Книгата дойде и при мен. Общо взето форматът е същия, като предишното издание от 2007а. Въпреки увеличения брой страници, не е по тежка, защото са използвали по-лека хартия, но дори с по-добро качество от предишната. Повечето снимки, както се очакваше, се повтарят, някои са махнати, за сметка на изцяло нови, неизвестни досега. Добавени са глави за ARC автобусите, които известно време ползват марката, за V127, V187 и за ребрандираните актуални китайци. Таблиците са актуализирани, има по-подробна информация за двигателите, като новото е, че са добавени страшно многото шасита, които са изнасяни в чужбина, и у нас включително, с цел производство на каросерии от местни производители. Съвсем нова е главата, посветена на дизайнера Ласло Финта, който проектира абсолютно всичко от 55/66 до края. От България снимките са същите, има само една нова на клубния автобус 250 на Локомотив - не е нещо особено. Като цяло книгата си заслужава, въпреки че е само на унгарски и дори и да имате предишните.