Author Topic: Метростанция за връзка с жп гара Обеля  (Read 100674 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4631
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Май ще те разочаровам. Подобно нещо не се очаква. Със закупените нови състави ще се покрият нуждите на метрополитена, и няма да е необходимо добавянето на нови вагони. В час-пик в настоящия участък се движат 6+1(резерва) състави, което означава, че в резерв остават 6 стари състава и още 6 нови (ако приемем, че ве ксплоатация са 6-те стари). Старите като цяло са зле технически, така че те ще се покриват от 6-те нови. Така нови вагони няма да са нужни, или поне няма да се слагат 
« Last Edit: 20.03.2009, 17:38:12 by blagun »

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: maniak
Май ще те разочаровам. Подобно нещо не се очаква. Със закупените нови състави ще се покрият нуждите на метрополитена, и няма да е необходимо добавянето на нови вагони. В час-пик в настоящия участък се движат 6+1(резерва) състави, което означава, че в резерв остават 6 стари състава и още 6 нови (ако приемем, че ве ксплоатация са 6-те стари). Старите като цяло са зле технически, така че те ще се покриват от 6-те нови. Така нови вагони няма да са нужни, или поне няма да се слагат  

Аз пък си мисля, че ще има нужда от поне още един вагон на всеки състав, защото при сегашното положение, сутрин към 7 влаковете се движат през 6 минути и тъпканицата е невероятна, а едва ли интервалът може да се намали много повече от това.
Иначе и аз винаги съм се чудел защо перонът на Обеля е толкова къс в сравнение с другите станции, които спокойно могат да поберат още два вагона.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4631
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
минималният интервал, на който могат да се движат вагончетата е 90 сек! За 6 мин биха минали средно 3 състава. Така че не се безпокойте, има още  да намаляват интервала.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: maniak
минималният интервал, на който могат да се движат вагончетата е 90 сек! За 6 мин биха минали средно 3 състава. Така че не се безпокойте, има още  да намаляват интервала.

Не мисля, че ще бъде икономически оправдано да се намалява интервала.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Марто хора да има за такъв интервал и ще си е достатъчно оправдано.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7479
    • View Profile
Quote from: maniak
минималният интервал, на който могат да се движат вагончетата е 90 сек! За 6 мин биха минали средно 3 състава. Така че не се безпокойте, има още  да намаляват интервала.
Интервала е 90 секунди но само теоритично. При сегашните крайни станции е невъзможно да се използва, понеже няма как машинистът да смени управлението за 40 секунди и в останалите 50 да освободи блок-участъка така че на него да влезе другата мотриса.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Интервала е 90 секунди но само теоритично. При сегашните крайни станции е невъзможно да се използва, понеже няма как машинистът да смени управлението за 40 секунди и в останалите 50 да освободи блок-участъка така че на него да влезе другата мотриса.

Да не говорим, че сутрин на "Люлин" за толкова време само ще се качват хората.
« Last Edit: 14.12.2006, 14:17:15 by conecto »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5919
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
90 е теоритично, но може да се постигне интервал от 3-4 мин спокойно.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6446
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Е как, ще го пуснат под трамвая, пътниците ще се спускат като на Влакчето на ужасите :lol:
Каквото и да правят, трябва да извият трасето успоредно на трамвайното към Връбница. Не може обаче да се движи по Обелско шосе повече, защото след Автостанцията блоковете пречат.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4631
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
относно 90-те сек. - това може да се постигне, при правилно разпределяне на вагоните в трасето.
А относно трамвайната линия - тя няма да съществува при строителството и след пущането на метрото. Метрото ще бъде над нея, така че смисъла и се губи

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Няма да се добавят нови вагона , а просто интервалът ще се намали ! В Москва интервалът също е 90 сек , а понякога в час пик е 45 сек и се справят без проблем , дето там пътникопотокът е поне десетки пъти над нашия !!!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Както ЧКД каза - 90 секунди е невъзможен интервал. На старите влакчета могат да се закачат по още два вагона, а в пиковите часове интервалът да е 3 минути.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
При положение, че няма обръщало, а се преминава от един коловоз в друг няма начин да са на 90 секунди.То затова време слизат хората на последните спирки.Кога да слезнат хората, че и машиниста да изтича от единия край на влакчето до другия.
 3 минути е реалистичен и приемлив вариант.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Всъщност може. Другия влак да отива на втория коловоз и пътниците да преминават на другия коловоз, чрез стълбище или нещо в този дух. Може и лиани както Маугли
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Да и да се редуват ту в единия, ту в другия коловоз.Няма как да стане номера
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: KpuTuK
Цитат от темата "Метродиаметър 2" на г-н Иван Кръстев:

"начало на километъра е първата станция „Обеля“ на първи метродиаметър"

Значи дотук добре. Хайде обаче да ми отговорите на няколко въпроса, защото аз така и не намерих разумен отговор.

1. Откъм северния изход на метростанцията (към Обеля 2), линията става една в края на перона, т.е. двата коловоза се сливат. Ще го преконструират, нали? А можеше и да го направят още при строежа.....

2. Как ще се процедира с автогара Обеля, продължението на бул. Панчо Владигеров и ул.2 +трамвайните релси, когато строят метродиаметъра? Защото не ми се вярва тунела да влиза в земята под 45 и повече градуси!?

3. Ако скъсят ТМ1 до Надежда 6, с намерение да затрият релсовия път, какво ще довозва пътниците от Обеля 2? Това са 15 минути пеша от последната спирка на трамвая до метростанцията.

4. Къде ще преместят Автогара Обеля и защо въобще я построиха, като ще трябва да я унищожават?

Ще задам тези въпроси и във виртуалното деловодство към СО, щом проектът е готов.

1. Сливат се за използване в случай на авария
2. Те и на Сливница автогарата я посториха и я ползваха 3-4 и години и сега бараките седят да събират клошари. А пътя може да го прекарат в подлез, както направиха с влакова линия по същия булевард.
3. Автобус, най вероятно. До Надежда 6 няма как да я скъсят, защото няма трамвайно трасе там. Вероятно за Надежда 5, или както е по-правилно Връбница 1
4. 50 Метра настрани, както направиха със Сливница. В България сме, всичко е "временно". Най-лошото на нашето "временно" е, че никога не знаеш колко всъщност е временно - понякога е, понякога е постоянно....

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Quote from: ozzy
И с 2 перона да са, няма да ти искат 2ри билет, докато не си излязъл от метростанцията
Интересно, как ще минеш от единият на другият перон на станция Обеля без да те таксуват повторно?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
На Обеля е кофти, но на другите които ще строят ако са външни с прелез като на някои жп гари над линиите, а ако са подземни няма да има проблем.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18292
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: burtan
Интересно, как ще минеш от единият на другият перон на станция Обеля без да те таксуват повторно?
Поне Интерпред и Нац.стадион са само с един- централен вестибюл.Там подобен проблем няма да има.

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Никой не ви гарантира, че на Обеля няма да го измислят. В цял свят не се плаща ако само се прехвърляш...