Запознат съм с историята на проета за трасе до стадион "Васил Левски", но някои подробности ми бягат.
Мястото за трасе по "Сахаров" е имало, но то никога не е било оползотворено за такова, защото проектът е пропаднал и според виждащото се от историческите снимки в "Google Earth" от местоположението на сегашната станция "Младост III" до моста на "Марко Семов" в "Мусагеница" не е имало следи от трасе. Въпросът ми е какво е имало на моста на "Мусагеница". За празното пространство, което е било бетонирано ясно, доколкото знам и се вижда от сателитните снимки, релси не е имало, но бил ли е там входа на тунела и ако не е всъщност откъде трасето е трябвало да влиза под земята и имало ли е налични следи за това преди построяването на метрото. Също така известно ли е как е трябвало да завършва трасето при стадиона - надземно или подземно, с кръгово обръщало или преходници за пенделни трамваи?
И междувременно на сателитните снимки от 2003-та година се виждат някои интересни неща.
На първата снимка е мястото на станция "Младост III". Това, което се вижда разклон ли е, аз доколкото знам разклонът е бил до "Младост", а не в "Младост"?
На втората снимка това, което съм оградил със сините черти част от клона към "Младост" IV ли е? А този странен кръг, който съм оградил с червено възможно ли е да е бил някакъв остатък от обръщало?