Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 499076 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #260 on: 07.07.2011, 13:32:50 »
Трета модернизация, а оттам и с климатици за водачите са:
1143, 1144, 1152, 1171, 1178, 1181, 1182, 1187 и 1199 - 9 броя. Останалите 15 броя са от втората.
Източник: http://www.strassenbahn-halle.de/fahrzeuge/t4dc/seiten/t4dc.php
Разгледайте най-новите снимки на всеки от тези номера. Някои от трамваите са снимани и в двете модификации и оттам идва объркването.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #261 on: 07.07.2011, 13:40:12 »
Правилно - грешката е моя.  :)
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #262 on: 07.07.2011, 13:52:29 »
Така като гледам какво остава в Хале - преспокойно догодина могат да се вземат още 20 броя моторни и 10 броя ремаркета. Така почти всички български трамваи могат да отидат на заслужена почивка в Перник. Т4D-C могат да ни обслужват поне около 10 години, като през това време могат да се използват оперативни програми от втория период (2014 - 2020) поетапно да се закупят нови, а и трасетата да се ремонтират.  :)
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #263 on: 07.07.2011, 13:56:53 »
Така като гледам какво остава в Хале - преспокойно догодина могат да се вземат още 20 броя моторни и 10 броя ремаркета. Така почти всички български трамваи могат да отидат на заслужена почивка в Перник. Т4D-C могат да ни обслужват поне около 10 години, като през това време могат да се използват оперативни програми от втория период (2014 - 2020) поетапно да се закупят нови, а и трасетата да се ремонтират.  :)

След десет години сега доставените в Хале Бомбардие-та ще са остарели и ще им ги вземем и тях ...  ;) ..., то иначе нови Бомбардие или Сименс няма да видим.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline dsgnfan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 61
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #264 on: 07.07.2011, 14:02:22 »

Да, ще се обучава персонал. Освен това има нужда от техническо време за монтиране на валидатори, GPS, корекция на междурелсието (макар че тези, които са тук, вече са готови в това отношение), проби, после няма съмнение и малко бюрокрация и тамън за октомври са готови :) А старите Т4 не ги чака нищо хубаво...

Жалко, че старите не ги чака нищо хубаво. Щеше да е добре, да се научат да модернизират управлението на нещо различно от каруца. Явно ще си останат с "толкова си можем".

Колкото до това, дали Хале ще си продава останалите стари трамваи - те може и да ги продадат, но в София не се купуват всяка година нови возила, още по-малко нови трамваи. Това, че стана така, че сега в 2 поредни години купуват широко и теснорелсови е може би някаква огромна случайност. Дано купят още!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #265 on: 07.07.2011, 14:03:07 »
Ами ние тогава директно да сключим договор с Havag при изхвърлянето на подвижен състав - директно да го пращат в България.  ;)
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #266 on: 07.07.2011, 15:49:04 »
Хич няма да е лошо. Поне ще получаваме нещо читаво и добре поддържано, макар и не ново. Все пак тези T4D-C са си направо скок за нашия МГТ.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #267 on: 07.07.2011, 16:16:50 »
Чак пък скок.. надали са по-добри от T6A2SF.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #268 on: 07.07.2011, 16:33:21 »
Но от българските със сигурност са по-добри.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #269 on: 07.07.2011, 16:43:37 »
От българските всички са по-добри, но да не започваме тази тема отново.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #270 on: 07.07.2011, 17:02:04 »
Мине - не мине време и някой вземе, че ни напомни факта, че българските трамваи са най-лошите в парка на Електротранспорта ... вече става досадно. Като нямаш какво да напишеш - само чети ... тук не се плаща на дума.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #271 on: 07.07.2011, 17:03:59 »
Те са не само най-лошите в нашия парк, но и в целия ЕС. Преди румънците ни биеха по този показател в определени градове, но точно за това там вече не се изплънява трамвайно съобщение.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #272 on: 08.07.2011, 07:54:10 »
Те са не само най-лошите в нашия парк, но и в целия ЕС. Преди румънците ни биеха по този показател в определени градове, но точно за това там вече не се изплънява трамвайно съобщение.

Олекна ли ти като изкара нашите трамваи най-лоши в Европа? Сега е ред на следващият активист да пише, че са най-лоши в света ... и така поне още десетина безсмислени мнения, в които ще прочетем вече (многократно) писани неща.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #273 on: 08.07.2011, 11:41:54 »
Напротив, натежа ми... Вземете за пример 939, трамавй на по-малко от 3 години. Дори и технически незапознато лице като мене лесно ще различи в шума и тракането му несвойстени звуци, които със сигуронст не са присъствали в проектната му документация. А за качеството на изпълнение на салона изобщо не смея да ес обаждам - всички греди в салона за ръждясали, вратите са изгнили, плоскостите по тавана са се раздули вече от влага. Нормално ли е това според някого изобщо?

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #274 on: 08.07.2011, 13:28:22 »
Всяко десето мнение във форума констатира очевидното ... лошото състояние на българските трамваи ... Предлагам това да се изпише най-горе, в затъмнената част на картинката ... да им олекне на хорицата и да се концентрират върху друго .
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #275 on: 08.07.2011, 14:16:12 »
Олекна ли ти като изкара нашите трамваи най-лоши в Европа?
Това може да се опровергае единствено, ако се даде линк към по-лошо нещо от 3**/4**. Но както и да е - да не задълбаваме оффтопика, има си тема "Най-големите боклуци, вървяли някога в Сф".

Обратно към Т4D-C: В състояние ли са мотрисите от първия транш да посрещнат ремаркетата си от Надежда до депото, или само с T6A2 ще се прави това? Ще има ли тестове в движение сега, или се чака да се композират T+B, за да започнат тестовете?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #276 on: 08.07.2011, 15:51:42 »
Олекна ли ти като изкара нашите трамваи най-лоши в Европа?

Обратно към Т4D-C: В състояние ли са мотрисите от първия транш да посрещнат ремаркетата си от Надежда до депото, или само с T6A2 ще се прави това? Ще има ли тестове в движение сега, или се чака да се композират T+B, за да започнат тестовете?

Според мен нямат сключена "Гражданска отговорност", т.к не се очаква скоро да излязат на линия. Затова съм склонен да вярвам, че вагоните ще ги приберат с Т6А2.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #277 on: 08.07.2011, 16:07:44 »
...
Обратно към Т4D-C: В състояние ли са мотрисите от първия транш да посрещнат ремаркетата си от Надежда до депото, или само с T6A2 ще се прави това? Ще има ли тестове в движение сега, или се чака да се композират T+B, за да започнат тестовете?

На мотрисите от първата партида е коригирано междурелсието, направени са функционални и спирачни проби. Скоро ще се направят и застраховки, тогава ще ги видите по града за учебен пробег. Разбира се, като се съберат съставите отново ще има функционални и спирачни проби.
Ще започнат редовно обслужване на линия през есента.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #278 on: 08.07.2011, 16:16:35 »
На мотрисите от първата партида е коригирано междурелсието, направени са функционални и спирачни проби. Скоро ще се направят и застраховки, тогава ще ги видите по града за учебен пробег. Разбира се, като се съберат съставите отново ще има функционални и спирачни проби.
Ще започнат редовно обслужване на линия през есента.
А има ли вече окончателно решение по коя линия (или по кои линии, ако няма да обслужват само една определена) ще се движат новите състави от септември?
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #279 on: 08.07.2011, 20:57:50 »
... Скоро ще се направят и застраховки, тогава ще ги видите по града за учебен пробег...
Жалко, че не са с електронни табели, щеше да е готино и на тези трамваи да видим култовото "РОБЕН ПРОБЕГ"