За съжаление Jorr е прав. Много ми е чудно, след като виждат, че има гражданска инициатива, хора пращат до тях масово питания, изследвания и други материали, опровергаващи мита за недостатъчния пътникопоток, защо не се замислят поне малко. Ясно се вижда че са против още с формулирането на обществената поръчка - ... тип "леко метро" и по маршрута Княжево - Борис - ЦГЧ - Ботевградско. Аз се надявах да са я задали по друг начин - ...за избор на подходящ тип система в направлението югозапад - североизток... Но уви, не!
Обаче, чисто теоретично - ако беше зададено така, както си мислех, че е и чехите представят смислено и задъллбочено изследване с преки и ясно описани доказателства, пред ЕС може да се кандидатства и за класически тип и нормативно ЕС няма право да възрази, тъй като се спазват всички техни изисквания. Обаче родните тъпунгери още от сега отрязаха възможността.
Освен това, ако диаметърът струва 1 млрд. евро, то дофинансирането ще е 200 млн евро. Ако се строи 4 години, то това означава по 50 млн. евро на година за общината, като например 10 от тях могат да са помощ от държавата. Никой няма да може да ме убеди, че общината няма да може да осигури тея пари на година. Още повече има възможност за теглене на заеми и т.н.
Тиквите на ул. Княз Борис са си решили така...