Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 245841 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5291
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2000 on: 14.08.2018, 09:41:42 »
И не се движат. Вероятно цените за този псевдо ремонт са били подобни на тези за ремонта на 309 преди години..

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17825
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2001 on: 14.08.2018, 10:00:24 »
Точно и мен това ме интересува. Колко пари им е струвал ремонтът.
мур

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2002 on: 14.08.2018, 15:41:20 »
Вероятно сумата е подобна на тази, дадена за пребоядисването на Дювазите за тм23 - т.е. астрономическа.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3121
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2003 on: 14.08.2018, 16:10:43 »
Вероятно сумата е подобна на тази, дадена за пребоядисването на Дювазите за тм23 - т.е. астрономическа.

И традиционно реалният положителен ефект от "инвестицията" също изглежда сходен, т.е. - никакъв.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5291
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2004 on: 17.08.2018, 08:50:27 »
То всъщност това не е новост. 2525 го нарязаха точно след като го пребоядисаха.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2005 on: 04.12.2018, 19:07:29 »
Една добра новина за ТМ манияците, очаква се от януари тези вагони да се скачат моторен с моторен и да излизат да работят. :fan:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8139
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2006 on: 04.12.2018, 19:13:25 »
Похвално. Краставиците все пак трябва да си поемат 12та линия.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10226
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2007 on: 04.12.2018, 19:44:15 »
Тези дни си мислех, че наближава една година от спирането им и би следвало да се появи развитие по техния случай. Явно очакванията ми са били правилни.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 961
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2008 on: 04.12.2018, 20:25:00 »
Тези дни ще са след 2 месеца. От началото на Февруари ги спряха. 

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6186
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2009 on: 05.12.2018, 08:29:46 »
Една добра новина за ТМ манияците, очаква се от януари тези вагони да се скачат моторен с моторен и да излизат да работят. :fan:
Ужас.  :blink: Надявах се да са се разпаднали от седене ама те решили да ги стягат.... ок.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5581
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2010 on: 05.12.2018, 09:07:48 »
Според мен е добра новина, с оглед на това, че комфортът на пътуване е значително по-добър в тези мотриси, сравнен с този в българските трамваи. Ако скачването мотриса с мотриса ще повиши значително безаварийността им - връщането им на линия е обосновано.
« Last Edit: 05.12.2018, 09:53:40 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2011 on: 05.12.2018, 09:42:36 »
А и се готви спиране на още 10 българчета.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2012 on: 05.12.2018, 12:08:55 »
Ако скачването мотриса с мотриса ще повиши значително безаварийността им - връщането им на линия е обосновано.

Ако. Няма как да знаем дали ще са по-безаварийни без тестове. Предполагам отпред ще са трета модернизация, а отзад втора?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8139
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2013 on: 05.12.2018, 12:20:29 »
Съвместими ли са?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4856
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2014 on: 05.12.2018, 13:10:54 »
Системата за управление  е една и съща - TV8, редукторите и тяговите двигатели също съответно не би трябвало да има проблеми.  :rolleyes:

Offline Morty19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2015 on: 05.12.2018, 16:34:35 »
Здравейте, нов съм, но от доста време съм посетител на форума. Интересно ми е и то доста. Но искам да попитам следното: Означава ли, че краставиците ще бъдат махнати от линия 11? :( Защото си беше широко и доста по-добре, от колко с татрите. Благодаря Ви предварително!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4856
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2016 on: 05.12.2018, 16:44:25 »
Вероятно ще останат известен брой - съставите T4D-C и T6A2 няма как да покрият всички делнични коли по 11 заедно с резервите. :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10226
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2017 on: 05.12.2018, 16:50:35 »
Ако бракуването на 10 български трамвая е обвързано с пускането на 10 състава динозаври то си мисля, че може би имат предвид прехвърляне на 4 или 6 в депо „Красна поляна“, но на този етап това са само хипотези.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Нищо в този свят не е случайно! Всеки миг е възможност, всеки малък детайл - смисъл, всеки ден - история, всяка стъпка - живот!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17825
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2018 on: 05.12.2018, 16:59:40 »
Здравейте, нов съм, но от доста време съм посетител на форума. Интересно ми е и то доста. Но искам да попитам следното: Означава ли, че краставиците ще бъдат махнати от линия 11? :( Защото си беше широко и доста по-добре, от колко с татрите. Благодаря Ви предварително!

Краставиците ще бъдат сведени до 3-4 на ден по линия 11 поради пускането им по цялата линия 12, която в момента е закрита.

А за динозаврите - лично аз не вярвам някога да тръгнат моторен с моторен. Най-много единички.
мур

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2019 on: 05.12.2018, 17:05:22 »
Съвместими ли са?

Факт е, че в Хале са се движели само втора с втора и трета с трета модернизации, но това може и да се дължи на организацията в тамошното депо, а не на технически причини. Разполагаме с 8 от трета и 12 от втора, така че могат да се спретнат 8 състава с водещ от третата. Освен при 1178, който е малко по-особен не би трябвало да има проблеми. Но всичко това трябва да се опита разбира се.