Author Topic: T4M-50/60/801/900 (специални и ремонтни трамваи)  (Read 24231 times)

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 727
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Нали ще се модернизира,ако трябва да е за пътници.

От къде извади новината, че 416 ще се модернизира???!  :eek: Ако от депото се нуждаят от нов снегорин биха бракували 416.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5168
    • View Profile
Пълноценна модернизация би излязла почти колкото нов трамвай - могат да останат само кошът, евентуално рамите на талигите и някои греди. :rolleyes: Псевдомодернизация като 4027 не решава напълно конструктивните проблеми и неслучайно 4027 сравнително рядко излизаше на линия и още по-рядко изкарваше две пълни смени. :rolleyes: Подобна инвестиция е абсолютно неоправдана - нормално е 416 да работи като служебен вагон, като излиза от депото при необходимост.  :rolleyes:

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 8526
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Ще помоля участниците да не се връзват на глупостите на трамвая, и по възможност да не му отговарят.

Online btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2571
    • View Profile
    • Email
Безумие е да се движи с пътници недоразумението 416 при положение, че има достатъчно налични T6B5 за 20, T6A5 и T/B4D-M за 22 - неизбежно ще създава задръжки съответно ще се наложи разтягане на разписанието и ще се отблъснат пътници.  :help: На обособените участъци в Дружба и по Ситняково T6B5 развиват добри скорости, с дараци като 416 това няма да е възможно. :help: Аналогично 22 развива добри скорости по Ботевградско Шосе и Мушанов в обособените участъци, което също е невъзможно с дарак 416. :help: В момента ТМ20 пътува 46-48 минути между Депо Искър и МС Опълченска, 22 пътува 47-49 минути между Красна Поляна и Автостанция Изток, с дараци като 416 тези времепътувания ще се увеличат с около 10 минути, може би малко повече и съответно ще намалеят пътниците. :help:
Пейчев, отново блестящо изказване, но мисля да отбележа грешките в него ( не твърдя че е необходимо 416 да излиза на линия или да бъде модернизиран)
1. Българските трамваи НЕ аварират повече от кой и да е друг модел трамваи и аварират по-малко от динозаврите.
2. 416 и всички негови братя от серията T6M-400 развиват прилични скорости.
3. Откакто възкресиха ТМ4, времепътуването по ТМ5 не се увеличи, а много често, заради ТМ5, ТМ4 закъснява.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6948
    • View Profile
Ще помоля участниците да не се връзват на глупостите на трамвая, и по възможност да не му отговарят.
А аз искам да помоля администраторите за незабавен бан на трамвая...

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1854
    • View Profile
    • Email
81 и Аварийният Чавдар, заснети в Депо Клокотница през 2003г. Източник:   https://get.google.com/albumarchive/104752734503130779966/album/AF1QipMR7OZr9z5x93ftzmrBrVZ4ZOzLMkhrrrg9dPBU

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 727
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
84 е като нов след основния ремонт!  :fan: Някой има ли информация какво става с 89? Ще го ремонтират  ли? Казаха ми, че планират да го режат, което за мен е загуба на ценна част от историята на софийския трамвай.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10521
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Оригинален „София 65“ или „София 70“ би бил много по-ценен от 89, просто 89 остана последния цял трамвай с този кош и физиономия и затова ще ни е мъчно, но поне да го използват максимално за детайли и оригинални частии дай Боже някога в бъдещето да се намерят пари за преизграждането на 174.

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 727
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Една информативна снимка на 88:
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 322
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
За какво са му на 88 веригите, свързващи колоосите?
Любими трамваи:503, 701, 707, 813, 9хх, 3002, 3008, 2025, 2030, 2053, 2057, 4101
Любими тролеи: 2101,2112, 2909
За пускането на състави по ТМ10
YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCUFhDOQQmeNzCisx_bH2tHg

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
За какво са му на 88 веригите, свързващи колоосите?
Да прилича на батка.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4759
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Предава движението между колоосите.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline mitakis

  • Vintage vehicles
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3402
  • 2660
    • View Profile
82 на Халите

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1017
    • View Profile
    • Email
Снощи като се прибирах и видях 81 кордисан на средата на пл. Македония, нещо заваряваха релсите. Направи ми впечатление, че в 81 бучеше дизелов (или бензинов) генератор, който генерира ток за заваряването. Отгоре на 81 имаше комин и пушеше. Та въпросът ми е, не ли по-удачно да се черпи ток от контактната мрежа със съответното трансформиране на енергията отколкото да се ползва такъв генератор?

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2891
    • View Profile
Вероятно идеята на генератора е да се работи и при изключено захранване на контактната мрежа за да може в даден участък да се работи едновременно по релсовия път и КМ.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2890
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
По-вероятната причина е, че има готови евтини решения за заваръчни агрегати или комбинация агрегат-електрожен, докато за захранване от КМ трябва скъп и сложен DC-DC преобразувател за нестандартно захранващо напрежение.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12855
    • View Profile
    • Email
И друго, че като е ромнтен вагон трябва да може да се придвижва с дизеловия агрегат ако няма ток в мрежата, и така хем се избягва скъпия преобразувател, хем може да се движи на агрегат като няма ток.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4729
    • View Profile
Най-добре е да има и гуми ... Така ще може да заобикаля препятствие на пътя. При задръстване ще може да се измъква по преките.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 656
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Най-добре е да има и гуми ... Така ще може да заобикаля препятствие на пътя. При задръстване ще може да се измъква по преките.

Руснаците отдавна са го измислили в XL вариант:

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 322
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
80 надава вой по К. Величков
Любими трамваи:503, 701, 707, 813, 9хх, 3002, 3008, 2025, 2030, 2053, 2057, 4101
Любими тролеи: 2101,2112, 2909
За пускането на състави по ТМ10
YouTube канал: https://www.youtube.com/channel/UCUFhDOQQmeNzCisx_bH2tHg