Author Topic: Изграждане на бул. Копенхаген с трамвайно трасе до Младост  (Read 498536 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Брейййй, откъде толкова умни предложения от червени общински съветници?

Само не разбрах защо  първо ще ревнат клиентите на селските линии тръгващи от станция Искър и работниците в няколкото предприятия на предпоследната спирка.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
"Трамваят ще минава по изградено от преди 15 години трасе, което тръгва от последната спирка на депо "Искър" и стига до Горубляне, при Цариградски комплекс.
Да, само че трасето тръгва не от последната спирка, а малко от по-нагоре. Така до самата гара Искър няма да има транспорт, да не говорим за кожухарското или каквото беше там. Иначе страхотна идея, най-сетне нещо смислено

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Quote from: tiristor
Да, само че трасето тръгва не от последната спирка, а малко от по-нагоре. Така до самата гара Искър няма да има транспорт, да не говорим за кожухарското или каквото беше там. Иначе страхотна идея, най-сетне нещо смислено
Ами сигурно ще се използва трасето след депо Искър , а от депо Искър до съществуващото трасе може би ще се построи трасе , като се използват релси от трасето , което на практика няма нужда от него - става дума за това между Искърско шосе и бул.Цветан Лазаров.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Столичните общинари ще гласуват и увеличаване на броя на автобусите по линиите 88 и 604. Това е необходимо, тъй като тези линии са прекалено натоварени.
Хората се блъскат там и понякога не дупчат билети именно заради това, коментира червеният съветник Цветков.

 Това най- много ме заинтригува.
 А за 20 наистина отклонението е проблем.Има и друго решение.Половината мотриси да отиват към Цариградско, а другата половина към депото.Но разстоянияа са различни и няма как да стане.Друг вариант е според работното време на предприятията да има сутрин и вечер по една или две отриси, които да отиват до депото.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Може да се пусне номер 21, който да ходи до дружба 2, така недоволни няма да има

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И накрая щес е приеме предложението да се демонтира съществуващата линия до Цариградско шосе и да се предаде за старо желязо.

Не знам защо, но аз вече съм пълен песимист относно някакви по-добри промени.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Аз като се замисля в маршрута до депото 20 се дублира напълно с 88 и не виждам къде е проблема да се разкара трамвая.Ако не на 20 хората ще могат да ползват 88 до Дружба и после да се пръхвърлят.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А ЧКД как ще ходи да яде мазни баници без прекачване?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Абе ти него не го мисли.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
@София 70:

Ако трябва да се преправя то би трябвало да е до Амстердам, не до Цветан Лазаров.  Но и двата булеварда са тесни, за да се прави трамвайно трасе там.
Другият вариант е трасето да минава насред депото и да се включва зад депото, но надали ще е удачно. Аз онзи ден се разходих по цялото трасе и го огледах, по късно ще кача снимките

@tiristor:
Самото обръщало е на Гара Искър, така че няма да се отреже достъпът до нея, даже би улеснило Дружба 2 и Цариградски Комплекс за достъп до Гарата.

Иначе проблем няма - ако им е толкова скъпа линията ТМ20 остава с 1/4 от вагоните и върти при депото, а ТМ21 например завива надясно към Дружба 2. Дори в по-оптимистичен варинат ТМ21 може да тръгне по предишния си маршрут от Автостанция Изток(те защо го закриха междудругото?)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Да ТМ 21 с 3/4 от мотрисите до забутаната станция Изток, а 20 с 1/4 към Метростанцията.Глупости !
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
При положение че се предвижда от там да минава метрото, защо им е сега трамвай?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Не те разбрах за кое говориш?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: borosport
Да ТМ 21 с 3/4 от мотрисите до забутаната станция Изток, а 20 с 1/4 към Метростанцията.Глупости !

Виж това не бях го помислил, дойде ми на ум като започнах да пиша  
Варианта е 21: М6-Д2. След като има 213/214 защо да няма 20/21?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Ами защото се доказа, че вариантът с 213/214 е крайно неоптимален.

Странно ми е, че говорите за метро, след като знаете много добре, че поне до 2010 г. там метро няма да има.

Бих подкрепил предложението само ако трамвайната линия я има в предложения участък. Иначе не виждам особен смисъл - дублира се с автобус 88. А едва ли някой от Цариградския комплекс ще тръгне да пътува до Халите с тм 20, което ще му е точно 1 час.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: emo
Ами защото се доказа, че вариантът с 213/214 е крайно неоптимален.

Странно ми е, че говорите за метро, след като знаете много добре, че поне до 2010 г. там метро няма да има.

Бих подкрепил предложението само ако трамвайната линия я има в предложения участък. Иначе не виждам особен смисъл - дублира се с автобус 88. А едва ли някой от Цариградския комплекс ще тръгне да пътува до Халите с тм 20, което ще му е точно 1 час.

Не беше правилно сравнението с 213, не ми дойде друго на ум. Всъщност там метро няма да има поне до 2013

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Хм, този съветник откъде ли изведнъж е решил да предложи това нещо? Идеята не е много оптимална. Къде ще има обръщало? Къде ще е връзката с автобусите по "Цариградско шосе"? Каква връзка с метрото? Дано се намери оптимален вариант и по трасето да тръгне трамвай. Може например 21 Паметник "Левски" - Депо "Искър".

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
според мен смисъл от новото трамвайно трасе ще има ако обръщалото му е някъде при Техномаркет-а. Тази зона тепърва се застроява с магазини и офиси. Ако е от другата страна на моста (северната) пътниците ще са неколкократно по малко а говорим за 200 метра. Относно недоволните от орязаните спирки на трамвая-ще взимат за 1 или 2 спирки 88 и готово

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
До колкото знам метрото се планира да мине от младост през МИЦ, където да иам станция, след това Дружба 2, Дружба 1 и т.н. , с други думи - от там от където би минавал трамвая.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Идеята не може да се каже, че е лоша, ама според мен е чисто алиби, за да може просто това трасе, което там виси от 15 години да се използва най-накрая. А и за да се угоди на жителите на "Цалиградски". Смисъл обаче има наистина само, ако обръщалото е от южнота страна!Така ще има връзка към Метро, Техномаркет, а и с един довозващ рейс може и Горубляне да се обслужва. ДА НО, нали искаха Гара Искър и гара Подуене да се обособят като 2 гари, които да вземат за в бъдеще централната роля на Централна гара, както е в повечето европейски градове. По този начин Гара Искър губи транспорт. Честно казано не ми се вярва да пуснат 21, а и за мен той би бил наистина и излишен. Или ако се пуска е абсолютно достатъчно да върви доста на дълъг интервал от Гара Искър до  обръщалото на Шипченски проход /след ЦСКА/.

Поздрав,