Author Topic: Ямбол  (Read 71788 times)

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2945
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #280 on: 21.10.2018, 20:45:50 »
Два Чавдара м65  с ремаркета в Ямбол, 60 - те години.
Източник

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13668
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #281 on: 21.10.2018, 22:18:27 »
А колко автобуса са необходими за обслужване на линиите в Ямбол? Идеята е всички да са манове или?

По нагоре е писано че имат само 5 градски линии и за тях 20-те автобуса стигат. Явно искат да пуснат МАН-овете и по лините за селата и за това купуват още. Остава да разберем колко селски и крайградски линии има и за там колко още МАН-а трябват.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6394
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #282 on: 06.12.2018, 23:38:46 »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2265
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #283 on: 21.12.2018, 19:13:14 »
Дописка, публ. във в."Континент", бр. 98/ 04.05.1994г.: "Автобусите станаха повече от пътниците в Ямбол"
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6394
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #284 on: 28.12.2018, 19:47:47 »
Още две стари снимки от Ямбол. Едната показва част от релсовия път на трамвая, а другата - интересен автобус в града.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13668
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #285 on: 28.12.2018, 19:55:18 »
Абе като гледам още началото на миналия век какви накичени с орнаменти и големи сгради са строяли Ямбол е бил доста богат град навремето...то все едно гледаш сградите в някой европейски град от този ранг тогава с 20-30 000 население, не знам колко е било тогава точно. А пък и после през СОЦ-а щом чак тролеи са щели да пускат и са строяли такива големи комплекси и тогава са били добре.

Рейса е от редкия вариант с каросерия като на тролеите ТБ51 и шаси Шкода.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #286 on: 02.01.2019, 11:26:22 »
Днес неочаквано за мен по 1-цата излезе Кобрата 6127, което значи, че има развалени Манове.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
21.01
Днес цели две Кобри се движат- 6123 и 6127.
« Last Edit: 21.01.2019, 15:12:34 by plamen_yambol »

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #287 on: 25.04.2019, 14:16:28 »
2935(8408) е с нов регистрационен номер- 6936НН, а два Ман-а, които не са Ямболски са в Поморие, като единият носи рег. номер на 8408. 2934(8407)  също е с нов рег. номер - 6941НН.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1174
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Ямбол
« Reply #288 on: 03.06.2019, 17:18:28 »
Тукашното АРЗ остава донякъде по-малко известно, защото основната му дейност е побече свързана с ремонти по камиони. Но заедно с Дупнишкото, те са част от системата на ДАП -те. Причината за това профилиране на камиони - автобуси е и в моторите. Тук са работили основно с камиони Шкода, КамАЗ, КрАЗ, МАЗ... както и автобуси Чавдар - М80/81 и 11М3/Г5, поради моторите им на Шкода. С въвеждането в производство на новата гама камиони Лиаз - Мадара, дошла да смени старите Шкода - МТ, РТ и очакваното пускане на Чавдар ''130'', тук, към местния ДАП е изпратен единият от предсерийните автобуси. Вече споменахме защо и как другият е бил в Благоевград. А идеята е била същата - да се усвой новата техника. Било е през 1988г, като първоначалните срокове на пребиваване са били значително съкратени...
В началото на 90- те, след разпадането на тази структура, предприятието постепенно започва да ремонтира повече селскостоанска техника и да произвежда инвентар за нея. Според различни данни и през различните години – до тогава, тук са работили до няколко стотоин човека.
СНИМКА
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 349
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Re: Ямбол
« Reply #289 on: 04.06.2020, 18:52:45 »
Две скромни снимки от посещението ми на Ямбол днес.


PSX_20200604_181904 by MiroslavK., on Flickr

PSX_20200604_184732 by MiroslavK., on Flickr

« Last Edit: 04.06.2020, 22:16:40 by gt_stz »
За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Online Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1610
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Ямбол
« Reply #290 on: 01.10.2020, 23:49:37 »
Без да броим София, Ямбол някога е бил най-близо до трамвай от всички останали градове :)

Източник
« Last Edit: 02.10.2020, 00:18:27 by Balkanton »

Online Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1610
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Ямбол
« Reply #291 on: 19.11.2020, 21:09:27 »
Снимки от фейсбук страницата на Държавен архив - Ямбол:

Online Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1610
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Ямбол
« Reply #292 on: 19.11.2020, 21:11:17 »
...Продължение...