Author Topic: Биомет  (Read 69476 times)

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #100 on: 02.09.2020, 10:01:29 »
Тези дни засекох нови иризари - СВ1323РС и 1342РС.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline gogata

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 679
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3375543
    • View Profile
    • Premier Сasual Dating - Genuine Damsels
Re: Биомет
« Reply #101 on: 02.01.2021, 20:14:51 »
Вярно ли е че фирмата не пътува вече по редовни линии, а се е ориентирала към случаен и специализиран превоз.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #102 on: 02.01.2021, 20:24:27 »
То целия транспорт затъна.
Имат курсове до Русе и Варна - https://tickets.biomet.bg/
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #103 on: 03.01.2021, 03:42:39 »
Курсовете до Варна би трябвало да ги държат все още.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #104 on: 03.01.2021, 11:10:11 »
За мен решението да се спасят междуградските автобусни превози е създаването на държавен национален превозвач, тип БДЖ но с автобуси. Разбира се в комбинация с нова транспортна схема, която да не се конкурира с другия превозвач БДЖ, а двата да работят съвместно и да се допълват. Иначе оправия няма. Може да се кандидаства по еврофондове за покупка на съвременни автобуси и микробуси, с климатици, пригодени за трудноподвижни лица, като трябва много добре да се прецени къде трябва да са съчленени, къде къси, къде микробуси, къде да са градски тип, къде туристически.

Иначе ясно на къде отиват нещата, съвсем наближава времето когато БДЖ ще остане единствен превозвач на пътници междуградско. Тогава вярно няма да имат конкуренция и ще им е все тая дали до морето ще возят хората с нови климатизирани вагони и Сименс, или стара електричка защото като няма друго хората винаги ще се качват. А междуградски автобуси ще останат само там където съвсем няма друго под натиска на местните, по пътищата ще стане истинска касапница защото куцо и сакато ще шофира от немай къде.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #105 on: 03.01.2021, 12:28:46 »
За мен решението да се спасят междуградските автобусни превози е създаването на държавен национален превозвач, тип БДЖ но с автобуси. Разбира се в комбинация с нова транспортна схема, която да не се конкурира с другия превозвач БДЖ, а двата да работят съвместно и да се допълват. Иначе оправия няма. Може да се кандидаства по еврофондове за покупка на съвременни автобуси и микробуси, с климатици, пригодени за трудноподвижни лица, като трябва много добре да се прецени къде трябва да са съчленени, къде къси, къде микробуси, къде да са градски тип, къде туристически.

Иначе ясно на къде отиват нещата, съвсем наближава времето когато БДЖ ще остане единствен превозвач на пътници междуградско. Тогава вярно няма да имат конкуренция и ще им е все тая дали до морето ще возят хората с нови климатизирани вагони и Сименс, или стара електричка защото като няма друго хората винаги ще се качват. А междуградски автобуси ще останат само там където съвсем няма друго под натиска на местните, по пътищата ще стане истинска касапница защото куцо и сакато ще шофира от немай къде.

С твоето решение няма да се спасят междуградските превози, но пък гарантирано цялата страна ще изпадне в транспортне колапс. Без дори да се замислям, националният автобусен превозвач (какъвто впрочем няма никъде) ще трябва с магическа пръчка да извади 1000-1500 нови автобуса, за да покрие страната...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #106 on: 03.01.2021, 12:42:34 »
Никакъв проблем. В някои градове по света, дори в Азия 1000 автобуса си е нормална доставка дори за един град само. То доже един Букурещ бяха поръчали 1000 автобуса. Пък какво остава за цяла държава. Ако искат утре могат да поръчат 1000-1500 ютонзи например. Това че ще стане колапс също не е вярно. Поинтересувай се какво беше до 90-те, преди да почнат частниците когато имаше нещо като национален автобусен превозвач, ДАП-овете. Май точно обратното, като дойдоха частниците тогава стана транспоретн колапс :)

Знаеш ли до към 90-те колко много и редовни автобусни линии имаше, дори до отдалечени села. Навремето имахме вила в едно село в Родопите, до което имаше черен път само. Дори то имаше редовна автобусна линия до Пловдив и връзки с влаковете, и освен ПАЗ-чета като има повече пътници пускаха дори 11М3-ки. Също до към 2005-2006-та имаше редовни автобусни линии примерно от Пазарджик чак до Доспат за връзка с влаковете и дори пускаха големи 42-местни автобуси Чавдар 11М3.

Да не говорим, сума села около Добрич и в Добруджа имаха линии дори със съчленени автобуси, аквариуми до областния град. Додох наскоро пример от автогарата в Каварна, до Добрич вече има само 2 автобуса, е до неотдавна бяха на всеки час, преди това и по-често дори с големи автобуси. Какво остава до Балчик и Албена например, нищо общо със сега. Имаше даже линии до туристически мчеста като Русалка и Болата и то редовни, а сега кьорав автобус няма. Защото е много хубаво като са частни,  вместо да има национален субсидиран превозвач.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #107 on: 03.01.2021, 15:24:00 »
Това с националния субсидиран автобусен превозвач направо звучи страшно, дано никой в МТИТС не чете темата  :D

Принципно една линия спира да се обслужва тогава, когато същата стане нерентабилна - т.е. когато не се вози почти никой. А това няма да се реши с купуването на 1500 държавни китайски еднодневки, нито с фалирането на няколко големи фирми. Проблемът е демографски и ще става все по-сериозен. Пандемията просто ускори процеса. А дори и някой някога да реши да купи толкова автобуси, едва ли ще намери такъв брой шофьори и помощен персонал, които да ги управляват и поддържат.
« Last Edit: 03.01.2021, 15:25:40 by Sixkiller »
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #108 on: 03.01.2021, 15:33:02 »
Приказката става малко като това с кое е първото, кокошката или яйцето. Дали липсата на пътници е следствие от идването на частниците и оттам орязване на линии и разписанията, защото не им е рентабилно, или орязването е следствие от липсата на пътници. Защото при държавен превозвач могат да се субсидират и по-празните курсове, така че хората да си знаят че имат редовен и бърз транспорт на тактов интервал, който ще ги закара до най-близката област, гара, курорт, мол, до работа или училище. Така хората знаят че винаги могат да разчитат. Докато частника е малко ватър работа. Не му е рентабилен този или онзи курс, не го изпълнява, хората знаят че на частник не може да се разчита и се отказват от услугата.  БДЖ защо не си изгуби такъв голям дял от пътниците като автобусите? И доста от влаковете пак са си пълни.

Докато при частника съм чувал местните от по-малки градове да коментират от рода на" аа то откакто дойдоха частниците се скапа транспорта", " аа ама то на частниците въобще не може да се разчита" и подобни. Не че не е имало търсене на услугата.
« Last Edit: 03.01.2021, 15:34:43 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #109 on: 03.01.2021, 15:37:48 »
Никакъв проблем. В някои градове по света, дори в Азия 1000 автобуса си е нормална доставка дори за един град само. То доже един Букурещ бяха поръчали 1000 автобуса. Пък какво остава за цяла държава. Ако искат утре могат да поръчат 1000-1500 ютонзи например. Това че ще стане колапс също не е вярно. Поинтересувай се какво беше до 90-те, преди да почнат частниците когато имаше нещо като национален автобусен превозвач, ДАП-овете. Май точно обратното, като дойдоха частниците тогава стана транспоретн колапс :)

Знаеш ли до към 90-те колко много и редовни автобусни линии имаше, дори до отдалечени села. Навремето имахме вила в едно село в Родопите, до което имаше черен път само. Дори то имаше редовна автобусна линия до Пловдив и връзки с влаковете, и освен ПАЗ-чета като има повече пътници пускаха дори 11М3-ки. Също до към 2005-2006-та имаше редовни автобусни линии примерно от Пазарджик чак до Доспат за връзка с влаковете и дори пускаха големи 42-местни автобуси Чавдар 11М3.

Да не говорим, сума села около Добрич и в
Добруджа имаха линии дори със съчленени автобуси, аквариуми до областния град. Додох наскоро пример от автогарата в Каварна, до Добрич вече има само 2 автобуса, е до неотдавна бяха на всеки час, преди това и по-често дори с големи автобуси. Какво остава до Балчик и Албена например, нищо общо със сега. Имаше даже линии до туристически мчеста като Русалка и Болата и то редовни, а сега кьорав автобус няма. Защото е много хубаво като са частни,  вместо да има национален субсидиран превозвач.

Аз знам 90-те какво е било. А ти знаеш ли, че е 2021? И че нещата не са точно "ако искат". Не спираш да ме учудваш с измисления свят, в който живееш, и колко си сляп за реалността...
« Last Edit: 03.01.2021, 15:40:36 by bagercho »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Биомет
« Reply #110 on: 03.01.2021, 17:30:57 »
И като е 2021-ва какво? Няма пари ли? Нали имаме много повече достъп до финанси, БВП на глава от населението е в пъти по-висок, а същевременно транспорта много по-нередовен? По-скоро всичко е до управление, организация, капацитет.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline gogata

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 679
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3375543
    • View Profile
    • Premier Сasual Dating - Genuine Damsels
Re: Биомет
« Reply #111 on: 03.01.2021, 19:24:50 »
Та по въпроса ми, спират да обслужват София - Силистра, за в посока Варна  някой да знае нещо, интересувам се защото се носят слухове че ще возят работници на идеал стандарт.

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 334
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Биомет
« Reply #112 on: 09.03.2021, 20:19:47 »
Здравейте!Искам да попитам,някой знае ли нещо за старите автобуси Волво Юнкер,които имаха преди Биомет? :)Ще ми бъде от полза и най-малката информация,било тя снимков или текстов материал.Във Видин е едното от червените Волва,а пък имаме и в жълт цвят.Не знам дали и жълтото не е било червено преди и дали е било и то на Биомет,като след това е било пребоядисано от червен в жълт цвят.

Информацията която имам аз е оскъдна,като и шофьори и управител на Чародей 13-(сегашните собственици на Волвата),не знаят много историята им.След Биомет знам,че червеното Волво е продадено на неизвестната за мен фирма Ванеса.След което фирма Грегъри Транс го купуват и пътува до пристанището на Видин с туристите от корабите,и съответно до Белоградчик отново с туристите.
Прилагам линк към Гугъл Стриит Вю в град Монтана през 2012г. на червеното Волво.-https://www.google.com/maps/@43.4253715,23.2289863,3a,15y,265.4h,90.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYqCYZ1RZIptjJS0yFFr9PA!2e0!7i13312!8i6656
След Грегъри Транс двете Волва ги купуват от Чародей 13.Това е цялата информация която имам.
Надявам се някой поне нещо да знае за тях.Ще е интересно да има и някоя стара тяхна снимка.Благодаря предварително! :)
Транспортът във Видин

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #113 on: 09.03.2021, 21:20:24 »
Не си знаят километрите тези Волва. Биомет ги продаде на около 1 500 000 км. Имаше проблем с частите вечно нямане и чакане, като цяло не бяха лоши, но всичко им беше скъпо. Предни маски и брони също липсваха. Биомет си експлоатират зверски автобусите, подръжката им е на изключително ниво. Купуват винаги каквито трябва и скъпи масла и части, гуми и каквото се налага. За около 4-5 години им правят милион и 200 км.
The Grand Tour

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #114 on: 10.03.2021, 12:56:32 »
Новина!


Offline Bulgaria111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2663
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #115 on: 22.05.2021, 23:23:49 »
Гледам,че са почнали да возят ЦСКА, преди няколко дни в Пловдив видях една тяхна Скания с табела Ние сме ЦСКА,или нещо подобно.

Offline buffalobill

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #116 on: 23.05.2021, 09:11:58 »
Така е отборът е ЦСКА 1948. Снимката е от вчера нациоалният стадион

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #117 on: 24.05.2021, 15:53:07 »
Пак добре, че не ги возят Ивкони  :fan:
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Биомет
« Reply #118 on: 14.07.2021, 00:37:02 »
Та по въпроса ми, спират да обслужват София - Силистра, за в посока Варна  някой да знае нещо, интересувам се защото се носят слухове че ще возят работници на идеал стандарт.

Повдигам мнението отново, но в последно време червени автобуси Irizar возят работници на Идеал Стандарт (Севлиево), видимо бивши на Биомет. В крайна сметка какво се случва - Биомет ли ги возят, те през подизпълнител ли ги возят или просто са продали няколко автобуса на местна фирма (предполагам Янтра - Горна Оряховица ?), която да вози работниците?
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Биомет
« Reply #119 on: 14.07.2021, 08:00:52 »
На времето имаш продаден бивш на Боомет в Севлиево, може и да се повтаря случая. Иначе и за самата фирма би било Ок, така да си използват автобусите, като няма търсене за междуградски превоз.. 
« Last Edit: 15.07.2021, 16:13:31 by difian »