Аз пък не мога да разбера какво им е толкова лошото на руските? Да, има по-комфортни, но на нас ни трябва маймуноустойчиви. Справка - новите тролей. По този показател руската изработка май ни пасва най-добре.
Според мене сбъркване на реалност и политическа обремененост. Последното нещо за което се сещам при споменаване на Парижкото метро е конфорт и чистота. Като изключим напълно автоматизираната 14-та линия, всичко останало беше (преди няколко години) на нашето ниво - нови и стари състав, неотличаващи се с нищо съществено от нашите номерни и суичове. Е, малко по-мръстни бяха, ама това е характерно (и донякъде нормално) за мрежата им. Даже старите вратите им се отваряха с ръчки. Подони неща съм чувал и за Лондонското.
E забравяш обхвата на мрежата на Лондон и Париж и годините експоатация, не може да им сравняваш парка от сигурно над 500 влак с нашите 18. За новите състави дано наистина са от реномиран европейски производител и не трябва да робуваме на тия стереотипи, че не заслужаваме хубави возила, защото нямаме културата, еми нямаме я, защото се возим в бараки и едва ли не сме свикнали да го правим. Разбира се , това не се отнася за метрото ни и мисля, че ако продължим да го развиваме и обновяваме парка с нови и модерни влакове ще се увеличи още повече пътниците, които го използват, защото всеки предпочита да се вози в чисти и модерни влакове на метрото отколкото в бараките, които наричаме трамваи и т.н. А желанието ми да се избере друг производител, а не Метровагонмаш е продиктувано от това, че първо съставите им според мен не създават никакъв комфорт, в номерните от вентилацията може да се разболееш, в скифовете мирише и е задушно....ако трябва да гледаме реално на нещата като ще се купуват нови возила, нека поне се изберат с по-голям комфорт за пътниците и цената да спре да е определяща.