Author Topic: Изоставени ТМ трасета  (Read 102132 times)

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 954
    • View Profile
    • Email
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #620 on: 26.02.2019, 14:35:29 »
Да бе, пък на последната спирка до басейн Спартак беше голяма лудница. Кой хленчеше за закриването на трасето по Черни връх и Арсеналски? След пускането на метрото ТМ6 се изпразваше още в тунела на НДК че и преди това. А, да, и по тази логика А102 е идеален довозващ транспорт до Спартак, пък А94 покрива трасето от Хилтън до Сити/Парк центъра, а Хилтън от своя страна е в пешеходна достъпност до тунела на НДК и се стига за 3-5 минути. За к'во ви е това трасе и целия рев заради закриването му? Пък и пренасочване към Иван Вазов със сигурност носи повече пътникопоток.

Абсолютно нито едно изречение от този пост не отговаря на истината. Престанете да мислите, че всички ползватели на градски транспорт са млади, пъргави, без багаж и могат да изприпкат без проблем половината разстояние между две метростанции за 5 минути.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4848
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #621 on: 26.02.2019, 15:16:28 »
ТМ6 беше прилично натоварен до последната спирка - висящият в задръствания претоварен 102 не е адекватен довозващ транспорт до МД2, същите проблеми има и 94, а и трамваят осъществяваше връзка с Петте Кьошета и Ботев. В района има сериозно застрояване съответно значителни пътникопотоци, докато край Телевизионна Кула е практически празно, а районът около Руско Посолство е в пешеходна достъпност до МД1, което силно ограничава пътникопотока на евентуален трамвай. Лесопарк няма как да създаде сериозен пътникопоток за трамвай, 67 се справя доста добре макар и да губи известно време в задръстванията на Семинарията, но и трамваят неизбежно ще се забавя на кръстовището. :rolleyes: От Руско Посолство до Националния Стадион се пътува 3 минути с МД1, с чакането стават не повече от 7-8, докато с трамвай ще е над 12 без чакането, с него ще стане 17-18 в пик, извън пик над 20 минути. :rolleyes:
« Last Edit: 26.02.2019, 16:42:31 by V.Peichev »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #622 on: 26.02.2019, 15:30:52 »
А трасето по бул.Черни връх м/у бул.България и Хотел Хемус е било отделено от платната с непрекъсната линия

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2921
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #623 on: 26.02.2019, 15:34:21 »
Сто пъти ти се написа да спреш да пишеш неща,които всеки в този форум знае!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13842
    • View Profile
    • Email
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #624 on: 26.02.2019, 15:43:42 »
Да видим, докога ще цвъкате глупости в темата, та да ги изтрия наведнъж.

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #625 on: 13.03.2019, 13:18:11 »
Новото трасе до Дървеница донякъде щеше да компенсира липсата на въпросното трасе. Проектът можеше да бъде реализиран още 2015-16 г. Големи природозащитници станахме. Иначе, старите релси в лесопарка още си стоят. Да, трасето до Спартак осъществяваше връзка с Петте кьошета, но и трасето до Руското посолство осигуряваше удобна и бърза връзка източен Лозенец (където няма метро) с Изток и Изгрев.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8312
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #626 on: 14.03.2019, 19:14:16 »
Да видим, докога ще цвъкате глупости в темата, та да ги изтрия наведнъж.
Вместо да се каниш - го направи. Аз не бих написал пост като твоя а директно бих разчистил.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4848
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #627 on: 15.03.2019, 11:01:41 »
Трябваше да се построи трамвайно трасе от Семинарията по Стоян Михайловски и Никола Габровски към Студентски Град, което да облекчи претоварения 94 и да осигури бърза връзка на Дианабад и Студентски Град с центъра без висене в задръствания.  :rolleyes: До Руско Посолство пътуваха едноцифрен брой пътници, обикновено се брояха на пръстите на едната ръка - връзката на Лозенец с Изток и Изгрев реално изискваше доста ходене, тъй като трамвайната спирка беше в покрайнините на двата квартала на поне 400-500 метра от най-близките жилищни сгради и Интерпред.  :rolleyes: 67 се справя без проблем с пътникопотока между Семинарията и Изток и Изгрев. :rolleyes:

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Изоставени ТМ трасета
« Reply #628 on: 17.03.2019, 12:27:56 »
Все пак трасето съществуваше и след пускането на метрото до Жолио Кюри. За сравнение - трасето до Дървеница го махнаха веднага, по Черни връх също. Значи все пак трасето не беше безполезно. Последните спирки често са с едноцифрен брой пътници. А67 е смешен. Лозенец и Изток/Изгрев са най-престижните, но транспортните връзки между двата квартала са много слаби и неудобни.