Author Topic: Свързване на ж.к. Левски с ж.к. Младост  (Read 24656 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: София 70
и очакваш Звездомир  Заспалов да вземе решение . Че той взема решение само кога да отиде до тоалетната , Калоянчо!
И какво решение взема? Дали ще пусне водата или не?    

Offline suavcho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Предпочетох да не отварям нова тема, а да направя малко оффтопик на тази  ;)

Имало ли е няколкога тролейбусна линия Дружба - Младост (комбинация от сегашните ТБ11 или ТБ4 през Площад на авиацията с ТБ5)?

Вярно, на пръв поглед звучи несериозно - линия, която се доближава само на 4-5 км от центъра на града.

Ако се реализира това:

Quote
Ново тролейбусно трасе ще има и в ж.к. "Дружба 2, като то ще продължава от сега съществуващото по бул. "Проф. Цветан Лазаров", след това по ул." Д. Пешев" до ул."Обиколна" и ще се свързва с трасето на линия номер 11.

сякаш би било малко по-сериозно.
« Last Edit: 12.03.2010, 00:44:44 by suavcho »

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Няма нищо сериозно в линия от Младост до Дружба.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Преди няколко години лятото имаше за 2-3 дена линии Окръжна болница - Гараж Искър и Младост 1 - Дружба 2, общо взето троелите се движеха празни, доколкото си спомням.
Връзката Младост - Дружба се изпълнява от 84, 88, 204 и 604.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Преди няколко години лятото имаше за 2-3 дена линии Окръжна болница - Гараж Искър и Младост 1 - Дружба 2, общо взето троелите се движеха празни, доколкото си спомням.

Какво е имало ?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Тролейбусни линии.
Но бяха за повече 6-7 дни. Докато преасфалтираха Цариградско.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
аааа, да, ама то това беше заради ремонта, не го броим за официална линия

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Имаше и някакви колоездачни състезания, мисля, че беше Европейско първенство за младежи, тогава беше пълна анархия, движение между Яворов и Орлов мост имаше само посока център, автобусите за Дружба и Младост минаваха през Ситняково, спираха, където им падне, не качваха пътници и т.н., което не е толкова важно и се отплеснахме от темата.
« Last Edit: 12.03.2010, 21:22:39 by Knoxville »

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Здравейте,

бих искал да споделя с Вас една креативна идея по отношение на подобряване на обслужването на пътници в районите "Левски", "Суха река", "Слатина", "Дружба 1" и "Младост". Към момента, тези жилищни райони нямат пряка връзка по между си, въпреки, че намиращата се в район "Левски" регионална автостанция "Изток" генерира значителен пътникопоток в посока "Слатина", "Дружба 1" и "Младост". Както знаете, автостанция "Изток" е крайна за няколко регионални автобусни линии: 12, 14, 117, 117, 118 и 119, както и проходна спирка за градската линия 78 и крайградската 90.

Като връзка с кварталите, изброени по-горе, автостанция "Изток" има само безалтернативния трамвай №22, който въпреки малкия интервал в сутрешен и вечерен пик, често се оказва недостатъчен да обслужи стотиците пътници, търсещи връзка с линии за "Дружба" и "Младост".

С оглед на това, направих задълбочен анализ на потребностите на пътуващите от автостанция "Изток" по посока "Дружба 1" и "Младост" и разработих маршрут, предвиден за обслужване с къси(12 метрови) автобуси по разстановка на колите 5-3-5-2 за делник и 4-3-3-2 за предпразник/празник.

Маршрутът на линията започва от крайна спирка "Автостанция Изток", преминава по бул. Ботевградско шосе в посока към надлез "Подуяне". Спира на всички автобусни спирки по машрута. На надлез "Подуяне" с десен завой, навлиза в тунела, свързващ бул. Ботевградско шосе с ул. Боян Магесник. Линията се движи по маршрут: направо по ул. Боян Магесник, надясно по ул. Мъдрен, надясно по ул. Слатинска река, наляво по ул. Гео Милев до сп. "Висше транспорто училище Тодор Каблешков"(по маршрута на А404). Линията продължава по маршрута на А404 по бул. Професор Цветан Лазаров до кръстовището с бул. Кръстьо Пастухов, където прави ляв завой и спира на новоразкрита автобусна спирка "Метростанция Дружба"(на 70 метра след кръстовището с бул. Проф. Цветан Лазаров"). Продължава направо по бул. Кръстьо Пастухов и спира на всички съществуващи автобусни спирки. На кръстовището с ул. Искърско шосе, линията прави ляв завой в посока спирка ж.к. Друбжа 1(обща за линии 10, 88 и 604), продължава направо до кръстовището с бул. Христофор Колумб, където прави ляв завой и спира на съществуващата спирка "Разклона за летището". Продължава по бул. Христофор Колумб и бул. Александър Малинов като спира на всички съществуващи автобусни спирки. На кръстовището с ул. Филип Аврамов, прави ляв завой по маршрута на А213 до кръстовището при Община Младост с ул. Свето Преображение, където прави десен завой. Спира на всички съществуващи автобусни спирки. Линията завършва маршрута си на крайна/начална спирка с код 0194 "Бл. 327 ж.к. Младост 3". Продължава по обратния маршрут по ул. Свето Преображение, надясно по ул. Атанас Москов и надясно на бул. Ал. Малинов като спира на съществуваща автобусна спирка(обща за линии 76, 111, 305) "Метростанция Академик Александър Теодоров - Балан". Продължава по маршрута си по бул. Александър Малинов, бул. Христофор Колумб, надясно по ул. Искърско шосе, надясно по бул. Кръстьо Пастухов, надясно по бул. Професор Цветан Лазаров и по маршрута до крайна спирка "Автостанция Изток".

Дължина на маршрута в една посока: 16, 7 км
Вид автобуси: 12 м Yutong ZK6126HGA, BMC Procity CNG
Разстановка "Делник": 5-3-5-2
Разстановка "Предпразник/Празник": 4-3-3-2
Брой водачи "Делник": 10
Брой водачи "Предпразник/Празник": 8
На табелите в посока "Бл. 327 ж.к.  Младост 3": МЛАДОСТ 3
На табелите в посока "автостанция Изток": Автостанция ИЗТОК

Очаквано облекчение на линии: ТМ 22, А 404;

Би било добре да се обмисли за разписание, което да е на интервал с А404 в участъка с общи спирки.



Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не ми се струва добра тази идея.
1. 20 мин интервал, по-скоро ще има случайни пътници отколкото някой да го чака.
2. Панорамата обиколка в Дружба със сигурност няма да се понрави на някой тръгнал за Младост.
3. И сега е възможно тези маршрути да се осъществят посредством 22+404, 22+20 и 22+305, при това със значително по-малко времепътуване. По-скоро може да се помисли за линия свързваща Сухата река, Левски, Младост и Дружба през Летището.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
104 - Стой и чекай!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Може би е по-смислено удължаване на 79 към Младост без излишни обиколки в Дружба - така ще се създадат връзки на Сухата Река и частта от Левски около Ботевградско.  :rolleyes:

Offline asdasd55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
При пускане на МД3 при Ботевградско шосе и автогара Изток ще се осигури връзка с МД1 и Младост.

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Стига с тези промени на парче. Вече е време с новото таксуване и новото тарифиране да се направи изцяло нова транспортна схема, която да е съобразена с гражданите и персонана евентуално. Да се въведат повече маршрути за прекачване и по този начин да се спестят коли. Ако по линия А  има 10 машини, то ако се раздели линията ще се получат с тези 10 машини 2 по-кратки линии. Може да ме мислите за луд , но стига с идеите на парче.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Това пък кого ще вози? През целия си маршрут почти е покрито от нещо. А и вече са споменати разумни варианти за прекачване. Иначе прощавай, но обиколката из Дружба си е... излишна. Единствено да изпушиш цигара, като слезеш на Цв. Лазаров и хванеш същия след обиколката. По-разумно е 384 да продължава към Мими Балканска и да прави връзка на Автостанция Изток. Не е безполезен и варианта за 79, което да стига към Дружба.

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Аз подкрепям създаването на такава линия. Ще дава директна връзка, но също аз бих предложил една лека промяна в маршрута и, понеже е малко безсмислено да върти на АС Изток. Според мен е по-удачно от АС Изток да продължава по маршрута на А78 посока гарата и да минава през Левски В и Г част като върти на колелото на 120 на домкото в Левски Г. Така ще свърже директно двете части на Левски със Слатина, Дружба и Младост без прекачване. Също ще облекчи 1-цата която в пиковите часове е претъпкана.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Обиколката през Слатина и Дружба е ненужна - далеч по-смислена е пряка линия от Левски към Дружба и Младост с междинни спирки по Христофор Колумб за обслужване на Дружба. Източна Тангента и Мими Балканска са в сносно състояние. Удължаване на линията до колелото на 120 не е особено смислено - получават се две общи спирки с ТБ1 в едната посока и четири със 78 съответно няма да подпомага на практика посочените линии. :rolleyes:

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Обиколката през Слатина и Дружба е ненужна - далеч по-смислена е пряка линия от Левски към Дружба и Младост с междинни спирки по Христофор Колумб за обслужване на Дружба. Източна Тангента и Мими Балканска са в сносно състояние. Удължаване на линията до колелото на 120 не е особено смислено - получават се две общи спирки с ТБ1 в едната посока и четири със 78 съответно няма да подпомага на практика посочените линии. :rolleyes:
Интересно ми е как реши, че няма да подпомага като повечето народ от 1-цата посока център се изсипва на Софийския заради метрото. След пускането на 104 част от пътникопотока пътуващ към Младост може да се възползва от тази линия вместо да прекачва две превозни средства и в час пик да виси в тапите около университета. Относно 78 също дава помощ вместо с него, тези които искат да ползват линията директно ще я ползват без прекачване. В противен случай ще трябва да се прекачват като гламави за да стигнат до автостанцията и там да чакат 104. Тъй че удобства ще има! Ето мога да ти дам пример. Живущ в Левски В или Г примерно иска да стигне до Булгарплод. За да го направи има три варианта с прекачване и отнемащо около 50-60 минути в зависимост от чакането на пс на което ще трябва да се прекачиш. Вариантите ти са три:
1. А120 и А9
2. А78 - тм22 -А404
3. ТБ 1 и А9
А с 104 няма да се налага никакво прекачване и превозът ще бъде директен! В противен случай, ако 104 върти на АС Изток тогава ще трябва да вземеш 78 и да се прекачиш на 104. Вместо ненужно прекачване това може да бъде решено с удължението на 104 до колелото на 120.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Като цяло идеята за този автобус ми допада.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Във всички случаи няма нужда от обиколки в Слатина и Дружба - времепътуването се увеличава ненужно. За Дружба са достатъчни общи спирки с 84, 604 и ТМ20 на Христофор Колумб. Пътникопотокът до Булгарплод е малък и не е нужна специална линия - А9 не е претоварен, с едно прекачване от Левски В или Г се стига за около 40 минути делник.  :rolleyes: