0). София е единствения град който си руши трамвайните трасета
1) Орландовци 500 метра на запад от колелото по булеварда и ново колело се изгражда, а на мястото на старото спирка. 500 метра са но ще вкарат повече хора в обсега на облсужване.
2. От Цар Борис 3 до бул България (кръстовището при Трамкар) трасе свързващо линии 5 и 7 създавайки нова линия.
3. Продължаване на трасето от България по канала /Евлоги георгиев и премахване на някой авотбусни линии, свързвайки се при бул. Мадрид със съществуващата инфраструктура. Така ще има бърз и независим транспорт от Княжево (дори OC) до Дружба ( и 2 връзки с метрото). Създаването на скоростни трасета ще елиминира нуждата от Метро Диаметър 3, ще е по-евтино и ще обслужва повече хора) Ще доведе до намаляване трафика по една от най-важните артерии в столицата.
4. Продължаване на линия 1 до колелото на линия 6 (при Спартак)
0) Не е вярно и подкрепям напълно Ози, че ТМ транспорт не може да бъде трансградски, а по-скоро довозващ до метрото.
1) На запад няма нищо освен складове и малко къщи. По-скоро на север в посока Малашевци/Биримирци би могло да се продължи трасето, но улиците не са достатъчно широки.
2) Предвидена е ТМ линия по ринга Искърско шосе-Г.М.Димитров-Хладилника-Т.Каблешков-Овча купел-Вардар.
3) Пълна глупост е да се елиминира метродиаметър, както и да се допълва с трамвайно трасе и бездруго най-натовареният градски ринг. По-скоро въпросният ринг трябва да поеме автомобилния поток, който сега се забива към Ректората и централната част.
4) ТМ трасе по Черни връх ще се ликвидира след построяването на метродиаметър 2. ТМ1 и 6 и бездруго се покриват по цялата си дължина.