Author Topic: Инфраструктурата в "Надежда"  (Read 80891 times)

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #400 on: 09.08.2016, 23:55:49 »
С риск да прозвуча като Васко - една колежка се оказа свидетел на въпросния инцидент.

Бусът е чакал да се източат колите от кръстовището зад него, след което да направи обратен завой. Т.е. светофарът е минал от зелено през жълто и червено, минали са всички, навлезли в кръстовището на жълто, някои джигити евентуално на червено, спрял е потокът коли и бусът е предприел маневрата (естествено - забранена). И тогава се появява мотор, минал след всички изброени на червено... Не знам какъв процент са тези идиоти мотористи, но от тях ни идва лошият имидж. Идея си нямам с какво съзнание ще преминеш на червено с мотор и кой очакваш да те види, евентуално и да спре... Не съм примерен моторист, тикам се между колите по кръстовищата - затова съм тръгнал с мотор, а не с кола, падал съм, блъскал съм се - който не кара той не пада. Обаче гледам да не преча и да не се тикам между шамарите. Умрял е човекът и не може да се защити, но по всичко изглежда чисто негово безотговорно поведение на пътя.
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #401 on: 10.08.2016, 00:23:23 »
На входовете на катастрофалното кръгово при МС Ломско шосе вече има легнали полицаи.
Това е така от около почти месец. :)

Приветствам това решение! :fan: :fan: :fan: Изкуствените неравности са придружени от ограничение на скоростта от 30 км./ч. :fan:

Това кръгово, обаче, има и други проблеми. Например, то често се ползва от любители на по-екстремните усещания за правене на т.нар. дрифт в малките часове на денонощието, с което тормозят околните квартали с много неприятен шум. При отворени прозорци се чува чак до нас и то доста силно. Представям си какво им е на хора в най-близките блокове.

Мисля, че не е добра идея да се поставят изкуствени неравности в самото кръгово, но трябва да се направи нещо... :neznam:
vasko - оригиналът! :)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #402 on: 10.08.2016, 09:09:21 »
Това кръгово беше излишно. Трябваше станцията там да е в класически вид под земята, а между булевард "Ломско шосе" и трасето на ТМ 6 има достатъчно мясно, за да може метрото успешно и не прекалено рязко да се издигне над земята, за да се влее в старото трасе на станция "Обеля" надземно, както всъщност единствено може. Поставянето на "гърбици" е отчаяно решение, което не би постигнало нищо повече от "удържане на положението", но пътните възли и кръстовища трябва да се проектират с минимална конфликтност и макар кръговото кръстовище по принцип да се смята за съобразено с това правило в този случай, на това място това кръстовище беше ненужно, защото кръстовище всъщност няма, а само заобикаляне на станцията, която можеше да се направи по различен начин. Шофьорите предприемащи обратни завои там са единици на фона на продължаващите направо, които обаче трябва вече първо да минават през "гърбица", а след това и да изчакват, тъй като са без предимство, което обаче в повечето случаи е загуба на време, поради минималното количество шофьори използващи това кръгово за обратен завой. А за обратни завои така или иначе е имало място, за да разширят "Ломско шосе" между "Бели Дунав" и въпросното кръгово. Можеше да използват широката разделителна ивица за съоръжение подобно на това на кръстовището на "Атанас Дуков" и "Сребърна", ако проблем е възможността за обратни завои.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #403 on: 10.08.2016, 13:07:51 »
На това кръгово по ОУП трябва да се включва Западната тангента.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #404 on: 10.08.2016, 13:25:43 »
Която ще е в приоритетите на СО след има няма 50-60 години...
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #405 on: 10.08.2016, 14:50:55 »
Която ще е в приоритетите на СО след има няма 50-60 години...

Какъв е този негативизъм сега? :D Управляват ни визионери просто, мислят с половин век напред.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #406 on: 10.08.2016, 15:07:15 »
Позитивизъм е това, все пак тая "тангента" не е от вчера по проектите, а е готово само едното платно на моста на Бакърената.

Участъкът при Орион не ми се ще да го коментирам, че не е за тази тема, а и има някакви глупости (примерно някакви леви завои през разни зелени ивици), които ще доведат до изблици на негативизъм.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #407 on: 10.08.2016, 15:12:31 »
За този проект се говореше активно още преди 20 години, когато живеех в Надежда - до момента обаче  друг реален резултат, освен построяването на едното платно на моста на Бакърената и започването на стотина метра от второто платно, което беше зарязано още по време на строежа, май няма и не се очертава да има. А споменатите от теб подробности само ще направят някой ден животът на софиянци и преминаващите през града далеч по-интересен. :)
« Last Edit: 10.08.2016, 15:49:39 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #408 on: 10.08.2016, 15:15:57 »
За каква точно тангента става дума, защото аз за първи път чувам и не мога да намеря информация? Връзка от кръговото на метростанция "Ломско шосе" на юг към моста при "Бакърена фабрика" и на север към улица "Петър Панайотов" ли?
« Last Edit: 11.08.2016, 15:52:54 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #409 on: 10.08.2016, 15:32:26 »
За този проект си се говореше активно още преди 20 години, когато живеех в Надежда - до момента обаче  друг реален резултат, освен построяването на едното платно на моста на Бакърената и започването на стотина метра от второто платно, което беше зарязано още по време на строежа, май няма и не се очертава да има. А споменатите от теб подробности само ще направят някой ден животът на софиянци и преминаващите през града далеч по-интересен. :)
Повечко са годинките.

За каква точно тангента става дума, защото аз за първи път чувам и не мога да намера информация? Връзка от кръговото на метростанция "Ломско шосе" на юг към моста при "Бакърена фабрика" и на север към улица "Петър Панайотов" ли?
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=IOUP-2014/IOUP_metro_10000/ предполагам ще се ориентираш.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #410 on: 01.12.2019, 16:18:28 »
Има протест днес по Ломско шосе на пешеходната пътека при едноименната метростанция заради стотинките за отчуждения за разширението, въпреки това задръстването е по-слабо от час пик през седмицата.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #411 on: 27.06.2022, 14:45:22 »
Quote from: DarikNews.bg
Започна разширението на бул. „Ломско шосе“
   24 юни 2022 17:13

От днес, 24 юни, започват строителните дейности по разширение на пътните платна на бул. „Ломско шосе“  в участъка след  кръговото кръстовище при метростанция „Ломско шосе“ до ул. „107-ма “ в София. Общата дължина на изграждания участък е 660 м. В рамките на строителството се предвижда разширение на булеварда с две пътни платна по 10.5 м, изграждане на средна разделителна ивица, източен локал и прилежащи тротоари. Проектът включва още и реконструкция на всички инженерни мрежи и съоръжения, както и изграждането на нови ВиК-мрежи, ревизионни шахти и осветление, съобщиха от Столична община.

„На практика това ще бъде един изцяло нов булевард с две платна по 10.5 метра , с по три ленти в посока и с локал от източната страна, с изцяло нова инфраструктура, с LED- остветление и нови тротоари. Започваме изпълнението на първия етап по бул. „Ломско шосе“ от ул. „107“ в посока кръговото при метростанция „Ломско шосе“.
От 24 юни се въвежда временна организация на движение, като за нея са предвидени необходимите пътни знаци и маркировка. Организацията на обществения транспорт по време на строителството  ще бъде  съобразен със строителните дейности. Не се предвижда пълно затваряне на булеварда, но имайки предвид, че той е входна артерия на София, апелираме за търпение от страна на шофьорите“, коментира зам.-кметът по строителство на Столичната община инж. Ангел Джоргов.

В рамките на строителните дейности ще бъдат обособени места по тротоарите за засаждане на 72 нови дървета.

Изпълнението на строителните дейности от този етап на разширението на бул. „Ломско шосе“ ще продължи до края на октомври.

Източник

За протокола - крайният срок. Дано годината е 2022.
« Last Edit: 27.06.2022, 14:48:24 by blagun »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #412 on: 27.06.2022, 15:30:18 »
300 метра, при това в равното. По-наложителна е другата част от разширението с новия мост над ЖП линията. Обаче подозирам, че Ломско ще стане втори Малинов в тази си част и ще има светофари през 300 метра.
« Last Edit: 28.06.2022, 12:50:21 by Metan »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #413 on: 27.06.2022, 16:51:59 »
Толкова преди 7-8 години, когато ремонтираха моста над околовръстната не направиха и втори мост, там май няма за очуждаване.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #414 on: 27.06.2022, 17:39:03 »
Пак е грандиозно, средната дължина на новите пробиви от времето на борисов е макс 100 m. Ломско шосе Е новият Малинов. И двата трябваше да са на две нива без спирания по основното направление....

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #415 on: 28.06.2022, 00:23:27 »
Ломско има огромно количество пресечки и второ ниво означава тунел открай докрай. Решението е байпас на транзита покрай гробищата, Мицкевич и Хан Кубрат.

В Младост, за да се реализира замисляната преди траншея, трябваше метрото да се заложи по-дълбоко и сигурно отпуснати пари нямаше да стигнат до БПС. И още нещо - канализацията е заложена плитко. В нашия бизнес център, който е до МС Малинов, каналите от етаж -1, -2 и -3 се изпомпват.

Настоящият ремонт е в полза на двата основни входа в Обеля. Не решава проблема с изхода от Мраморско шосе, а и транзитът по основното направление пак ще има тясно място.
« Last Edit: 28.06.2022, 00:46:38 by blagun »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #416 on: 28.06.2022, 13:04:12 »
Няма как да отклониш транзита оттам. Цялата селяния от Костинброд и района използва най-прекия път. Ако Сливница беше ремонтирана в частта си от Орион до Околовръстното и бяха редуцирани светофарите, сигурно щяха да минават оттам, но засега оттук им е най-пряко. А най-разбитата част на Ломско е именно тази, която в момента няма да се прави. В Обеля допълнително осакатиха кръстовището при бившата Автостанция Обеля с колоните на рампата на метрото. Няма и улица, която да върви успоредно на трамвайната линия между Надежда и Обеля (настоящата е в отвратително състояние, забранена е за движение и май по документи не съществува, а и при преминаването над р. Какач няма допълнителен мост, ами трябва да се ползва трамвайното трасе, което също няма как да стане). Каквото и да се прави, ако искаш да излезеш от Обеля или от Надежда към центъра, трябва да ползваш Ломско (ако не цялото, то поне част от него) в краен случай по-неудобната Сливница (а съвсем скоро ще затворят за ремонт и ускорителя на елементарни частици и целият люлински трафик ще се пренесе по нея).

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #417 on: 28.06.2022, 14:00:05 »
Няма как да отклониш транзита оттам. Цялата селяния от Костинброд и района използва най-прекия път.
Кел файда, че е най-прекият, като е накичен със светофари. Ломско между МС Ломско шосе и Хан Кубрат е на ръба на възможностите си - нито К2Н, нито кръгово може да се направи.
Връзката между кръговото на МС Ломско шосе и Адам Мицкевич ще даде връзка към Орион и ускорителя, която ще е удобна за по-западните квартали. След като АМ Европа стигне до Костинбродското шосе между Волуяк и СОП, доста хора, не само от надеждите и обелите, ще зарежат бул. Европа, който между Божурище и Орион си е голяма досада, както отбеляза. Така че тази връзка плюс разширението на Ломско до СОП трябва да изпреварят завършването на Лот 3 на АМ Европа.
« Last Edit: 28.06.2022, 14:13:55 by blagun »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #418 on: 28.06.2022, 14:35:01 »
Да се направи пробива между метростанция „Ломско шосе“ и моста при „Бакърена фабрика“, да се ремонтира и разшири „Адам Мицкевич“ до „Орион“, да се оптимизира кръстовището там и трафикът от Костинброд към града да се насочи приоритетно към „Сливница“, за да се избегне преминаването през „Ломско шосе“, така или иначе се избягва и надлез „Надежда“, който си е достатъчно претоварен и сега. Според мен това е най-доброто решение.
« Last Edit: 28.06.2022, 21:18:16 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #419 on: 01.07.2022, 10:42:15 »
Ломско има огромно количество пресечки и второ ниво означава тунел открай докрай. Решението е байпас на транзита покрай гробищата, Мицкевич и Хан Кубрат.

В Младост, за да се реализира замисляната преди траншея, трябваше метрото да се заложи по-дълбоко и сигурно отпуснати пари нямаше да стигнат до БПС. И още нещо - канализацията е заложена плитко. В нашия бизнес център, който е до МС Малинов, каналите от етаж -1, -2 и -3 се изпомпват.

Настоящият ремонт е в полза на двата основни входа в Обеля. Не решава проблема с изхода от Мраморско шосе, а и транзитът по основното направление пак ще има тясно място.
То трябваше и локални да има, но имитацията на управляващи така правят ремонтите и строителството - пестят от габарита на магистралите, свиди им аварийна лента в тунелите, метрото се строи полувкопано.... Големи са икономисти и големи икономии правят...

Траншеи по Ломско трябваше да има само на големите кръстовища, всички пресечки щяха да се обслужват от локални платна. Метрото трябваше да е една идея по-дълбоко... Регулсцията поне е горе-долу запазена, личи си по новите сгради, които се строят, как са на една линия, навътре от старите. ;)
« Last Edit: 01.07.2022, 10:45:26 by difian »