Author Topic: Изграждане на бул. Копенхаген с трамвайно трасе до Младост  (Read 498557 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: Repcho
ей заседанието на СОС трябва да е било днес, някой да има инфо дали са гласували ЗА трасето през Др.2
Ако са гласували, ще е поредната тъпотия! Доста хора във форума реагират емоционално - имало трасе, сложили хората релси, дайте да ги оползотворим на всяка цена! Ако ви предложа да се продължи трамвайното трасе до Бусманци - всички ще гракнете, колко глупаво е това! Макар че едно трасе до Бусманци ще глътне също толкова пари, колкото до Метро. А аз твърдя, че до Бусманци ще е от полза на повече хора, отколкото до Метро.
Пътникопотокът може съвсем лесно да се преброи, ако се сравни натоварването на А7 и 8 от Горублянско ханче до гара Искър и това на А14 и 15 - от Бусманци до гара Искър.

ТМ20 функционира вече достатъчно дълго време, за да се види, че ролята му за връзка на Дружба-1 с центъра е много по-малка, отколкото на ТБ4 и 11 и на автобусите. При непосредствената близост на южните части на Дружба до най-скоростната градска артерия е пълна глупост тази артерия да се конкурира със суперзаобиколен трамваен маршрут. Трамваят НЕ Е БЕЗКРАЙНО ЕФЕКТИВЕН!

Наивно е да се говори и за някаква необходимост от връзка на Дружба-1 с Дружба-2. Ами да не би между Люлин-5 и Люлин-8 да има директна връзка? Или между Младост-2 и Младост-3?

Струва ми се, че и в перспективния план участието на трамваите е пресилено, най-вече в южната част. След като за последните 15 години се построиха само 5-6 км нови ТМ трасета (Подуене-Левски-В), не мога да си представя през следващите 15 години трамваи да ходят до Бистрица, по плътно застроения двустранно бул. Ляпчев, по неродения ринг Г.М.Димитров-Каблешков и т.н. Като се има предвид и необходимостта от радикално обновление на подвижния състав (даже и злополучният договор с Инеком да се изпълни, ще имаме 14 обновени трамвая на фона на стотици сдухани гробници), не виждам реален финансов ресурс за подобна програма.
« Last Edit: 23.03.2007, 00:19:58 by blagun »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
тм.20 се пълни основно до Гео Милев. От друга страна пътникопотока от Дружба и Искър се стоварва или на Гео Милев или на Ситняково за 120.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
тм 20 е много полезен за пенсиите, които ходят на Женския пазар...Само такива пътуват в него

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
тм.20 се пълни основно до Гео Милев. От друга страна пътникопотока от Дружба и Искър се стоварва или на Гео Милев или на Ситняково за 120.

 НАпротив 20 си е стабилно пълен с пенсии до Женския пазар.
Иначе на мне ми пука дали са  галсували за увеличение на колите по 88 и 604, което е по-важно от разширението на 20.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Оставям пенсиите настрана. Говорим за работещите хора и за натоварването в пиковите часове.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: ozzy
тм 20 е много полезен за пенсиите, които ходят на Женския пазар...Само такива пътуват в него
[/size]

Говориш глупости, по твоята логика с 213/214, 305, 313, 413, 309, 310... пътуват само пенсионери. Явно не си се возил много с 20, за да видиш, че с него пътуват всякакви хора.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Марто в по-голямата част от деня трамвая се пълни с пенсионери.Само в пиковите часове(сутрин и вечер) е пълен предимно с работещи хора.Това е и характерна черта за повечето линии, тъй като знаем, че трамвайния транспорт в София е най-бавен и е любимо място за седянка и заяждане на пенсиите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: borosport
Иначе на мне ми пука дали са  галсували за увеличение на колите по 88 и 604, което е по-важно от разширението на 20.
Абсолютно си прав.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: borosport
Марто в по-голямата част от деня трамвая се пълни с пенсионери.Само в пиковите часове(сутрин и вечер) е пълен предимно с работещи хора.Това е и характерна черта за повечето линии, тъй като знаем, че трамвайния транспорт в София е най-бавен и е любимо място за седянка и заяждане на пенсиите.

Абе не си съвсем съгласен - че има много пенсии - има, ама аз и през деня го ползвам често и си има доста млад народ там

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Кое преобладава се пита в задачата
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: borosport
Кое преобладава се пита в задачата
Пенсиите преобладават не само в тм 20, но и в А 213/214, 305, 313. Лошото е, че доста от тях рядко ходят на баня  И не се съобразяват изобщо, че някои други хора ходят на работа или на лекции...

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: ozzy
Пенсиите преобладават не само в тм 20, но и в А 213/214, 305, 313. Лошото е, че доста от тях рядко ходят на баня  И не се съобразяват изобщо, че някои други хора ходят на работа или на лекции...

Пенсиите преобладават най-много във "водоносните" маршрути - А260, 111, ТМ5, 20; Център също са и пазарите - Женския, Люлинския, Димитър Петков. По ТМ2, 14, 18 също пробладават. От студентските линии в 94 са повече от 280 - субективно мнение

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Quote from: blagun
1......Ако ви предложа да се продължи трамвайното трасе до Бусманци - всички ще гракнете, колко глупаво е това! Макар че едно трасе до Бусманци ще глътне също толкова пари, колкото до Метро. А аз твърдя, че до Бусманци ще е от полза на повече хора, отколкото до Метро.
2.Пътникопотокът може съвсем лесно да се преброи, ако се сравни натоварването на А7 и 8 от Горублянско ханче до гара Искър и това на А14 и 15 - от Бусманци до гара Искър.

.................
3.Наивно е да се говори и за някаква необходимост от връзка на Дружба-1 с Дружба-2. Ами да не би между Люлин-5 и Люлин-8 да има директна връзка? Или между Младост-2 и Младост-3?

 ........
4.не мога да си представя през следващите 15 години трамваи да ходят до Бистрица, по плътно застроения двустранно бул. Ляпчев ........
1. Естествено, че е глупаво! Колко население има Бусманци? Сигурно 1500 души. Не е и някаква индустриална зона. Затова и автобус 14 и 15 се движат сигурно на половин час, в почивни дни май са на час. Просто няма хора! Какъв трамвай? Да не говорим, че трябва и мост на Искър.
2. 7 и 8 сигурно не са натоварени. Но не е никак удачно сравнението им с трамвайното трасе! Ами те отиват само до гара Искър. Могат да обслужват 4-та и 5-та част на Дружба-2 до гара Искър, където се движи 88. Честно казано от последните две (А7 и А8) автобусни линии няма особена полза.
3. Младост-2 и Младост-3 са на една ръка разстояние. Май 305 минава покрай Младост-2 преди да влезе в Младост-3. От Люлин 5 до Люлин 8 се пътува с трамвай 8 до метростанция Люлин, нима не е удобно!
4. И кой, и кога, и къде е казвал, че трябва да има трамвай към Бистрица или по Ляпчев. Все пак сме що годе разумни хора и действително повечето предложения са били за северните части. Например удължение на трамвая из Орландовци или нещо по практично - връзка на трамвайното трасе от пл. Пирдоп, през Хаджи Димитър и до Орландовското трасе.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: greg
4. И кой, и кога, и къде е казвал, че трябва да има трамвай към Бистрица или по Ляпчев.
това го пишеше в ОУП на София

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Quote from: ozzy
това го пишеше в ОУП на София
ОУП на София понякога е приказка! Може би след 100 години. Но по Ляпчев просто няма място.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: greg
ОУП на София понякога е приказка! Може би след 100 години. Но по Ляпчев просто няма място.

В ОУП-а пише и че ще има тунел под Цар Освободител, пътни възли на различни нива на Орлов Мост, На Околовръстното и Цар Борис, Цар Борис и Житница и още много... Дано се случат

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: etnies
Абе не си съвсем съгласен - че има много пенсии - има, ама аз и през деня го ползвам често и си има доста млад народ там
Пенсиите се возят и в 20, и в 22. Всеки ден ползвам поне една от тези линии и знам как е - Пенсиите се качват на пазара и слизат на банята, или в най-лошия случай на младежкия. Останалата част от маршрута се возят предимно работещи хора, ученици и студенти. Само дето в 22 дядовците и бабичките остават, защото масата от тях живеят в Левски и в Красна поляна, та затова 22 е по-"богатата" линия от гледна точка на средната възраст на пътникопотока

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Май се поотклонихме от темата за тм 20 до Цариградско! Предлагам последните мнения да бъдат преместени другаде или направо в нова тема

Offline Пешеходец

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
Quote from: blagun
Освен това, почти е очевидно, че положените релси не стават за нищо, освен за пещите на Стомана-Перник и фактически работата започва от нула.
Как така чисто нови релси не стават за нищо ?

А за удължаването на маршрута на трамвая до Цариградско:
При такова удължаване неминуемо ще има нова автостанция на Цариградско, откъдето ще започва маршрута на автобуси 1, 3, 5, 6, 7, 8.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: Пешеходец
При такова удължаване неминуемо ще има нова автостанция на Цариградско, откъдето ще започва маршрута на автобуси 1, 3, 5, 6, 7, 8.
Е тя нямаше ли да е при МС 17 в Младост - 4?