Това кръгово беше излишно. Трябваше станцията там да е в класически вид под земята, а между булевард "Ломско шосе" и трасето на ТМ 6 има достатъчно мясно, за да може метрото успешно и не прекалено рязко да се издигне над земята, за да се влее в старото трасе на станция "Обеля" надземно, както всъщност единствено може. Поставянето на "гърбици" е отчаяно решение, което не би постигнало нищо повече от "удържане на положението", но пътните възли и кръстовища трябва да се проектират с минимална конфликтност и макар кръговото кръстовище по принцип да се смята за съобразено с това правило в този случай, на това място това кръстовище беше ненужно, защото кръстовище всъщност няма, а само заобикаляне на станцията, която можеше да се направи по различен начин. Шофьорите предприемащи обратни завои там са единици на фона на продължаващите направо, които обаче трябва вече първо да минават през "гърбица", а след това и да изчакват, тъй като са без предимство, което обаче в повечето случаи е загуба на време, поради минималното количество шофьори използващи това кръгово за обратен завой. А за обратни завои така или иначе е имало място, за да разширят "Ломско шосе" между "Бели Дунав" и въпросното кръгово. Можеше да използват широката разделителна ивица за съоръжение подобно на това на кръстовището на "Атанас Дуков" и "Сребърна", ако проблем е възможността за обратни завои.