А ако трябва да се мисли в перспектива
Колкото пъти съм идвал в София, все ми е правило впечатление как не само трамвайни, но и тролейбусни обръщала има тук и там, без да са крайни за никоя линия. Явно са правени не само за конкретна, временна линия, но и с мисъл за осигуряване на резервни места за обръщане по време на затваряне на различни участъци. В тази връзка, едно нормално обръщало, най-малкото, би било "инвестиция" в бъдещето, независимо докъде точно бъде удължено трасето към Младост. Най-малкото ако се прави по ЖП технология, то ще трябва подбиване отвреме-навреме, или пък има някакъв друг повод за прекъсване на движението, то там ще може да обръщат. Да не говорим, че и сега е подходящо - както сами сте споменавали, други пенделни вагони за нормално междурелсие няма... нищо не пречи да се направи, дори и да е триъгълник, което би било по-неудобно, но пак е по-добре от нищо.