Ганчев доста стабилно защитаваше повереното му дружество между другото и отново припомни, че е несъгласен със съсредоточаването на половината от трамваите по Ботев. Оказа се, че "предстои" ремонт на кръстовището на Алабин и Витоша, така че явно ще имаме криви от Алабин към Витоша.
Каза че могат да преработят още поне 3 трамвая в пендели ако е нужно.
Като цяло се предлага следното нещо:
Проектиране и изграждане на нормална двупътна трамвайна рампа от северната страна на Скобелев,
изграждане на локал с 2 ленти х 3,5 метра от южната страна на Скобелев за обслужване на съда и кооперациите.
Закриване и предаване за скрап на трамвайното трасе през подлеза до Спартак.
Строителство на нова тролейбусна линия, условно № 3, която да е с маршрут от Надлез Надежда, по трасето на тб 5 до подлеза на НДК, оттам по Фритьоф Нансен - Черни Връх - Арсеналски - Бяла Черква - Тодоров - до Гоце Делчев-ухо. В обратна посока - от Гоце Делчев-ухо - Тодоров - Бяла Черква - Арсеналски - Черни връх - Фритьоф Нансен - оттам наляво по бул. П Евтимий и по маршрута на тб 5 до Надлез Надежда.
Освен това, Беше предложено да се направи пенделна линия по следния маршрут:
от Аптека - бул. Витоша - Южен парк - наляво по ул. Бяла Черква - бул. Арсеналски - бул. Черни връх - до спирката на Хилтън. - с цел довозване до метростанциите - НДК и Св. Наум.
Трасето от кръстовището на бул. Витоша с Бяла Черква до басейна Спартак трябва да е едноколовозно двупътно за около 450 метра.
Предложението възбуди силни реакции, като само ЗА беше Ганчев , а другите казаха, че се дублира излишно тролейбусното трасе и реално без транспорт ако го няма този трамвай ще са 150 метра от бул. Витоша и кръстовището й с ул. Краище до бул. Витоша и кръстовището с ул. Бяла Черква. Тоест - пишете трамвая в историята, включително и новопостроеното трасе по Черни връх + панелите от мола до Басейна + самото колело на Спартак.
Понеже преустройството на военното НДК в съд вървял много по-бързо от очакваното, то цялото преустройство на инфраструктурата трябвало да се завърши до есента на 2013 г.
Тролейбусът ще се финансира от общината, а останалото - от субсидията на държавата за преустройство, която била 15 милиона лева.
Утре ще бъде гласувано на заседанието на СОС.
Успях да се включа без позволение, но предложих при закупуването на окачващи елементи за тролейбусната ККМ да се проведе търг, в който да има условие, че през всички елементи - стрелки, кръстовки и криви да може да се преминава със скорост над 20 км/ч. и това да може да се докаже с документ. Беше записано в протокола. Като казах, че това не е дискриминационно, тъй като кръстовищата изискват бързо изтегляне на тролейбуса, защото са много натоварени, а има редица чешки, австрийски, немски и унгарски производители, които отговарят на тези условия. След заседанието Ганчев дойде при мене и ми каза, че то и сегашните стрелки позволявали това, при което аз му казах, че само по посока на изолатора, при което той нищо не ми отговори и си тръгна.
Предложи се от страна на Ганчев да се добави точка, която да отменя решението на СОС за трасе на трамвай по Патриарх Евтимий, което беше прието и утре сигурно и това ще гласуват.
Възложиха на Диков до един месец да излезе с цялостно решение за осигуряване на транспортната достъпност на района около НДК и Буката.
В проекторешението се замести думата "проучване" с думата "изграждане", така че явно по всичко личи, че са сериозни и действително им се иска до есента на 2013 г. всичко да се е приключило, още повече има пари за това сега.
Освен това се прие точка за скорошна промяна на маршрута на авт. 64 но затова в съответната тема.
Имам документи - сега ще ги кача.