Според мен трябва да има и категория "Излетни" или още "проходи с цел туризъм", където да се включат Дюлински, Върбишки и Златица - Етрополе, също и Твърдишки(offroad трасе).
Дюлино съм го минавал час-два след залез-слънце и това, което запомних бе, че банкетът е доста дълбок - става въпрос за южната част от Оризаре на север. Там за разминаване трябва с десните колела да се стъпи на банкет и си е може би към 15-20 см. по-ниско от асфалта. Иначе дупки не, по-скоро неравности и бабуни. Северната част е кърпена, но за сметка на това с максимум 3 дупки - общо взето всички дупки лесно могат да се избегнат, дори през нощта. Южната страна на Дюлински е по-стръмната и с повече и по-остри(дори обратни) завои.
Върбишкият също е приятен, ако не бързате. Северната страна наистина е добре като е преасфалтирана до върха. Особеното на южната част е, че ширината на асфалта е автомобил и половина, а местата почти без асфалт, макар и дълги само по 10-ина метра, са в сенчести участъци и трудно се забелязват. Коварното е, че има такова безасфалтие и на 100-ина метра преди кръстовището с пътя за Медвен т.е. помисляш си, че си го минал вече и той ти напомня да внимаваш до край
. Надолу към Бероново не съм минавал.
Минах през Медвен - Градец - Ичера - Сливен, където мога да кажа, че настилката е наистина идеална, макар и на места да е стръмна и с остри завои.