Poll

Желаете ли ЕК и ОЛАФ да направят ревизия на търга за доставка на метровлакове?

Да, защото конкурсът е опорочен!
42 (43.3%)
Да, защото не искам Русичи
13 (13.4%)
Да, защото Русичите не пасват на станциите
3 (3.1%)
Не, конкурсът е проведен честно
4 (4.1%)
Не, защото ще загубим еврофинансирането
9 (9.3%)
Не, защото ще се забави пуска на МД2
21 (21.6%)
Нямам мнение!
5 (5.2%)

Total Members Voted: 97

Author Topic: Търгът за доставка на Метровлакове за МД2  (Read 136028 times)

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
До 40 км/ч, защото при превоз в студено състояние няма въздух за възглавниците, а и като цяло такива нетипични неща се превозват с намалена скорост.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Скоростта, която е определена от руснаците за движение по жп мрежата в "студено" състояние не трябва да е по-голяма от 75 км/ч, а при криви с радиус 201-300 м: до 40 км/ч

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
A с габарита има ли някакъв проблем? В смисъл влакът третира ли се като возещ вагони с руски габарит и съответно да намалява до указаната скорост, където е нужно? Питам защото мина през тунела с не повече от 25 км/ч и после ускори до 40.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Вагоните са с по-малък, а не по-голям габарит. Нямат проблеми да минават навсякъде, но по телеграмата са дали скорост до 40 км/ч и до 15 км/ч през стрелките, защото явно си мислят, че се превозват космически кораби или кой знае какво нестандартно чудо...

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
То е ясно, че са с по-малък габарит, ама рекох да не би на някоя умна глава да му е хрумнало друго, защото съм се нагледал на абсурди в железниците. :)

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Поредните два състава пътуват за България:
http://transphoto.ru/photo/509070/
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Поредните два състава пътуват за България:
http://transphoto.ru/photo/509070/

Това третата доставка ли е? (по мои сметки трябва да е третата) Ако наистина е третата, това означава ли, че ще имаме цели 6 тъмнозелени състава? Каква тогава ще е разцветката на останалите?
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Следват лилавите, на живо третият цвят не сме  го видели. ;)

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
аз не виждам какъв е проблема ако влака си се движи със 100-120км смисл русича колкто и да е за метро и да има норми пак би трявало съвсем спокойно да се движи със 120км/ч примерно, а пък и това е допълнителен тест

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Има си закони на динамиката и физиката които не могат да се пренебрегват, а и съставите няма да влизат в употреба по спешност. Конструктивната максимална скорост и здравина на талигите не позволяват такова движение. Отделно, в каква часто от трасето между Варна и София дори пътническите валкове се движат с подобна скорост?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Като оставим коментара на колегата Ginov настрана, поредната двойка състави се очаква да пристигне във Варна (по днешна информация) между 28 и 29 юни.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
аз не виждам какъв е проблема ако влака си се движи със 100-120км смисл русича колкто и да е за метро и да има норми пак би трявало съвсем спокойно да се движи със 120км/ч примерно, а пък и това е допълнителен тест
Превозът по ЖП мрежата не е момента за тестове. Пречки за движение със скоростта, предписана от производителя (горе се спомена за 75 км/ч) няма, но това се решава при даване на заявката за назначаване на специалния влак.
Отделно, в каква часто от трасето между Варна и София дори пътническите валкове се движат с подобна скорост?
Около 2/3.

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
А вагоните-водачи за каква скорост са?
UPP@UIC

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
хаха талигите не са били за тази скорост конструирани... глупости на таркалета талигата на един русич или номерен е по-здрава от тези на бджто просто метрото не кара със 120 ами 90 даже и това е много затова, не че няма да издържи, просто не е пригодена, не че не може даже метрото да вдигне 120, тогава къв е смисъла на километражите на номерните да пише 100 а на русича 110/120

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Километражът на Икарус 280.03 пък е разграфен до 120 км/ч - дали е допустимо конструктивно да се движи с такава скорост дори на буксир по наклон  :neznam: Хайде стига глупости! Преценили са, че това е най-безопасната скорост за този влак и това е.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Ще има не 6, а 18 влака със зелена ивица. Поне толкова са поръчани и трябва да пристигнат за откриване на това, дето му викат "втори метродиаметър".
Конструктивната скорост на влаковете за метрото е 90 км/ч.
Новият звук при движение на съставите се дължи на това, че от известно време насам се извършва шлайфане на релсите в тунела с една италианска машина, която през деня се намира на открито пред депото в Обеля. Можете да я видите, ако хвърлите един поглед отвисокото - жълта на цвят, нещо като подбивна машина, но доста по-дълга.

Offline horus92

  • Писател
  • **
  • Posts: 38
    • View Profile
Няма да са 18 зелени. Ще има поне още един цвят, а най-вероятно са три. Вече се появиха снимки на лилавите.

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Няма да са 18 зелени. Ще има поне още един цвят, а най-вероятно са три. Вече се появиха снимки на лилавите.
Къде можем да видим снимки на лилавите?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Колега, Гергинов, ЕМВ 81-740.2Б "Русич" са с конструктивна скорост 90 км/ч и всякакви свободни съчинения са безплодни.


А иначе информацията за релсов шлайф е интересна и сигурно ще го ползват да репрофилират цялото трасе.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."