Пейчев, с теб по принцип е трудно да се спори, но понеже виждам, че и други колеги го повтарят това за 12-та линия, та ще си позволя да взема отношение. Преди коронакризата редовно ползвах трамвай 12 и тогава в пик се запълваха не само всички седалки, но и цялото пространство за правостоящи. Разбира се, не по целия маршрут, само в определен участък, но няма линия, която да е еднакво натоварена по цялата дължина. Сега с епидемията спадна натоварването по много линии, а като добавим, че 12 се движи (по-точно пъпли) по едно от най-разбитите трасета в София и е разредена подобаващо, е нормално да има спад в броя пътуващи. Иначе, това е една много добра линия свързваща северните и южните квартали с центъра, станала "жертва" на безхаберното управление на града десетилетия наред.
Какъв е смисълът да се купува дори и един нов трамвай, при това безобразно състояние на инфраструктурата? Най-новите ни трамваи се трошат ежедневно по трасето по "Мария Луиза". Това са 400 м., които Електрото може да си ремонтира със собствени усилия, стига да се отпуснат средства, без нужда от обществени поръчки, избор на изпълнител и т.н. Както казва народът "На брашното евтини, на триците скъпи". Купуваме скъпи трамваи, които пускаме да се разнебитят по скапаните релси. Вероятно, целта е да се вземат комисионни и да се усвоят определени средства от оперативни програми. Друга здрава логика не намирам. В крайна сметка, всичко това няма да направи транспорта по-добър или пътниците по-доволни. Всичко се прави хаотично, на парче, като се гони бърз ПР-ефект. За визионерство и гледане в перспектива изобщо не може да става дума.