След като 7/27 са на 4 минути, не може да се очакват чудеса за непречкане с 1 и 6. В оптималния случай - на 2 минути интервал на теория. На практика - 1 светофар. По същата причина е невъзможен синхрон на 6 и 7, тъй като се цели синхрон на 7 и 27 - между две 7-ци се пъха 27-ца, няма място и за 6-ца.
Пример: 7 и 27 са през 8 минути, 6 - през 12 минути.
Нека примерно на Македония за 1 час имаме следното по минути:
7: 0, 8, 16, 24, 32, 40, 48, 56
27: 4, 12, 20, 28, 36, 44, 52,
6: 2, 14, 26, 38, 50,
В оптималния случай на теория 6 е на 2 минути преди/след 7/27. Общо 6+7 са на 0, 2, 8, 14, 16, 24, 26, 32, 38, 40, 48, 50, 56 - т.е. между 2 и 8 минути.
Пак казвам - това е на теория, на практика трамваите не се движат във вакуум и всеки светофар разстройва схемата.
Явно и тази година няма да се изкара новата рампа по Скобелев.