Абе половин километър на отиване, половин на връщане си е сериозно ходене пеша. Айде сега добре, ама зимата, в студ, в дъжд, в сняг си е гадничко. Ами ако носиш и багаж? Ами на вързастните хора дали могат да извървят в студа или жегата тоя половин километър по два пъти? Ами майките с малки деца? Никакъв дублаж няма това са глупости. Само и единствено една-единствена спирка се дублира напълно на 8-цата. Ама то по твоята логика, всяка една линия се дублира с някоя друга в част от маршрута си. Без дублаж не може-така е устроена системата, трябва да има връзки, алтернативи.
От последното ми пътуване по ТМ8 останах с впечатление, че има пътници и за вагон+ ремарке. А за това дали могат да минават през гората или по люлинсикят баир как преценихте, пък че не може? За тая работа трябва да се види колко е теглителната норма на мотрисите, и се изчислява дали може или не може. Та навремето още през 30-те и 40-те години, старите мотриси МАН с дървен кош са качвали ремаркета през гората и са ги спускали, и то претъпкани, пък доста по-мощните Т4-ки ли да не могат?
Иначе моето мнение е, че новите Т4-ки ще са най-добре на 11, 19 и 10/9(както и да го кръстят), като го пуснат до Хладилника. Там вече си има стабилен пътникопоток, до Хладилника. Естествено, спирачната система трябва да е в изправност.
И хайде престанете с тези коментари, че щели да ги прецакат ремаркетата, без дори да сте ги виждали и да знаете в какво състояние са, и с такива коментари за обслужващият персонал, че едва ли не прецакват всичко. Не мислите ли, че така обиждате труда на персонала? Тези хора са там да ги поддържат и така да си искарват прехраната, а не да развалят. Вижте че пари няма, и хората дават максималното, цалата система да работи безаварийно всеки ден, и че всеки ден безаварийно се превозват десетки хиляди пътници с трамваите, без да са ставали скоро сериозни инциденти с пострадали.