такам - значи Биомет не са чак толкова доволни от Волвата, защото "се чупели" и им излизала скъпо поддръжката, понеже не са гаранционни - но това не е нещо особено
Травеготата са с по-малко седалки от Сканиите и е било голям цирк като са ги пуснали, защото на касите са продавали билети като за Скании 52 места, ако не се лъжа, а Травегото е 47 и е имало скандали, ама всичко се оправило
Има текучество на кадри - търсят се стюардеси и са им дигнали заплатите на 450 лв. и шофьорите недоволстват, но и при тях има няколко дупки и сигурно скоро и на тях ще им увеличат малко парите.
Друг интересен факт, е че явно шефа не може да ги трае автобусните шофьори защото за него те не били шофьори а крадци, макар че не виждам основание да бучи, защото автобусите са пълни, той си взима каквото трябва и всички са доволни.
Хубавото, е че сервизната поддръжка се извършва в сервизите на Скания, което е гаранция за качество
Като се купи нов автобус, той тръгва да пътува на външните линии и чак след 4-5 месеца спира и почва да върти само в страната. Това е много успешен ход, защото през границите минават чисто нови автобуси в съответствие с всякакви норми, а в страната макар и вече на по 500,000 пътуват, в сравнение с другите фирми, комфортни и хубави автобуси с подбран персонал.
Имах оферта аз да направя един от курсовете до Варна вчера и бях навит, титуляра да ми топли стола в офиса и да джитка игрички, ама го писаха с друг автобус и не стана хватката... другия път