Author Topic: Инфраструктурата в "Надежда"  (Read 80883 times)

Offline vesiko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
« Last Edit: 21.03.2011, 03:36:55 by vesiko »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #21 on: 21.03.2011, 07:36:55 »
Това ще ти помогне да разбереш какво ще бъде:
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/severen_park-300pi/
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/Vrabnica_II_chast_PRZ
Уви, не всичко, което е по ОУП и ПУП, ще се реализира в предвидения формат до 2012 г.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #22 on: 21.03.2011, 11:08:02 »
Уви, не всичко, което е по ОУП и ПУП, ще се реализира в предвидения формат до 2012 г.
Именно! Плановете кажи-речи от качването им съм ги гледал.
Има си разлика на нивото на старото платно и ремонтната част, та това ме навежда на междинна мисъл у изпълнителите. Отделно дали ще са 2 или 3 ленти. В смисъл такъв - 3 коли ще се поберат, но аха една до друга. :)
« Last Edit: 21.03.2011, 11:39:03 by Dragon »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #23 on: 21.03.2011, 11:09:06 »
Според този ПУП Ломско трябва да изглежда като България - автономно трамвайно трасе в средата, острови с подлезна връзка на спирките, следователно не можем да му вярваме.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #24 on: 21.03.2011, 12:55:51 »
Според този ПУП Ломско трябва да изглежда като България - автономно трамвайно трасе в средата, острови с подлезна връзка на спирките, следователно не можем да му вярваме.
Какви трамваи по Ломско??? Това трябва да е продължение на ул 202 и да е 2х2 или 2х3 от кръговото на Надлез Надежда до околовръстното и да се построи още един мост над околовръстната линия и подлез/надлез на околовръстния. Четох темата от другия форум за продължението на ул. 202 към магистралната част на ул.Резбарска и Владимир Вазов, но явно замисълът още преди 1989г. е бил и тогаващния бул. Станке
Димитров да е в магистрален формат, какъвто е от околовръстния до Костинброд и от части 1х3 нагоре около Белидие хан и Бучин Проход. Дефакто за в бъдеще да извежда и северозападния трафик за посока Калотина по бъдещата магистрала. А и преди се обсъждаше за магистрала  с тунел под Петрохан към Дунав мост 2.
« Last Edit: 21.03.2011, 13:40:23 by AROS »

Offline vesiko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #25 on: 21.03.2011, 13:06:35 »
Предвижда се скоростна градска магистрала,която да свързва костинброд с ботевградско шосе- но тя няма нищо общо с ломското...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #26 on: 21.03.2011, 13:34:05 »
реално в близкото бъдеще ще се построи Северна тангента, като продължение на АМ Калотина и АМ Тракия/Хемус с което се обезмисля донякъде северната дъга на околовръстното и този проект за транзита между Ломско, 202, Вазов и Ботевградско, но пък като почне да се развива скоростно и северната част на града ще е необходимо и това трасе. Ето какво пише в другия форум за проекта задгарова магистрална тангента:
Quote from: Valdemar_BG
За 202 още от едно време е имало една много амбициозна програма.Това е трябвало да бъде скоростна градска магистрала с име "Задгарова артерия" .Трасето последователно преминава през ул.Каменоделска , ул.Владайска река , бул.Вл.Вазов ,бул.Бот.гр.Шосе и свършва със сложен пътен възел на две нива в Източната тангента.Всички връзки с горе споменатите улици са на две нива.Резултата (примерно) тръгваш от Надежда и стигаш до бул.Цариградско шосе без да минаваш през светофари.Това което съм успявал да намеря в архива от Регулационни и застроителни планове на Софийски кадастър са стари данни и най-вероятно тази артерия скоро няма да я видим. Много ще е глупаво да не се помисли за този проект по-сериозно защото съществуването му ще разтовари целия център на София + прилежащите квартали.
« Last Edit: 21.03.2011, 13:47:52 by AROS »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #27 on: 21.03.2011, 17:11:54 »
Пак стана офф, но ще напомня и тунела свързващ Ботев и 202-ра. Последно май ББ го обещаваше и вече трябваше да е готов  :D
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #28 on: 21.03.2011, 19:41:56 »
Мдаааа, както вече изразих опасенията се прави отбивка. Малко не е за снимки сега, та: идвайки от Силянов, карайки направо след светофара (направо без завои), след 30 м. свиваш вляво и се вливаш в сегашното временно платно. Загражда се половината сегашно кръстовище, евентуално ще местим релси и почваме копанта за изхода към Била. :)
« Last Edit: 22.03.2011, 11:49:33 by Dragon »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #29 on: 23.03.2011, 02:38:58 »
Именно. Но като гледам снимката ти и оградите - май югозападния участък (към Билата) затварят, дето е под торбата на Била. За него говоря, че ако там има изход - би следвало да са го нарпавили вече.
Аз гласувам, че ще правят изходите откъм Билла-та. Малко над южния край на излети коловоз, при края на бетона стръчи нещо. Според мен това е временно укрепване да не се изсипе земната маса в готовия тунел отдолу. Та ще го махнат това, което стърчи и ще довършат подлеза към Билла-та.

За оградата в средата, явно не са готови и с връзката от източното платно на Бели Дунав към западното(Билла-та) и сега просто ще затворят пешеходното минаване и от четирите страни. Както редят бордюри, може би просто и възстановяват трамвайните релси, за да асфалтират. Не е задължително веднага да влязат в употреба.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #30 on: 23.03.2011, 10:12:24 »
...
Как е в момента трафикът в района - все същите задръствания ли са?
Хората, като че ли разбраха, че там си е набутване и трафика по Ломското намаля чувствително като цяло. В натоварените часове се образуват опашки, но не е това, което беше до преди време (включително и преди започване на всякакви ремонтни дейности).

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #31 on: 23.03.2011, 12:56:34 »

Копирам тук поста от другия форум. Надявам се информацията да е полезна.

По информация от достоверен източник (една баба на опашката за хляб, която го чула от своя трета братовчедка  8) ) бул. Ломско шосе в участъка от Хан Кубрат до Бели дунав ще трябва да бъде готов до 26-27 май 2011г. Всъщност източника беше един от работниците на обекта.

Пускам и малко нескопосани снимки с обяснения.

1. Това е единствената останала непокрита част от тунела преди Христо Силянов, към който сочи камерата. Върху картата по-долу мястото е отбелязано като 1


2. Това е същата част от друг ъгъл :)


3. И снимано малко по-отдалече. Изкопът с работник в него в дясно е за хидроизолацията на тунела.


4.  Ето го крана от предишните снимки. Това е "малкото японско багерче" с което изгребваха някаква гадна тиня от тунела.


5. Още от работата по хидроизолацията. Това е снимано от т.2 на картата.


6. Също от точка 2, но на юг. Вижда се до къде са стигнали с изграждането на тротоарите.


7. Един почти готов участък, сниман от т. 3


8. Същото като сн.7, но 10 метра вдясно. По монтираните улични стълбове може да се види до къде са почти готови с тротоарите.


9. Изграждането на тротоара пред магазин 345


10. По-близък план на вече наредените плочки.




На тази карта съм отбелязал от къде съм правил снимките.
 на т.1 са снимки 1,2 и 4. Сн.3 е някъде между т.1 и т.2.
При т.2 са снимки 5 и 6
При т.3 са 7, 8, 9 и 10


Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #32 on: 23.03.2011, 13:08:10 »
Тротоарите изглеждат много добре. Кога са ги ремонтирали?

Дано не почнат пак с паркиране по тях, че по-дълго да издържат хубави!

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #33 on: 23.03.2011, 13:17:39 »
Правят нови от няколко месеца вече и както се вижда продължават. А за паркирането - това е изцяло отговорност на общината. Като ти лепнат няколко пъти солена глоба и ще се светнеш да не се качваш. Колчетата не помагат, 'щото ги къртят. Не само че ги къртят, ами и псуват общината.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #34 on: 23.03.2011, 14:33:25 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #35 on: 23.03.2011, 15:10:59 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.
Бордюрът няма да е особено висок, като излеят 30-40 сантиметра асфалт и качат нивото на платното, не че тогава няма рампи от асфалт, бетон, тръби или други, които да скосяват нещата. Редят унипаваж, които е по-издръжлив от нормалните плочки на натоварване и деформации.

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #36 on: 23.03.2011, 15:16:52 »
По скоро ако паркирането е разрешено, дали синя зона, дали зелена, ще предпази от паркиране по тротоарите.

И все пак, похвално за тротоарите. Вчера се разхождах из центъра и направо бях потресен!!! Ситуацията е непоносима! Имаме остра нужда от ремонт на тротоарите!!!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #37 on: 23.03.2011, 15:20:35 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.
Бордюрът няма да е особено висок, като излеят 30-40 сантиметра асфалт и качат нивото на платното, не че тогава няма рампи от асфалт, бетон, тръби или други, които да скосяват нещата. Редят унипаваж, които е по-издръжлив от нормалните плочки на натоварване и деформации.
Вече имаше пропадания и го пренареждаха на места, а и го бяха наредили преди да сложат лампите, та и по трасето на проводниците го пренаредиха.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline kashone

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #38 on: 23.03.2011, 15:24:00 »
Също в отсечката Бели Дунав - Силянов, тротоарите са възстановени почти на 100%.
А иначе бордюра дори и след изливане на асфалта пак остава по-висок от обикновено и това със сигурност ще ограничи паркирането отгоре поне до някаква степен.

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #39 on: 23.03.2011, 22:15:10 »
Също в отсечката Бели Дунав - Силянов, тротоарите са възстановени почти на 100%.
А иначе бордюра дори и след изливане на асфалта пак остава по-висок от обикновено и това със сигурност ще ограничи паркирането отгоре поне до някаква степен.
Би трябвало десните ленти да са някаква "зона", ако не за паркиране поне за престой. Все пак Ломско шосе е търговска улица, няма нищо общо с Тодор Александров и се надявам да си остане така. Без трамвай ако е 2*3 ще си е достатъчно бързо за придвижване.