Тукашното АРЗ остава донякъде по-малко известно, защото основната му дейност е побече свързана с ремонти по камиони. Но заедно с Дупнишкото, те са част от системата на ДАП -те. Причината за това профилиране на камиони - автобуси е и в моторите. Тук са работили основно с камиони Шкода, КамАЗ, КрАЗ, МАЗ... както и автобуси Чавдар - М80/81 и 11М3/Г5, поради моторите им на Шкода. С въвеждането в производство на новата гама камиони Лиаз - Мадара, дошла да смени старите Шкода - МТ, РТ и очакваното пускане на Чавдар ''130'', тук, към местния ДАП е изпратен единият от предсерийните автобуси. Вече споменахме защо и как другият е бил в Благоевград. А идеята е била същата - да се усвой новата техника. Било е през 1988г, като първоначалните срокове на пребиваване са били значително съкратени...
В началото на 90- те, след разпадането на тази структура, предприятието постепенно започва да ремонтира повече селскостоанска техника и да произвежда инвентар за нея. Според различни данни и през различните години – до тогава, тук са работили до няколко стотоин човека.
СНИМКА