Author Topic: Метростанция за връзка с жп гара Обеля  (Read 98620 times)

Offline Пешеходец

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
Quote from: burtan
Интересно, как ще минеш от единият на другият перон на станция Обеля без да те таксуват повторно?
Има си връзки в двата края на пероните.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Естествено , че няма да се заплаща , така е по целият свят , и при нас ще е така !

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Quote from: emo
Интересно ми е кога ще заработят двата перона на Обеля.
След като пуснат 2МД през Надежда и го свържат с 1МД в Обеля !

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: ivan krastev
След като пуснат 2МД през Надежда и го свържат с 1МД в Обеля !


Ок, значи към 2017 год.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2009
    • View Profile
Quote from: emo
Ок, значи към 2017 год.
По всяка вероятност , но може и по-рано - знае ли се ?!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Ето какво е единственото решение на проблема с минимум съкращаване на релсовия път на трамвая, с продължението на пробивната Люлин-Обеля и с навлизането на метротрасето под земята.
Като от автогарата, задължително трябва да се изгради подлез, който да прекарва народа под релсовия път, за да може да пътува и към Надежда, като дойде на метростанцията, въпреки че ще е много по-лесно и евтино да опънат един надлез с олекотена стоманена конструкция, хем ще се крепи на стените на метрото, хем народа няма да слиза под земята... хем и по-бързо ще стане, а може да се ползва и по време на строежа, за да не се парализира съвсем района, защото по време на строителството, жителите на Обеля ще изпаднат в поредният конструктивен пост менструален синдром на Майка София  
« Last Edit: 07.10.2007, 21:03:57 by boleroto »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Quote from: boleroto
Ето какво е единственото решение на проблема с минимум съкращаване на релсовия път на трамвая, с продължението на пробивната Люлин-Обеля и с навлизането на метротрасето под земята.
Като от автогарата, задължително трябва да се изгради подлез, който да прекарва народа под релсовия път, за да може да пътува и към Надежда, като дойде на метростанцията, въпреки че ще е много по-лесно и евтино да опънат един надлез с олекотена стоманена конструкция, хем ще се крепи на стените на метрото, хем народа няма да слиза под земята... хем и по-бързо ще стане, а може да се ползва и по време на строежа, за да не се парализира съвсем района, защото по време на строителството, жителите на Обеля ще изпаднат в поредният конструктивен пост менструален синдром на Майка София  
Перфектно решение, пешеходният надлез може да бъде като този при хмс, единствен недостатък остава, че а81 ще обикаля много за да обърне и завие към гара Обеля

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Благодаря, но да не забравяме, че спускането може да е по-стръмно и да се запази трамвайното трасе, само че ще трябва да пресича новия булевард... но така или иначе там ще има нужда от кръстовище и светофар, така че едва ли ще е проблем

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: boleroto
Благодаря, но да не забравяме, че спускането може да е по-стръмно и да се запази трамвайното трасе, само че ще трябва да пресича новия булевард... но така или иначе там ще има нужда от кръстовище и светофар, така че едва ли ще е проблем
А81 е най-малкият проблем.Не инфраструктурата и метрото се съобразяват с линиите на автобусите, а автобусните линии се съобразяват с тях.Така че, А81 може въобще да го махнат, да му изменят коренно маршрута и т.н.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Сега минималният интервал мисля, че е 4:30 минути сутрин

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Обеля е най-лесна... там поне място - с лопати да го ринеш    

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: etnies
Сега минималният интервал мисля, че е 4:30 минути сутрин
В сайта на Метрополитен, а и на самите спирки пише 5:45. Според мен може да се намали с 1-2 минути, ще е по-удобно.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Това, което могат да направят на Обеля е да изместят касите, така, че стълбището, водещо нагоре да се окаже в платената зона, както ще е във всички останали станции с два перона, т.е. - плащаш си, минаваш през турникетите и тогава вече избираш посоката, и ако си я объркал, се качваш обратно в касовата зала и слизаш на правилния перон...

Поправка:
След като прегледах плана на станцията се оказа, че няма как да стане... затова сигурно ще се измисли система, при която перфорирания билет се разпознава от апарата на турникета и той ти позволява да продължиш. Но като се замисля и сега е така - турникетите помнят серийните номера на всички билети, маркирани в последният един час... следователно системата на Обеля ще е.. слизаш от Люлин, излизаш, катериш стълбите, после ги слизаш, пухаш пак билета в турникета, той го разпознава и продължаваш, заедно с другите, които идват чак сега, въпреки, че не виждам смисъл да се прави прекачване от тоя сорт...

Не ми се мисли на бъдещта метростанция на Лъвов мост какво ще се случва обаче... то ще е блъсканица - баби с чанти, аз предлагам още от сега да се включат в плановете ниши за пазарски колички, че да не контузят някой докато тичат за метрото
« Last Edit: 10.10.2007, 01:26:53 by boleroto »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
а вечерта са на четвърт час... тая вечер умрях от скука, докато чаках на Сердика... от 22:01 до 22:15

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
плановете за продължаване на метрото от обеля са свързани със ЕДИНИЧНА линия!!!!!!!!!!!!!!!! без станции от обеля до пътен възел надежда, като идеята е, това да бъде довеждаща линия от депото за 2-ия диаметър!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
хех, мечти, мечти... станция обеля скоро няма да се използва от двете страни, така че бабите още никъде няма да се катерят и слизат.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: maniak
плановете за продължаване на метрото от обеля са свързани със ЕДИНИЧНА линия!!!!!!!!!!!!!!!! без станции от обеля до пътен възел надежда, като идеята е, това да бъде довеждаща линия от депото за 2-ия диаметър!
Тогава защо има 2 перона на Обеля и няма ли да се отрази зле на транспортното обслужване?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
maniak, моите уважения, но втори диаметър почва от Обеля и свършва в Лозенец, като разделението между първи и втори ще е условно. Затова станцията има два перона - за дс може да обслужва и потока от Обеля към Центъра през Люлин.

Offline Denislava

  • Писател
  • **
  • Posts: 39
    • View Profile
    • Email
Има дВа перона, но те се слиВат В един към Надежда.

П.С. Хайде нЯкой да ми каже, как са ситуирани станциите по проект (ако има такъВ Вече) от ОбелЯ към Надежда.

ИзВ. за глаВните "В" и "Я", но си прее%$х клаВиатурата!:)
« Last Edit: 11.10.2007, 20:45:49 by Denislava »
 Sistera на KpuTuK

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Quote from: boleroto
maniak, моите уважения, но втори диаметър почва от Обеля и свършва в Лозенец, като разделението между първи и втори ще е условно. Затова станцията има два перона - за дс може да обслужва и потока от Обеля към Центъра през Люлин.
къде е показано, че втори диаметър е от обеля до лозенец??? знаеш ли защо е построена станция обеля? как ще се засичат влаковете от единия и другия диаметър в обеля?
не се заяждам, но искам да разбера на каква база пишеш мненията си.