Author Topic: C6K  (Read 5377 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1175
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: C6K
« Reply #20 on: 22.06.2011, 11:42:26 »
2216 никакъв Сименс не е, но това е друга тема. Отделно, че Иво визира най-вероятно 2207:



Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3429
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #21 on: 22.06.2011, 14:29:04 »
Но мисля, че все още не са нарязани и гният в Искър.
В Искър няма нито един вече. Нито от "пенделните", нито от другите.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #22 on: 22.06.2011, 14:31:50 »
2216 никакъв Сименс не е, но това е друга тема. Отделно, че Иво визира най-вероятно 2207:



  :D години наред го гледам, ама  му обърках инв. номер сорри :)
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: C6K
« Reply #23 on: 10.03.2017, 20:28:40 »
Понеже в темата за 4027 се поде въпроса. Има ли още някой скелет на С6К в цялост в „Искър“ или всичко е ликвидирано?
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 344
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #24 on: 10.03.2017, 21:39:56 »
Всичко е унищожено. Единственият останал подобен е 4027. :angry:

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 423
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #25 on: 25.01.2018, 17:04:35 »
Избързаха с изчистването на редицата за брак. Можеше да оставят и един от оригиналния, немодифициран тип. 4027 бе съхранен само, защото е по - различен от останалите. C6К си бяха доста слаби мотриси при изкачването на Шипченски Проход. Ако още тогава, когато ги спряха от движение имаше кауза за съхраняване на исторически мотриси, тогава спасението на поне един можеше да бъде неизбежно. Както казах и в началото на поста - избързаха с нарязването. Така направиха и със ,,София 100".  :(
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9690
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: C6K
« Reply #26 on: 25.01.2018, 17:36:47 »
За „София 100“ се предвижда за експонат учебният 435, за който се твърди, че е запазен в максимално оригинален вид и все още се движи. Що се отнаса до С6К те биха били интересни, но също така са и много неуспешни и са се движили за много кратко време, вследствие на което много хора тук ще възразят, че не са достойни да имат експонат. Въпросът е доста спорен.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 423
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #27 on: 25.01.2018, 18:26:07 »
Интересен ми е факта, че 435 все още си седи и е в отлично състояние. Най - вероятно са го държали, защото на него е могло да се обучават нови попълнения в Столичния Електротранспорт. Щом казват,че ще го поддържат в отлично състояние - добре.

Относно темата за C6K -  мисля, че той е достоен за експонат, защото все пак е част от историята на трамвайния транспорт. Все пак този тип са първите, движили се по новата 1435 милиметрова линия. Добре е, че поне 4027 е спасен. След последната ми визита в депо Искър забелязах, че не се поддържа много. Чудя се - поне боядисват ли го? Поддържат ли му интериора? Все пак, ако искат да го запазят - поне да го поддържат качествено, не само да виси в депото.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7652
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #28 on: 25.01.2018, 19:42:51 »
Трамваи от типа С6К не са се движили по никоя линия. Т6МД 1000 е моделът който обслужваше тм 20.
А 4027 не е нарязан, защото е модернизиран, но понастоящен върви към брак.

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 423
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #29 on: 25.01.2018, 20:23:42 »
Трамваи от типа С6К не са се движили по никоя линия. Т6МД 1000 е моделът който обслужваше тм 20.
А 4027 не е нарязан, защото е модернизиран, но понастоящен върви към брак.

Според мен ще е тъпа постъпка да го бракуват... Мисля, че 4027 е от типа Т6МД-1000, но просто е модернизиран. По - точно се води Т6МД-1000М, ако не се лъжа. Така май е и при българските трамваи T8M-900M.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1575
    • View Profile
Re: C6K
« Reply #30 on: 19.08.2018, 23:38:46 »
Попаднах на интересна информация за 1002-1005 и 501-504. През 1986 Института за градски транспорт започва с експериментално внедряване на няколко нови компонента, които в последствие би трябвало да влезнат серийно при производството на софийските трамваи. Експериментира се основно с внедряване на тиристорно управление и със задвижване на български трамваи по система "много единици". Първоначално експериментите се извършват на 1002 и 1003. Монтирано им е тиристорно управление, двата вагона са съединени посредством задните си части. Съставът е дълъг 42 метра, кабини е имало само в предната част на всеки вагон, врати е имало от двете страни. Управлението е било по системата "много единици". Свързването между вагоните е било с швейцарски тип автосцепки, монтирани само на задната част на всеки от двата вагона. 1002 и 1003 е трябвало да влезнат в редовна експлоатация през лятото на 1989 г. за три месеца по линия 20 в двусменен режим на експлоатация от понеделник до петък и след това получените резултати да се анализират. В крайна сметка са произведени още една двойка трамваи (1004 и 1005), но резултатите не са били задоволителни. Пак около 1988 г. се провеждат и експерименти с трамваи с междурелсие 1009 мм - 501-502 и 503-504. Както и при трамваите за нормално междурелсие и тук кабини е имало само в предната част на всеки вагон, врати е имало от двете страни. През 1988 са произведени 503 и 504. Управлението отново е тиристорно, вагоните са се скачвали откъм задните си страни посредством автосцепки Scharfenberg. И на двата вагона не е било монтирано салонно и кабинно отопление и вентилация, въпреки че по проект е трябвало да имат. 504 е имал проблем с протичането на предното стъкло - изолацията изобщо не е била на ниво. 503 е бил в по-добро състояние, но и той е страдал от доста дефекти. Педалите за управление са били под прав ъгъл и са се оказали страшно неудобни за управление, и при двата вагона не е спазена техническата документация и работещи като композиция при по-остри криви се е получавало триене между задните детайли над стъклата на двата трамвая. До към 1990 експериментите с 1002-1005 и 501-504 са прекратени, дори е имало предписание трамваите (особено 501 и 502) да бъдат бракувани като крайно неуспешни или да продължат да се експериментират различни части и компоненти върху тях. Всичките 8 трамвая са се водили експериментални образци и не са се водили към никое депо.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #31 on: 23.08.2018, 09:51:53 »
Единственото,  което искам да добавя като уточнение е, че 503 и 504 напускат ЗТ"София" на 31.03.1988г. От този ден започват тестовете с тях.
"Никога нищо не изчезва! Животът е кръг. Всичко се повтаря и от всичко има нужда, когато му е време. "