Интересно как ремонт на Т6А2 в Трамкар струва 110 000, а в Красна - 37 000, според данните от 2010г. Ако имаше и разходи за труд, един ремонт на Т6М-700 щеше да ни излиза колкото половин Бомбардие
Още по-интересно е как ОР на Т6А2 или Т6В5 излиза в пъти по-евтин от ОР/"модернизация" на българско творение. Да, българското има повече площ, но два и половина Т6В5 да са били ремонтирани в Трамкар, на цена са колкото ремонта на 309 пак в Трамкар
Излиза, че родните творения са крайно икономически неоправдани за поддръжка, а в същото време ни ги налагат спрямо новия-стар внос.
И още по-интересното е, че тия фрапантни разлики в цените се появяват от 2009г. насам. И в същото време 47% от авариите през 2010г. са в следствие на "силно амортизираните превозни средства", демек тия ремонти са афиф работа
Доказват го и 93-те рекламации към Трамкар през 2010г. Умело не се казва какво точно е изработено за външни клиенти от Трамкар обаче... Жалко, че няма списък кои точно мотриси са аварирали най-често, тамън да се види дали действително ремонтите са афиф...