Author Topic: Достъпност за хората с увреждания  (Read 14664 times)

Offline Sofiametro

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
  • Фен на Метровагонмаш!
    • View Profile
Само едно ще кажа,на машинистите само това им остава,да мислят и за инвалидите.Не стига,че в момента слагат преградни врати,които изискват точност,не стига че има невъзпитани пътници,които тичат в последния момент ама и за инвалидите да работят.Машинистите не са мултифункционални.Това което правят сега им е достатъчно наговарващо и изморяващо не им трябва повече работа.Това не го казвам,защото си мисля така,а ащото имам приятел машинистот метрото и знам в какво се състои тяхната работа много добре.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3225
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Щом у нас го правят полицаите, значи има кой да го прави и проблем не виждам.
Защо трябва да е точно машиниста?

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3448
  • TM 303
    • View Profile
Съдейки по коментарите, населението баш го брига през оная работа как ще се придвижват хората с ограничена подвижност, важното е кой да НЕ е задължен с тази тежка задача, която в нормална държава не е грижа за никой вече, просто защото возилата и инфраструктурата са проектирани така, че да могат повечето относително самостоятелни хора с двигателни проблеми да се оправят сами, и то по нормален начин. Но нас не ни интересуват хората с проблеми, нас ни интересува кой какво Не му се налага да върши... Знаете ли - на мен и на половинката ми сълзи са ни текли в Барселона, град, който вероятно не е пълният връх в транспортната и градска достъпност, но хора в колички си спираха с ръка рейс на спирка, рейсът се накланя, спирката е съобразена с височината на наклонен рейс, хорицата си натискат бутона за вратата, качват се, наместват се където им е определеното място, слизат си по обратния ред и не занимават никого със себе си и живеят достойно. И никой няма ТЕЖКАТА задача да се грижи за тях...
« Last Edit: 16.07.2020, 23:59:58 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3377
    • View Profile
    • Email
Същото е и в Канада....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3046
    • View Profile
Защо в София е оставена такава разлика от 7-8 сантиметра, питайте проектантите. Или защо на руските влакове нивото на пода им "играе".....
Аз знам отговорите на тези въпроси.

Разстоянието между влаковете и перона е предвидено заради вратите на влаковете Русич, които се отварят навън, а не са като тези на номерните състави. А също така и "технически аванс", който е оставен, за да предотврати задиране на вагон в перона в случай на клатене наляво-надясно.

А нивото на пода се променя заради натоварването. 150 човека са приблизително 10 тона и това е допълнителното натоварване само на един вагон. Нормално е да слегне малко с 10 тона отгоре.

Това ми отговориха в деня на отворените врати на Метрополитен преди време.
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 645
    • View Profile
    • Email
Re: Достъпност за хората с увреждания
« Reply #85 on: Yesterday at 09:57:18 »
Защо в София е оставена такава разлика от 7-8 сантиметра, питайте проектантите. Или защо на руските влакове нивото на пода им "играе".....
Аз знам отговорите на тези въпроси.

Разстоянието между влаковете и перона е предвидено заради вратите на влаковете Русич, които се отварят навън, а не са като тези на номерните състави. А също така и "технически аванс", който е оставен, за да предотврати задиране на вагон в перона в случай на клатене наляво-надясно.

А нивото на пода се променя заради натоварването. 150 човека са приблизително 10 тона и това е допълнителното натоварване само на един вагон. Нормално е да слегне малко с 10 тона отгоре.

Това ми отговориха в деня на отворените врати на Метрополитен преди време.

Преведено на български - "Разчели сме метрото си с оглед на "сделани" вагони и защото сме го разчели за тях, тях и купуваме."
А аз все си мислих, че вагоните трябва да се нагаждат към инфраструктурата, а не инфрата към вагоните. Явно съм останал с грешно вчепетление.
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3225
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Достъпност за хората с увреждания
« Reply #86 on: Yesterday at 10:04:12 »
А нивото на пода се променя заради натоварването. 150 човека са приблизително 10 тона и това е допълнителното натоварване само на един вагон. Нормално е да слегне малко с 10 тона отгоре.
Нормално е било преди 40 години. За нови влакове няма нищо нормално... освен при сделани с чук и тесла.