Идеята не може да се каже, че е лоша, ама според мен е чисто алиби, за да може просто това трасе, което там виси от 15 години да се използва най-накрая. А и за да се угоди на жителите на "Цалиградски". Смисъл обаче има наистина само, ако обръщалото е от южнота страна!Така ще има връзка към Метро, Техномаркет, а и с един довозващ рейс може и Горубляне да се обслужва. ДА НО, нали искаха Гара Искър и гара Подуене да се обособят като 2 гари, които да вземат за в бъдеще централната роля на Централна гара, както е в повечето европейски градове. По този начин Гара Искър губи транспорт. Честно казано не ми се вярва да пуснат 21, а и за мен той би бил наистина и излишен. Или ако се пуска е абсолютно достатъчно да върви доста на дълъг интервал от Гара Искър до обръщалото на Шипченски проход /след ЦСКА/.
Поздрав,