Author Topic: 4027...  (Read 79206 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #60 on: 24.10.2009, 21:58:09 »
Снимката беше от Трамкар
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: 4027...
« Reply #61 on: 24.10.2009, 22:31:08 »
Да прав си че беше от Трамкар!Е тази снимка преправяна ли е?Или просто така е излязъл 4027 от модернизация през 2002г.? :)
« Last Edit: 24.10.2009, 23:13:57 by Petko21 »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #62 on: 24.10.2009, 22:45:22 »
Петко пиши с един space между думите. Адски дразнещо е така както пишеш.

По въпроса за 4027 - Така излезе от ЗТС, но очевидно асиметричните пантографи не са за София! Табелата сега е на някое от ЧКД-тата, а пантографа беше от Пляка.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

momchilmm

  • Guest
Re: 4027...
« Reply #63 on: 20.12.2009, 01:53:09 »
Петко пиши с един space между думите. Адски дразнещо е така както пишеш.

По въпроса за 4027 - Така излезе от ЗТС, но очевидно асиметричните пантографи не са за София! Табелата сега е на някое от ЧКД-тата, а пантографа беше от Пляка.
А добре де. Като се направи нещо такова и се установи, че създава проблеми, защо се прекратява производството му? Просто би могло да бъде подобрено и наистина после да върши работа. Нищо не става от раз

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: 4027...
« Reply #64 on: 20.12.2009, 02:21:45 »
Модернизацията помня че излезе доса скъпо. Имаше обявена потъчка за модернизация на още 15, която пропадна и в последствие се трансформира в модернизация на теснорелсовите Инекони.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #65 on: 18.03.2010, 06:38:54 »
Интересно ми е как се управлява този трамвай? Има ли педали, как се активират спирачките - с отделен механизъм или всичко си е автоматизирано с намаляване на ускорението; как може бързо да се спира, освен с бутон аварийна спирачка; бдителност и други практически важни неща за управление?
------------------------

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #66 on: 18.03.2010, 07:09:45 »
Quote
http://mi6t0.homeip.net:8080/spirka/?action=gallery_search&types[]=tram&tag=4027&model_id=-1&shoottime_id=-1&place_id=-1&service=
Снимки от кабината. Връзката не излиза както трябва затова съм я сложил като цитат
« Last Edit: 18.03.2010, 08:27:20 by Nicky »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #67 on: 20.03.2010, 02:58:59 »
Разбрах, модернизиран е по подобие на T6A2SF с електронно управление, но с въздушни спирачки. Странен хибрид на по-ниско ниво. Педалът е един - бдителност, вероятно. Видях, че има няколко небезобидни катастрофи от 2002 г. насам.
------------------------

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #68 on: 20.03.2010, 12:38:28 »
Разбрах, модернизиран е по подобие на T6A2SF с електронно управление, но с въздушни спирачки. Странен хибрид на по-ниско ниво. Педалът е един - бдителност, вероятно. Видях, че има няколко небезобидни катастрофи от 2002 г. насам.

Нека да обясня нещо, което очевидно се бърка.
Модернизация се прави на техника, която е в експлоатация. Реновиране се прави също на техника в експлоатация, но от по-стар модел ...
4027 е опит на конструкторите за нов модел трамвай. Това, че са използвали инженерни решения, които са използвани по-рано при разработката на други типове ТМ от друг производител не значи, че 4027 е "по подобие на T6A2SF" и "Странен хибрид на по-ниско ниво".
Ако следваме тази логика, то 4027 е хибрид на парна машина защото се движи по релси ... нали разбирате абсурда?
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #69 on: 22.03.2010, 14:33:16 »
Добре, разбирам, че не съм използвал на място термините. Просто ми бяха интересни някои подробности, а за сравнение съм използвал това, което се движи в София.
------------------------

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #70 on: 22.03.2010, 14:42:11 »
Добре, разбирам, че не съм използвал на място термините. Просто ми бяха интересни някои подробности, а за сравнение съм използвал това, което се движи в София.

Това не е неправилно използване на термините, а даване на квалификации ...
Ако искаш да научиш нещо - разгледай форума, някъде може да е публикувано, това което те интересува или просто попитай.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: 4027...
« Reply #71 on: 29.03.2011, 07:18:10 »
 Миналата седмица ходих до депото и видях,че 4027 е вътре.Отидох да го видя и беше у жастно състояние,
има страшно много ражда и боята на доста места беше паднала.Ето малко снимки.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: 4027...
« Reply #72 on: 29.03.2011, 10:13:20 »
От време на време излиза... примерно миналия петък беше на линия.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #73 on: 29.03.2011, 10:35:35 »
Като за боя на 10  години - просто е перфектна .

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
Re: 4027...
« Reply #74 on: 29.03.2011, 12:56:15 »
 Държи се  :D Дано скоро го боядисан,въпреки че тази разцветка е много добра,но се съмнявам да я запазят.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: 4027...
« Reply #75 on: 29.03.2011, 14:58:18 »
От време на време излиза... примерно миналия петък беше на линия.

Много по-често излиза. И вчера, и днес... Естествено винаги делничен ден първа смяна :)
I'll be back®

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: 4027...
« Reply #76 on: 29.03.2011, 16:14:22 »
За разцветката - дано! Искам да попитам, с риск вече да е коментирано, пантографа от снимката пред халето на Трамкар, използван ли е в експлоатация някога? В спирка-та има и друга снимка от 2003-та, където е с "обичайния" за Сф модел пантографи.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #77 on: 29.03.2011, 16:45:26 »
А каква всъщност е причината 4027 да работи само първа смяна и да не прави пълен ден по 22?
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: 4027...
« Reply #78 on: 29.03.2011, 16:49:27 »
Доколкото помня преди имаше само един титуляр,защото даваше много ядове.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: 4027...
« Reply #79 on: 29.03.2011, 17:53:14 »
За разцветката - дано! Искам да попитам, с риск вече да е коментирано, пантографа от снимката пред халето на Трамкар, използван ли е в експлоатация някога? В спирка-та има и друга снимка от 2003-та, където е с "обичайния" за Сф модел пантографи.
Погледни отговор 62 от тази страница, там е коментирано. :)
Доколкото помня преди имаше само един титуляр,защото даваше много ядове.
Да и едвам си изкарваше първа смяна.