Не са без значение и далаверките/циганийки, свързани с доставката на резервни части, консумативи, масло, антифриз, че и крушки ако щете. При мен, понеже и такива заявки обработвам, няма възможност за никакви такива шменти - капели и корупционни схеми. Идва заявката директно от гаража на клиента, имаме специален онлайн формуляр. Хвърлям и един поглед, компютърът смята цената, прави фактурата, пращам я по и-мейла. Виждам че е платена, пращам заявката в склдовете и до няколко часа камионът с поръчаните части вече пътува. Няма обществени поръчки, няма схеми просто защото няма кой друг да достави частите. И дума не може да става някой да получи лиценз за производство на "оригинални" части като на Мирчо Гандев в БАН цехчето, камо ли пък за по-евтини китайски аналози. Няма смисъл от ЗОП, понеже просто няма откъде другаде да дойдат части, освен от нашата мрежа. А повредите след всяка смяна на линиия се записват в компютър и ако на другия ден шофьорът види, че не са отстранени или че не е отбелязано отстраняването, просто ще откаже да излезе с този рейс на линия, като съответните отговорни лица и на ниско, и на високо ниво просто ще си понесат последствията....