от известно време особено мненията за гараж Дружба и неговите автобуси
но се регистрирам чак сега. В последно време срещам твърде много спекулаци и откровени тъпизми най-често разпространявани от едни деца и тийнове, които имат откровени дефицити но не ми е работа да ги обиждам и да се меся. Работата ми е че работя в гараж Дружба от достатъчно време че мисля че имам представа особено за някои въпроси. Това което ме накара да се регистрирам е желанието да спре разпространяването на невярна и изопачена информация по форума и фб групи относно автобусите в гаража.
Най голям проблем в гаража има с Конекто Г, а не с Ман. Само за последните 7 месеца има 5 опита за самозапалване на Конекто. 5 опита! 3307 два пъти, 3304 и един от другите беше 3322 мисля. Ами 3306 който всички го хвалихте а се оказа с безкрайно много скрити проблеми и стана на факла за 10 мин. Айде сега си представенете тва да стане по линия 76 на орлите. Това ли искате
Ще кажете ами то вие в гаража сте виновни, заради вас се запалиха късите метанови по 9. И да и не. Моделът конекто и 0345 са с дефекти и силно предразположени към запалване. Да не говорим за зелените автобуси които редовно ни изправяха на нокти и там бройката на горели не се побира на пръстите на 2двете ръце. Същото важи за ниската версия каквато няма в нашия гараж.
Авариите - да видите прегрял и аварирал Ман по улиците е чисто и просто безмислена статистика която радва дечицата без работа . Нито един модел не е застрахован от това и една авария сама по себе си не значи нищо, пък и май забравяте че Ман са най-голямата бройка в гаража. има си коефициент на аварии и такива неща - Ман е с най ниския коефициент на аварии от всички модели в гаража след китайските електрически 30 серия.. Кой модел е с най високия може ли да познаете? Да точно така Конекто.
Редовно се докладват жалби от пътници за лошо качество на услугата с пътуване с Конекто - наричат ги разпадащи се антики. Каквито масово са а Ман ако не сте забелязали са като чисто нови след 10 години. И технически също досега не са имали никакви по драматични проблеми. Ман ги искат навсякъде, ноо за жалост не могат да огреят всичко.
Имало "дръгели" в сервиза? ами има : "дръгелите " конекто г редовно са там, два вече изгниха а някои едва успяваме да ги привеждаме в редовно движение. Ман са там основно за катастрофи ,има само един по дълго спрян 3101 или 3103 май беше . Просто няма пари в последно време ,скоро ще го направят и тръгва и той както 3120.
Тези автобуси с право са приоритет и са най добрите в гаража според всички пък и благодарение на тях този гараж и цялостната поддръжка на всичко тръгна нагоре преди години.
Тъй че харесвайте си каквото желаете но спрете да разпространявате глупости и детинщини навсякъде. наясно съм че сте в тая възраст ноо наблегнете на книгите защото както един колега е написал тук прези седмица, ако такива като вас станат шефове жална ни майка. Не става само с висене на главата на някои шофьори и драсканици в интернет.
Довиждане!
Най-после да попадна на конструктивно и добре структурирано мнение от човек, работещ в АП Дружба.
Тъй като живея в Младост и редовно пътувам с линии 76 и 213, понякога с 305, 314 и 413, имам доста наблюдения.
Конекто Г са много зле - на практика 90% от тях се разпадат по средата и се кърпи каросерията там отвътре и отвън. Видимо е по сменяният под и цепките над гумата. Тези автобуси не могат и вероятно няма да издържат още дълго време в това си състояние.
Имах късмета да пътувам скоро с: 3300, 3312, 3320, 3314, 3318, 3313, а и други и затова така мисля.
С изключение, може би на 3103 веднъж, МАН-овете са си супер, особено вторите от 3140 до 3159.
Това го казвам не защото съм фен на МАН, а защото се вижда, че са с добра сглобка и направа.
Те много малко са мръднали за почти 10 години и си личи европейското качество колко е по-високо от турско-китайските работи, някои от които също ми се струват добре. Засега.
Конекто Г, безспорно са герои, че за тези над 20 години са издържали, но в никакъв случай не са на "преклонна възраст".
305/Г си издържаха над 30 години спокойно, въпреки, че каросерията им съвсем беше мармалад накрая.
И да, съгласен съм, че е добре от време на време да се адресират детинщините във форума.
Идеята на автобусният, тролейбусният и т.н. парк е да е възможно най-еднотипен и лесен за експлоатация и поддръжка. И колкото по-сходни са моделите с богат набор от резервни части, толкова по-добре.
Идеята не е да се вадят играчки за Коледа според желанието на разни запалянковци.
И колкото е по-нов и по-добре поддържан подвижният състав (за каквото е всъщност темата тук), толкова по-добре!