Собствеността на имотите ли е приоритет или комфорта и безопасността на пътниците? Нека не забравяме, че тези трамваи се движат по този маршрут, защото нямаме доверие на спирачките им...
Що за глупости пишеш! Хайде да ти съборят къщата или блока заради обръщало, става ли? И да бяха съборили всички кооперации по Скобелев, вместо да се напрягат за промяна на тунела! Подобен идиотизъм беше свойствен само на Чаушеску.
Каква безопасност на петимата пътници, ползващи трамвая? Просто по едно време решиха, че ако не се търкаля нещо там, жиците и релсите ще дадат фира. Макар че за 15-20 години даже ново трасе от титанови релси, траверси от абанос и жици от злато щеше да е по-евтино от експлоатация на ТМ23. Идеята първо беше трамваят да довозва Дружба и комплекс Цариградски до метрото, което през 2009 беше до Младост 3 и ИЕЦ. "Довозването" от комплекс Цариградски хората си направиха чрез самоделни стъпала, после СО помогна с тунел. Метрото отдавна го изпревари, отчужденията на автокъщите така и не тръгнаха, а явно Кепитъл форт и околните билдинги не умират от кеф за публично-частно партньорство.
Прочетете темата нагоре, преди да зацикляте в едни и същи неща повече от 15 години!