Разбрах, модернизиран е по подобие на T6A2SF с електронно управление, но с въздушни спирачки. Странен хибрид на по-ниско ниво. Педалът е един - бдителност, вероятно. Видях, че има няколко небезобидни катастрофи от 2002 г. насам.
Нека да обясня нещо, което очевидно се бърка.
Модернизация се прави на техника, която е в експлоатация. Реновиране се прави също на техника в експлоатация, но от по-стар модел ...
4027 е опит на конструкторите за нов модел трамвай. Това, че са използвали инженерни решения, които са използвани по-рано при разработката на други типове ТМ от друг производител не значи, че 4027 е "по подобие на T6A2SF" и "Странен хибрид на по-ниско ниво".
Ако следваме тази логика, то 4027 е хибрид на парна машина защото се движи по релси ... нали разбирате абсурда?