Author Topic: Ямбол  (Read 48443 times)

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #220 on: 15.08.2018, 18:01:53 »
Не ми се занимава с навлизането в такива детайли, но ето на каква цена са купени тези автобуси - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=266080816&category=PublicServiceVehicleBus&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=false&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16500&maxFirstRegistrationDate=2010&minFirstRegistrationDate=2006&pageNumber=1&scopeId=B&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=9055de6d-f21a-2141-ad3d-7ad67e10ad0c . И не виждам какъв ви е проблемът с автобусите, много са си хубави, връстници на софийските Конектота и Цитарота, Lion's City са си класика и са се доказали през годините. Във Велико Търново целият им автопарк е съставен от такива, че и по-стари, но хората си ги поддържат и харесват, много ви се вдигнаха критериите изведнъж. Не забравяйте, че има градове в България със сходен брой жители, които сега се возят на маршрутки и карзани. Във Варна примерно, като изключим 70-те Солариса, купени с еврофондове, всичко останало е значително по-старо от тези манове. А в София се купуват чисто нови автобуси, но китайски и турски, и то пак в недостатъчни количества, поради което разпиранията се орязват все повече и повече всяка година, да не говорим, че още има О305 и О302 в движение. Тези манове са си чудесни като за Ямбол.

Във Варна има и нови 15 нови Солариса и 30 нови тролейбуса Шкода. Общо са 70+15+30=115 нови превозни средства. В София няма турски, както има нови Шкода тролейбуси и Песа трамваи, както и нови влакове на метрото.  Не си обективен на 100%!

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 15.08.2018, 18:08:09 by ooleg »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #221 on: 15.08.2018, 18:09:43 »
Така е, наистина автобусите са добри. Нископодови са, имат климатици, електронни табели, вътре има камера за видеонаблюдение и нищо, че не са чисто нови. Трябва само да бъдат добре поддържани и всичко ще е на шест.
За да е 6 трябва да не се преглъщат врели картофи и да се иска Ново, по европейски фондове, които важат и за Ямбол.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2344
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #222 on: 16.08.2018, 08:54:03 »
Във Варна има и нови 15 нови Солариса и 30 нови тролейбуса Шкода. Общо са 70+15+30=115 нови превозни средства. В София няма турски, както има нови Шкода тролейбуси и Песа трамваи, както и нови влакове на метрото.  Не си обективен на 100%!

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
По - скоро ти не си обективен ,  защото в София има турски автобуси -  най - новите са пристигналите миналата година BMC Procity, по - стари турски са: BMC Belde 250 slf(оранжевите BMC), O345, O302, МАН - овете SG262.
« Last Edit: 16.08.2018, 12:39:00 by Magirus deutz »

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2204
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #223 on: 16.08.2018, 09:20:19 »
Във Варна има и нови 15 нови Солариса и 30 нови тролейбуса Шкода. Общо са 70+15+30=115 нови превозни средства. В София няма турски, както има нови Шкода тролейбуси и Песа трамваи, както и нови влакове на метрото.  Не си обективен на 100%!

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
По - скоро ти не си обективен ,  защото в София има турски автобуси -най - новите са пристигналите миналата година BMC Procity, по - стари турски са  BMC Belde 250 slf(оранжевите BMC), O345, O302, МАН - овете SG262.
Възможно е за София да не съм. С цел да се избегне това в бъдеще съм питал в съответната тема за да не се налага да си вадя статистика от толкова много мнения, за толкова модели автобуси.
Щом съм сбъркал за новите си признавам грешката.
Не си падам по автобуси под никаква форма и когато мерна нещо ново на улицата проверявам. За София е моя грешка още веднъж се Извинявам.
Но се дразня, когато се сравнява град само с автобусен транспорт с друг град, който има 2 или повече вида такъв, но се гледа само автобусния.
Защото един метровлак например само за един курс може да извози повече пътници от един автобус дето цял ден снове по същия маршрут.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline atanas_sofia

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #224 on: 21.08.2018, 22:42:58 »
Дано да използват електронните табла и да въведат маршрутите. На кобрите таблата им работят, но не знайно защо не ги ползват. В София ги използваха

Offline nokia

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 972
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #225 on: 21.08.2018, 22:58:28 »
Те са им въведени и със сигурност ще се ползват.

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #226 on: 01.09.2018, 17:52:17 »
От днес са по улиците на града.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 110
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #227 on: 02.09.2018, 13:13:35 »
Ето списък на автобусите,които ще се движат по улиците на Ямбол в скоро време на фирма Юнион Ивкони произведени 2007/2008;доставени от Виена на 26.03.2018г.в София: /Gräf & Stift NL273 Lion's City/
1013   СВ 1013 ММ
1014   СВ 1014 ММ
1015   СВ 1015 ММ
1017   СВ 1017 ММ
1019   СВ 1019 ММ
2928   СВ 2928 ММ
2934   СВ 2934 ММ
2935   СВ 2935 ММ   
2936   СВ 2936 ММ   
2938   СВ 2938 ММ
7208   СВ 7208 МР
9045   СВ 9045 МК
9046   СВ 9046 МК
9047   СВ 9047 МК
9059   СВ 9059 МК
9326   СВ 9326 МК
Това са тези с които разполагаме може да има и още бройки.Което означава най-вероятно,че всичките 16 BMC-та отиват завинаги в историята може би в моргата на Динко.
Има и още 4:
СВ 7214 MP
CB 3255 MH
CB 3260 MH
CB 3272 MH

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #228 on: 02.09.2018, 22:14:29 »
А освен тези от Кобрите останаха ли в движение или от ВМС-тата? Или някакви други автобуси от старите, щото малко ме съмнява целия град да се обслужва само от 20 автобуса.  Ако е така смогват ли?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 110
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #229 on: 04.09.2018, 13:06:33 »
А освен тези от Кобрите останаха ли в движение или от ВМС-тата? Или някакви други автобуси от старите, щото малко ме съмнява целия град да се обслужва само от 20 автобуса.  Ако е така смогват ли?
Старите не се движат от 1 септември, иначе новите смогват, защото обслужват 5 линии. По линиите 1 и 16 се движат 3 коли на интервал 20 минути, а по 2, 20 и 25 се движат 2 коли на половин час. Иначе заради ремонта на ул. Преслав от бул. Димитър Благоев до ул. Акация временно не се обслужва линия 5, докато автобусите по линиите 2, 20 и 25 минават по обходни маршрути, а интервалите и броят коли си остават същите.
« Last Edit: 04.09.2018, 13:09:18 by plamen_yambol »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #230 on: 04.09.2018, 18:00:34 »
Старите сигурно или ще се приберат към София или директно към моргата на Динко така предполагам.  :D :neznam: :D

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2344
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #231 on: 05.09.2018, 14:59:31 »
Чавдар м80 в Ямбол, 1969г.:

Източник

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 110
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #232 on: 14.09.2018, 14:12:08 »
От днес: Ямбол остана без градски транспорт. Причината - забавени и частично изплатени заплати на работещите във фирмата
https://www.facebook.com/100666926648233/videos/350629482349904/
https://www.facebook.com/100666926648233/videos/344253829645769/
« Last Edit: 14.09.2018, 15:26:10 by plamen_yambol »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #233 on: 17.09.2018, 18:46:20 »
Колеги искам да попитам,понеже разбрахме,че след пускането на "новите" Виенски МАН-ове всички останали Кобри и БМЦ-та са спрени и от репортажите в последния пост като се загледах старите ги няма в гаража,та въпросът ми е дали са ги прибрали обратно в София или не?

Offline georgi_L

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • Изработвам модели на ГТ
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Модели ГТ
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #234 on: 17.09.2018, 22:10:06 »
 От мановете вече се движат 18 бр и ще имат инв.номера серия 84 от 8401 до 8420.А поддръжката се осъществява от специалист, обучен във Виена.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #235 on: 18.09.2018, 10:16:49 »
Ще видим как ще я поддържат тая модерна техника там, сигурно за по-сериозен проблем ще трябва да ги карат до сервиза на МАН между Божерище и София. Как ще им правят диагностика на скоростните кутии например или при разни проблеми с електрониката.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1764
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #236 on: 18.09.2018, 10:43:18 »
Модерна, колко да е модерна? Това са автобуси на 10-12 години, с нищо по-сложни от всички останали, не е като да няма такива и в провинцията. Отделно сервиз за Ман има и в Пловдив, сигурно и по-близо  ;)

Offline georgi_L

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • Изработвам модели на ГТ
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Модели ГТ
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #237 on: 18.09.2018, 14:42:25 »
Организиран е Виенски сервиз, който всяка седмица извършва профилактика и поддръжка, включително компютърна диагностика и обучение на персонала. Що се касае до това кой е специалиста, той е преминал обучение във Виенер линиен и прилага най-високи стандарти при поддръжката.