Author Topic: Актуална информация за движението на влаковете  (Read 203084 times)

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Напротив, бавиш го на третата гара, защото му остава цяла България за избиване на закъснението, стига машинистите да са читави и да карат. И явно са били читави, защото в Пловдив е пристигнал с 3 минути закъснение и е заминал навреме.
А че 1612 не е бил стигнал Елин Пелин не е вярно... двата влака са пристигнали едновременно в Искър и Елин Пелин. Трябва да се срещнат в Казичене, където 8651 и без това ще чака, ама 30112 щеше да стои половин час в полето преди Казичене.

ЖП мрежата е достатъчно спъната, а има и други влакове, освен този, в който пътуваш и те всички трябва да минат. Даже и товарните, колкото и да ги броите само за част от пейзажа.
Радарът не показваше това. Но той си показва със закъснение, така че сигурно си прав.
Диспечерите знаели ли са, че 8651 е с добри машинисти, които ще успеят да наваксат закъснението? Щото можеше и да не са и те пък да подпрат други влакове.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Писали сме го това, радара понякога не ги засича правилно. На мен ми се е случило да сме със 7-8 Мин. закъснение а да ни отчита навреме.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
... а на Казичене има само два коловоза? ...
Защо другите два са само за украса в момента? "Нямат акт 16" (метафорично), някой следва да пререже лентичката, или има някакви специфични процедури в НКЖИ, за чието изпълнение "се чакат по-добри времена"?
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Нищо там няма акт 16, нито 15. Защо - питайте дядо Еконтий, който спря целия проект преди 5 години. Останалите коловози не са завършени и не са предадени за експлоатация.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Локомотивът на ПВ 30133 се е повредил на спирка Таньо войвода, блокирано е междугарието Сливен Жельо войвода
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Нищо там няма акт 16, нито 15. Защо - питайте дядо Еконтий, който спря целия проект преди 5 години. Останалите коловози не са завършени и не са предадени за експлоатация.
То не беше проблем, че го спряха, защото строителите се моткаха много здраво, проблем е че после не направиха нищо, за да се почне отново от някой друг и чак сега има някакво движение, но то е още по-слабо и от преди.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Проблем е, защото така нито става по-бързо, нито по-евтино. За 5 години, даже и с мотането, щяхме да сме забравили, че е било разкопано.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Какви 5 години, договорът беше прекратен през май 2022?

https://www.mtc.government.bg/bg/category/1/prekraten-e-dogovort-s-izplnitelya-na-proekta-za-modernizaciya-na-zhp-liniyata-sofiya-elin-pelin

Когато една фирма не си изпълнява задълженията и не желае до го прави в бъдеще, нищо по-нормално от това да бъде сменена. Жалко, че точно от теб идва предложение да търпим безхаберници.
Проблемът е, че срокът на новия договор е безобразно разтеглен.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
2 години и половина... пресолил съм ги малко.
Факт е, че ефектът от прекратяването на договора е отрицателен. Не знам какви са били взаимоотношенията с първоначалната фирма, може и да са се опитвали да просят повече пари, но когато им платяха, веднага заработваха ударно. Другите проекти не се правят кой знае колко по-бързо. В Коньово например от половин година слагат две стрелки. Гара София също се прави трагично бавно.

Когато викнеш майстори да ти направят нов покрив и те махнат стария, не ги гониш преди да си намерил по-читави, защото ще стоиш без покрив.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Като стана дума за Коньово, има ли шанс за удвояване на участъка Кермен - Нова Загора?
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Няма шанс, поне не и в обозримо бъдеще. Изобщо няма такшива планове.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Каква е причината например влак 8611 слънчев бряг да има половин час разлика във времепътуването в различни дни? Гледам например за 20-21 .10 единия ден всичко е нормално, на следващия има престои на няколко места по 7-10 минути и пътува с почти половин час повече. Къде е логиката да се бавят хората така? Сега не ми се гледа други конкретни дни но други също има по половин час разлика.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Отменени са влакове 30134 и 30135 в участъка Карлово Сливен.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
2 години и половина... пресолил съм ги малко.
Факт е, че ефектът от прекратяването на договора е отрицателен. Не знам какви са били взаимоотношенията с първоначалната фирма, може и да са се опитвали да просят повече пари, но когато им платяха, веднага заработваха ударно. Другите проекти не се правят кой знае колко по-бързо. В Коньово например от половин година слагат две стрелки. Гара София също се прави трагично бавно.

Когато викнеш майстори да ти направят нов покрив и те махнат стария, не ги гониш преди да си намерил по-читави, защото ще стоиш без покрив.

Не искам да съм адвокат на Събев, но фактите са такива:
Става МТС през декември 2021 г. и прекратява договора през май 2022 г. Имал е 6 месеца да прецени ще ги бъде ли тези или не. Явно е преценил, че не.
Спира да е министър един месец по-късно.
За един месец няма как да се направи равносметка на свършеното и оставащото по договора, че да се обяви нова обществена поръчка за довършване на проекта. Няма и как да избере нова фирма преди да е прекратил договора със старата и да е обвил нова обществена поръчка. Би могъл единствено да направи пазарни проучвания и да приеме необвързващи оферти, но да прескочи ЗОП, абсурд.

Сравнението ти с домашния покрив е несериозно.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Отменени са влакове 30134 и 30135 в участъка Карлово Сливен.
Е какво общо имат Карлово и Сливен с Пловдив и Ямбол?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5868
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Отменени са влакове 30134 и 30135 в участъка Карлово Сливен.
Е какво общо имат Карлово и Сливен с Пловдив и Ямбол?
Не мисля, че това е отговор на твоето питане, а просто съобщава актуална информация от вчера.
А относно твоето - предполагам че е свързан с някой ремонт.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
По неизвестни причини БВ 3624, все още не е тръгнал от Бургас.

Влакът замина с 15 минути закъснение от начална гара. А грешникът - 46229. Доста време не бях виждал Кончар в Бургас.
« Last Edit: 13.10.2024, 22:49:15 by did_ko »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Кончарите ги закотвиха на пета линия, един стои постоянно на Генерал Тодоров да обслужва влака до Петрич, понеже по тъпите наредби на НКЖИ не може да се пусне Шкода или Смартрон, а 61 серия май няма изправни.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
В случая не са тъпи наредбите. Ако извадите колоосните натоварвания на много по-развити западни железници, ще видите, че при някои, кажи-речи половината ЖП мрежа е за по-ниско колоосно натоварване. Тук проблемът е основно в БДЖ, че не може да създаде организация и да осигури подходящ подвижен състав. Има серия 61, има ЕМВ 30 и 31, има дори ако щете ЕМВ 32... както и 46 200.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Според мен е чудесно, че забиват по един дигитален клозет там. С тези псевдо локомотиви е рисково да се карат влакове на дълги разстояния.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите