Асфалтираха отбивка веднага след моста, което ме навежда на мисълта, че всичко ще преключи до там, а и спряха със събарянето и си мисля, че до там ще е разширението.
Много ясно, че ще е дотам. По принцип при изграждането на метрото се действа по метода на най-малкото съпротивление и даже Панчо Владигеров няма да бъде разширена (засега), въпреки че е непосредствено под метроестакадата, какво остава за Ломско шосе между Обеля и СОП.
Вероятно по ОП Транспорт възразяват към даден одобрен проект (в случая - за МД2) да бъдат прекарани и други инфраструктурни проекти. Да си спомним, че на Марко Семов "забравиха" да направят отклонения към Мусагеница и Дървеница. Все още под въпрос е кръстовището на 2 нива на Лъвов мост и ако стане, то надали ще се изпълнява от Доуш. Съмнително е, че в Младост ще изпълнят връзка между бул.Ляпчев и Копенхаген. Пак от оперативните програми, АМ Люлин приключва "изведнъж" при СОП и нито метър повече връзки.
В Надежда/Връбница/Обеля има необходимост от изпълнение на доста инфраструктурни проекти - втори мост към Люлин, разширение на Ломско между Бели Дунав и Хан Кубрат, връзка между Ломско шосе (моста Какач) и моста за Люлин, разширяване на Панчо Владигеров от МС Обеля до Ломско шосе. Не трябва да се забравя, че и магистралата от Калотина ще излиза на Костинбродския път, а оттам - на Ломско шосе, т.е. след нейното приключване входящо/изходящият трафик силно ще се увеличи.