Връщам се от една разходка из Родопите, та ето малко ъпдейт на горните постове.
Аз минавах от Стамболийски през Кричим до Девин - този път е доста добър, като специално участъкът от Михалково до Девин е чисто нов.
От Девин до Доспат също е приличен пътят, а между Тешел и Доспат наистина има страхотни панорами като на снимката на Метан, останаха ми очите.
От Доспат до отклонението за Сърница - източният обход на яз. Доспат, е прилично, но има много техника и още се полага асфалт, та е затруднено минаването.
Това отклонение към Сърница исках да тръгна по него за да разгледам от по-близо язовира, но поне началото му е много фрезовано и много трудно проходимо, та си продължих към Батак.
До обхода на яз. Широка Поляна (по който не съветвам никого да тръгва с нещо по-леко от джип) пътят е с нов асфалт, но не съвсем довършен - банкетите не са почистени, на места се строи отводняването.
Оттам трябва да поправя bdz43r - между Широка Поляна и Беглика е зле работата, но оттам нататък става направо трагично, десетина участъка им липсва изобщо асфалт, а останалите също са в доста лошо състояние, скитат и доста машини, особено по-близо до Беглика. Нещата се оправят в последните 5-10 километра преди разклона за Цигов чарк, накъдето тръгнах аз.
Пътят от яз. Батак през Ракитово до Велинград е ОК, от Велинград до Юндола е чисто нов и ако не бяха многото завои, би се карало много бързо. В Юндола попаднах на нещо като огромен мюсюлмански събор, имаше нещо като панаир и беше пълно със сергии, дюнери, тъпани и много много боклуци навсякъде по поляните, та не обръщах внимание на пътя :Р От Юндола до Белово (не знам това Родопи или Рила е по-скоро) е много добър и доста красив, особено във високата си част път, но завоите не позволяват много висока скорост. Ако един пичага каращ шарени пластмасови камиончета не беше предизвикал огромна колона от средата долу до Белово, щях да съм много доволен, че избрах да се прибирам през Юндола, а не през Варвара, но така бая се изнервих, да не говорим, че дори в Белово не отби да пусне колоната...