Author Topic: Премахване на ТБ 2 и 4 от жк. "Хаджи Димитър"  (Read 37069 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: София 70
Аз пътувам  в метрото без билет и без карта и пак не съм гратисчия. Ха отгатни как става номера  
Да предположим, че караш някое от влакчетата  ....или пък може да си приятел с някоя от лелките на касите  
Не знам, на мен в повечето случаи ми гледат внимателно картата и няма как да мина гратис  или аз не знам как...

А и честно казано, ако е за метрото, винаги ще си купувам билет
« Last Edit: 04.01.2007, 21:45:01 by ozzy »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Трамвай до Хаджи Димитър звучи добре като идея. София е единствения град който си руши трамвайните трасета  Има още няколко места които би могло да се разшири мрежата от трасета.

1) Орландовци 500 метра на запад от колелото по булеварда и ново колело се изгражда, а на мястото на старото спирка. 500 метра са но ще вкарат повече хора в обсега на облсужване.

2. От Цар Борис 3 до бул България (кръстовището при Трамкар) трасе свързващо линии 5 и 7 създавайки нова линия.

3. Продължаване на трасето от България по канала /Евлоги георгиев и премахване на някой авотбусни линии, свързвайки се при бул. Мадрид със съществуващата инфраструктура. Така ще има бърз и независим транспорт от Княжево (дори OC) до Дружба ( и 2 връзки с метрото). Създаването на скоростни трасета ще елиминира нуждата от Метро Диаметър 3, ще е по-евтино и ще обслужва повече хора) Ще доведе до намаляване трафика по една от най-важните артерии в столицата.

4. Продължаване на линия 1 до колелото на линия 6 (при Спартак) местене на колелото до CCS. Ще обслужва МС Хемус и квартала. Ще има нужния пътникопоток съдейки по използването на 1 цата и 6 цата.  (съобразено е с премахването на ТМ трасета по Черни Връх и тунела след строителството на МД2)

още не съм измислил всичко, но ще дам обстойна аргументация после
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: София 70
Аз пътувам  в метрото без билет и без карта и пак не съм гратисчия. Ха отгатни как става номера  
ми другата възможност е да познаваш лелката на определена станция или имаш една по специална карта  
« Last Edit: 05.01.2007, 00:05:46 by Repcho »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Repcho
ми другата възможност е да познаваш лелката на определена станция или имаш една по специална карта  
Айде, айде.Аз между 5 и 7 клас всеки ден ходех на училище с метро.Като са много хората или долу влакът е пред тръгване въобще не гледат, а и като ти тичаш.Докато продават билети на друг също са разсеяни.Аз даже нарочно съм спирал и съм чакал 10 сек. да ми обърне внимание и да ми разгледа картата.
 А по едно време в това метро нямаше ли контрола вътре във вагоните.Спомням си май тогава проверка ли правеха или правеха официална статистика на ползващите метрото пътници.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: NiGhtPiSH
София е единствения град който си руши трамвайните трасета
Това абсолютно не е вярно!От 15тина години насам непрекъснато се увеличават линиите с нормално междурелсие  Проектът за широкорелсов трамвай до Овча Купел отлежава заради съдебни спорове и необосновано недоволство на част от жителите на този квартал  
Аз лично пък не мога да си обясня каква е тая мания навсякъде в София да има трамваи, които даже да изместят метрото  Бързината и качеството на метрото за мен са неоспорими  и е една много добра инвестиция от страна на общината във връзка с развитието на градския транспорт  Трамваят може да се използва само като довеждащ до метростанциите транспорт, но не и да се разчита, че с него ще прекосяваш цяла София!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Линиите с нормално междурелсие се увеличават на места, където е имало теснолинейни трасета- по "Пиротска", до Красна поляна, т.е. реално нямаме удължаване. За сметка на това скоро сигурно ще пишем за люлинското в темата "Изоставени ТМ трасета"  

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: NiGhtPiSH
0). София е единствения град който си руши трамвайните трасета

1) Орландовци 500 метра на запад от колелото по булеварда и ново колело се изгражда, а на мястото на старото спирка. 500 метра са но ще вкарат повече хора в обсега на облсужване.

2. От Цар Борис 3 до бул България (кръстовището при Трамкар) трасе свързващо линии 5 и 7 създавайки нова линия.

3. Продължаване на трасето от България по канала /Евлоги георгиев и премахване на някой авотбусни линии, свързвайки се при бул. Мадрид със съществуващата инфраструктура. Така ще има бърз и независим транспорт от Княжево (дори OC) до Дружба ( и 2 връзки с метрото). Създаването на скоростни трасета ще елиминира нуждата от Метро Диаметър 3, ще е по-евтино и ще обслужва повече хора) Ще доведе до намаляване трафика по една от най-важните артерии в столицата.

4. Продължаване на линия 1 до колелото на линия 6 (при Спартак)
0) Не е вярно и подкрепям напълно Ози, че ТМ транспорт не може да бъде трансградски, а по-скоро довозващ до метрото.
1) На запад няма нищо освен складове и малко къщи. По-скоро на север в посока Малашевци/Биримирци би могло да се продължи трасето, но улиците не са достатъчно широки.
2) Предвидена е ТМ линия по ринга Искърско шосе-Г.М.Димитров-Хладилника-Т.Каблешков-Овча купел-Вардар.
3) Пълна глупост е да се елиминира метродиаметър, както и да се допълва с трамвайно трасе и бездруго най-натовареният градски ринг. По-скоро въпросният ринг трябва да поеме автомобилния поток, който сега се забива към Ректората и централната част.
4) ТМ трасе по Черни връх ще се ликвидира след построяването на метродиаметър 2. ТМ1 и 6 и бездруго се покриват по цялата си дължина.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Благуне не си гледал картата на Орлановци задълбочено  половината квартал е натам. За 4. знам перфектно, точно за това предлагам удължаване на трасeто до CCS. В смисъл от витоша през парка до колелото (което да се премахне) и да има колело до CCS   Хем ще има трамвай довозващ до метрото, хем изобщо ще има теамвай. Все пак ще се отделя от Ботев по Витоша (за справка Сторителство.инфо). Също създаване на пендел по същствуващтото трасе (колеото Иван Вазов-Витоша) може да се удължи до булевардава (на пазара) и да има пряка връзка с ТБ и с главното трасе. Ще е рентабилно смятайки сегашния трафик.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Плановете са по М.Луиза и Витоша в участъка Козлодуй-Лъвов мост-ЦУМ-НДК да отпадне трамвайното трасе. Най-вероятно ще я направят пешеходна зона от Лъвов мост до Халите и от Съдебната палата до Патриарх Евтимий. То ще минава по Ботев и от Петте кьошета по Скобелев - нагоре към НДК и оттам по Витоша - по досегашните трасета на ТМ1 и 7.
Тунелната дъга, по която вървят сега ТМ6 и 9, ще стане автомобилна и така Петте кьошета ще се свържат с Фр.Нансен и Черни връх.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
А Благуне за Канала аз имам на впредвид буквално по канала. В Речното корито, няма да пречи на автомобилите а ще е много бързо, защото няма какво да го спира освен спирките. Може да се изгради за не повече от 3 години, но ще е най-бързия транспорт по Евлоги Георгиев /а пътникооборота там е много голям/. Ще има нужда на места от вкопаване надолу за да мине под мостовете. След Орлов мост обаче може би ще е малко по-трудно, може би да се вдигне естакада или да е едноколовозно,  с много електроника и внимание от водача за да няма инциденти но едно такова трасе с подходящите мотриси, ще има експлоатационна скорост над 60 км/ч.

РЕДАКЦИЯ: Може също да се отклонява и по Иван Асен до Румънското. /май е по-евтиния и добър вариянт/
« Last Edit: 06.01.2007, 18:00:32 by NiGhtPiSH »
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: NiGhtPiSH
А Благуне за Канала аз имам на впредвид буквално по канала. В Речното корито, няма да пречи на автомобилите а ще е много бързо, защото няма какво да го спира освен спирките. Може да се изгради за не повече от 3 години, но ще е най-бързия транспорт по Евлоги Георгиев /а пътникооборота там е много голям/. Ще има нужда на места от вкопаване надолу за да мине под мостовете. След Орлов мост обаче може би ще е малко по-трудно, може би да се вдигне естакада или да е едноколовозно,  с много електроника и внимание от водача за да няма инциденти но едно такова трасе с подходящите мотриси, ще има експлоатационна скорост над 60 км/ч.

РЕДАКЦИЯ: Може също да се отклонява и по Иван Асен до Румънското. /май е по-евтиния и добър вариянт/
И всяка отходна шахта подлез!Хората даже ще имат изцяло топла връзка до спирката.Скачат в тоалетната чиния и излизат на спирката.Ще се сложат ел.спиркооказатели във всяка тоалетна и така директно си скачаш в съответната минута.Не може така да се прокара трасе.Не случайно канала и пътя не са на едно нива.Ако стане прииждане на водите какво правим?Трябва да се направят стени около самия воден поток, но при увеличаване на водата това стеснение как ще я поеме?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Минавам всеки ден от там по два пъти пресичам канала. Мога да ти кажа че има начин, реката се вакарва в тръба или по-скоро тръби и си поддържа отока, мястотот оства свободно. Има колкото да се разминат 2 трамвя с 1435 мм междурелсие. и се разширява за спирка на 2 места и ей го вна.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: NiGhtPiSH
Минавам всеки ден от там по два пъти пресичам канала. Мога да ти кажа че има начин, реката се вакарва в тръба или по-скоро тръби и си поддържа отока, мястотот оства свободно. Има колкото да се разминат 2 трамвя с 1435 мм междурелсие. и се разширява за спирка на 2 места и ей го вна.
Аз съм съгласен да вкарат реката в тръби, но не и да има трамвай там!По-добре булевардът да се направи  на две нива и наоколо да има зеленина!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Забрави да има зеленина, ако канала се пипне по какъвто и да е начин. Тези дървета около коритото на реката безвъзвратно ще бъдат заличени, а около модернизирания булевард ще цъфнат нови сгради. Идеята с трамвая е по-добра, защото ще има по-малко поражения върху зеленината, но пък реката отива по дяволите и в двата случая.
« Last Edit: 07.01.2007, 00:49:02 by conecto »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Ако от общината решат, ще има зеленина, ако не - сгради Това все пак е общинска земя!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: ozzy
Ако от общината решат, ще има зеленина, ако не - сгради Това все пак е общинска земя!
А тази община е избрана от нас и й плащаме да управлява общинското имущество, т.е. нашето общо имущество.Мен в сегашния си вид Евлоги Георгиев ми харесва най-много-с широките зелени пространства, през лятото, когато канала е покрит със зеленина...За да се оправи трафика най-естетично за мен ще бъде ако транзитния трафик се изведе на по-долно ниво.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: difian
За да се оправи трафика най-естетично за мен ще бъде ако транзитния трафик се изведе на по-долно ниво.
Това е и моята идея - тръба, по която да минава реката, вкопана надълбоко, над нея - тунел за транзитно движение и отгоре - булевард. Наоколо - зеленина и дървета

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: ozzy
Това е и моята идея - тръба, по която да минава реката, вкопана надълбоко, над нея - тунел за транзитно движение и отгоре - булевард. Наоколо - зеленина и дървета
Само не разбирам защо и реката трябва да се вкарва на майната си под земята.Тя няма ли да стои  много по-хубаво до зеленинката и дърветата?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote from: conecto
но пък реката отива по дяволите и в двата случая.
А, то много красива тази "река"! Как отиде по дяволите от пл.Ручей до НДК? Става дума, че речното корито е уместно за второ ниво на автомобилното движение. Да не забравяме, че освен пресичане на две нива, трябва да се предвидят и места за буферни паркинги. Само по този начин радикално ще се намали автомобилното движение вътрешно от ринга по Евлоги Георгиев и България. В името на тази кауза си струва да бъде редуцирана кучешката градинка по канала. В противен случай тя и бездруго ще си изсъхне от автомобилните газове (както добре е известно, стоящите на място автомобили отделят много повече недоизгорели газове, отколкото движещите се). Освен това булевардът е наситен с транспорт и трамвай не е необходим там, още повече - в средата между автомобилните платна.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Те да я изчистят при Южния парк да я изчистят, пък след това да се каптира, и да се изпълни идеята ми. Също да се премахнат светофарите, а за пешеходците да има надлези. А зеленината трябва да се запази то се знае. Да се засадят нови дървета още сега до булеварда, и да има 4 пояса а не 2 както досега.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."