Author Topic: История на депата и гаражите  (Read 53207 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #20 on: 21.06.2011, 13:01:51 »
До средата на 90-те.
Най-активно - преди откриването на стоянка Левски. Имаше си охрана, заграждения и допълнителна ККМ, която отдавна вече е премахната. Там нощуваха 6-ците.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #21 on: 21.06.2011, 13:52:18 »
Имах аз разни дати от 1901 до 1976г. за разните депа и гаражи, но нямам идея къде са. Ще трябва да се поровя из компютъра - би трябвало да съм ги вкарал в някой файл за спомен.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #22 on: 22.06.2011, 00:36:12 »
По повод стоянката в Люлин - по мои спомени тролеи се редяха и на колелото на Люлин 8 (сега там върти 43), като се събираха около 5-6 ЗиУта. Също така много тролеи бяха наредени по бул. Подполковник Калитин, като често опашката от паркирани тролеи се простираше от входа на Надежда чак до 14-то СОУ - при това в двете посоки.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #23 on: 22.06.2011, 12:15:13 »
А когато имаше ремонт на Сливница и в Люлин имаше една вътрешна линия, не се ли използваше пак ? И ако не, как са стигали тролейте от Надежда?

А стоянка Левски кога е открита и кога окончателно беше закрита ?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #24 on: 22.06.2011, 12:30:12 »
Нощуванията в Люлин преди 2 години не се броят - те бяха едва за 2-3 седмици, при това ухото отдавна вече няма вида на стоянка, няма ги резервните мрежи, охраната, някогашните заграждения и осветление. Със същия успех можеха да спират ТБ и пред блок 350 в Люлин - тогава и това ли щяхме да кажем, че е стоянка?
Левски е с живот от 1993-та до септември 2005-та.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #25 on: 22.06.2011, 14:42:05 »
А кога е откритео депо Банишора?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #26 on: 22.06.2011, 15:46:08 »
Петдесет и някоя беше - май 54-та. Даже май около 2 години работи с част от сегашния релсов път и е постепенно довършвано.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #27 on: 22.06.2011, 16:22:28 »
A Красна поляна кога е открито ?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #28 on: 22.06.2011, 17:00:47 »
70 и някоя.
Може би 73-та беше.

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #29 on: 22.06.2011, 17:15:20 »
За Кр.Поляна ми се върти 74-76, но не съм 100% сигурен. Ясно е, че е след 69-та, защото през 70-та година тм. трасето е още прясно.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1192
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #30 on: 22.06.2011, 17:31:05 »
Официални данни:

01.01.1952 - Сточна гара
1961 - Надежда
1987 - Искър (Тб и Тм)
1994 до 2005 - Левски

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #31 on: 18.08.2011, 23:24:45 »
Малко да съживим темата. Някой знае ли кога депо Красно село е преобразувано в Трамваен завод ? Възможно е отговора да се крие в някоя тема във форума, но не успях да го открия.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #32 on: 19.08.2011, 17:46:12 »
Малко да съживим темата. Някой знае ли кога депо Красно село е преобразувано в Трамваен завод ? Възможно е отговора да се крие в някоя тема във форума, но не успях да го открия.
Свързано е с отварянето на Красна поляна. Така че виж мненията над теб.

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #33 on: 19.08.2011, 19:27:29 »
По-рано е, мисля. Още през 50-те в Красно село се изгражда производствената база на ЗТС, надали е имало място за трамваи. Освен това, "Цар Борис III" (или... "Ленин" по това време, ако не се лъжа) не е силно натоварен отскоро - вероятно минаващите през всички платна трамваи са пречели още в началото на 60-те.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #34 on: 20.08.2011, 15:02:35 »
Красно село е било депо до построяването на Красна Поляна. Ленин е старото име на Цариградско Шосе...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #35 on: 21.08.2011, 11:34:04 »
А тогава къде са се произвеждали българските трамваи преди това ?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #36 on: 21.08.2011, 16:39:06 »
В Красно село.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #37 on: 21.08.2011, 20:57:24 »
Къде са намирали място не ми е ясно. Явно малко линии са били в това депо - 5, тогавашната 8 до Бояна и още 1-2 най-много, иначе просто не виждам къде ще се съберат трамвайте + производствените халета.

Offline silversurfer

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Някой може ли да каже кои линии е облужвал гараж Република до неговото закриване? Предварително Ви благодаря.
VIVA LA VITA !!!


Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Много бяха. Аз помня 111, 309, 310, 54, 54А, 42, 43, ГТ на Банкя линии 44, 112, не помня за 107, ама тя май си беше на Земляне.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР