От друга страна 84 и 184 тръгват на неравноделни тактове от Т2 (и от Т1). Но пристигат на равноделни навсякъде след Нова телевизия. Така че в крайна сметка пътуването е със същата продължителност - повече чакаш, но шестте минути са наваксани с по-къс маршрут.
Пример от разписанието
Линия Т2 Орлов мост
А84 8:00 8:37
А184 8:15 8:46
А84 8:17 8:54
При старото положение щеше да е:
А84 8:09 8:46
Т.е. 6 минути повече чакане, 6 минути по-малко пътуване.
Ако се върне старото положение: СУ-Т1-Т2-СУ, шатълът задължително трябва да работи от първия до последния курс на метрото и 84, тъй като липсва връзката Т2>Т1. Не мисля, че наливане на пробег в А384 си струва заради някакво външно усещане за неравноделност.
Ако пък маршрутът стане СУ-Т1-Т2-Т1-СУ, тогава ще трябва допълнителна кола или ще има разреждане. Тогава на Т2 интервалът между колите ще е еднакъв, но по-голям от сегашния, а пътуването ще е все по 37 минути по Орлов мост. При такъв сценарий само хората на Т1 са на далавера.
СУ-Т2-Т1-Т2-СУ става доста разтегнато.