Author Topic: Текущи ремонти на релсовия път  (Read 353721 times)

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #780 on: 26.11.2016, 12:35:51 »
Надявам се някой от фотографите да го снима.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #781 on: 26.11.2016, 14:19:31 »
Ето снимка

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #782 on: 26.11.2016, 14:42:41 »
Машината е Матиса .
Единственото общо с Пласерът е ,че изпълнява същата функция.До съществуването на поделението в Казичене ,за подбиване се използваше Матисата на Казичене. Матисата е по-компактна от Пласера- той е по-дълъг.

Online Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #783 on: 26.11.2016, 22:04:39 »
И наистина ли това не може да мине кривата пред посолството? И ако се качва на камион, какво се прави с контактната мрежа?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #784 on: 26.11.2016, 22:08:46 »
То може и да успее да мине някак кривата с много скърцане и заклинване в релсите, но ако не успее, ще запуши кръстовището. Във всеки случай радиусът на кривата е три пъти по-малък от минималния на машината по документи.
Контактната мрежа се мести малко встрани и не пречи.

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1318
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #785 on: 27.11.2016, 17:18:42 »
И наистина ли това не може да мине кривата пред посолството? И ако се качва на камион, какво се прави с контактната мрежа?
Ето така се сваля от камион


И още две информативни снимки



Online Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #786 on: 27.11.2016, 22:24:03 »
Благодаря!
Още не мога да осмисля, че това е най-лесният начин :)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #787 on: 28.11.2016, 08:06:12 »
Лесен в никакъв случай, но явно е единственият възможен и се вижда защо. Това не е трамвай, на който да му се въртят талигите, а междуосието е значително.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #788 on: 28.11.2016, 09:45:41 »
Усеща ли се разлика след като са изправени релсите и е подбито трасето?
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #789 on: 28.11.2016, 10:01:46 »
Не.
Странното решение да се подбива и "изправя" иначе право и подбито трасе два пъти годишно няма как да има осезаеми резултати. В железницата, където натоварването на ос е 4 пъти по-голямо и скоростите са 2-3 пъти по-високи се подбива средно през 10-15 години и то само ако е необходимо.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #790 on: 28.11.2016, 12:16:40 »
Масата на T6A5 и T6B5 с пътници е малко над 30t, съответно на ос се получава приблизително 7.6-7.7t. Доколкото знам допустимото натоварване на ос за локомотив е 22.5t. Разликата е около 3 пъти. :rolleyes: Масата на празните трамвайни вагони е около 19t и в този случай разликата наистина е около 4 пъти, но обикновено те се движат със сериозен брой пътници и масата е близка до максималната. :rolleyes:
« Last Edit: 28.11.2016, 15:14:47 by V.Peichev »

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #791 on: 05.12.2016, 02:57:03 »
Има ли извънредни ремонтни дейности по трамвайното трасе между Централна гара и V градска болница. Що за план-организация е това в тези студове?!
------------------------

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #792 on: 05.12.2016, 11:31:23 »
Я пак , че нещо не разбрахме.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #793 on: 05.12.2016, 18:11:42 »
Тук-там са повдигали панелите, а днес правеха заварки. Общо взето - кърпеж. Поставили са знаци да се кара с 10 км. там. Много е зле трасето, като преминават трамваите се чува страшен грохот, ама то да беше само там.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #794 on: 06.12.2016, 02:39:26 »
Вероятността за дерейлировка се повиши при минус 8 и я нямаше посред лято или есента, така ли?!
------------------------

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #795 on: 06.12.2016, 06:08:52 »
От студа релсите се свиват и късат заварки.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #796 on: 06.12.2016, 09:33:49 »
В момента ремонтират и между надлез Надежда и завод '8 март'.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #797 on: 06.12.2016, 12:16:50 »
Безспорно температурите влияят и релсите се свиват и разширяват, но според мен, без да съм специалист, там заварките се късат целогодишно, защото основата под панелите е нестабилна, те се разместват под тежестта на мотрисите и релсите се усукват и пропадат. А на надлез "Надежда" ремонта беше пълна пародия, оставиха 20 метра неремонтирано между два ремонтирани участъка и им се доскъпи да подменят и панелите до началото на трасето на баластна призма при завод "Осми март". Още тогава бяха много зле тия панели, а сега трамваите се клатушкат там подобна на "Илиянско шосе" - кораби в бурно море!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #798 on: 06.12.2016, 12:27:51 »
Това е защото не сте видяли какво е състоянието по бул.Асен Йорданов където минава 20-ката в района преди Кауфланд. Там по едно време имаше дори съксани релси/заварки и си караха така, при преминаване ясно се виждаше колко много пропада едната релса спрямо другата, чуваха се трясци и се вдигаше яко прахоляк  :D

Преди 1-2 седмици правиха ремонт без да спират движението и сега положението е гору-долу ок.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: Текущи ремонти на релсовия път
« Reply #799 on: 07.12.2016, 06:37:55 »
На Дондуков и Раковска релсите седят във въздуха и редовно съм виждал скъсани заварки там.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4