Author Topic: Трамвайно трасе по Скобелев, Патриарха или Витоша?  (Read 444201 times)

gtsofia

  • Guest
Чак съм изкушен да дойда с ролетката утре на работа и да го измеря разстоянието...

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Чак съм изкушен да дойда с ролетката утре на работа и да го измеря разстоянието...
въпреки че 4-те метра са от оста на трасето, може пък и да ги няма нужните метри

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Трамвая точно по Витошка при наличие на метро отдолу въобще не е нужен.
To по тая логика ....
Логиката не е тая и съвсем ясно съм го написал. ;-) Недей да търсиш под вола теле.

Ами и аз не искам данъците ми да отиват за дейности по МД 2, а по-лошото е, че и никой не ме компенсира за вредите, които търпя от това строителство.
Репчо е прав.

А на мен ако някой ми нарушава спокойствието, то и да ми сменят дограмата на целия апартамент, да ми го санират и да ми опростят данък сгради и такса смет за 2 г - ПАК НЯМА ДА СЕ СЪГЛАСЯ. В случая проявете разбиране към скобелевските баби. И точно те са пример за отстояване на правата, а че не всички са стадо.
Дано сега в общината да се замислят и да установят, че трасе по която и част да е на Скобелев не може да има.
Пък ако трябва да се хванем и за 20-те метра :P
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Елби, когато говорим за инфраструктура, особено градска, няма нищо постоянно. Без да съм запознат в детайли с проекта за коловози от северната страна съм сигурен, че същите проблеми ще възникнат и с него (отстояния, шум, вибрации), не е за пренебрегване и че при този вариант вероятно ще отпадне трасето в тунела.
Погледни пак проекта за постоянноте трасе и ще видиш че в участъка между петте кьошета и Цар Асен се запазва ширината на тротоара от началото която е 6.25,като при училището имаме усилена настилка. След Цар Асен имаме и автомобилна лента от 4.5 между тротоара и трамвая.Така че при проекта за постоянното трасе отстоянието е спазено. Иначе до пускането на МД2 е хубаво да се запази тм6, но няма как да минават заедно с трамваи 1 и 7. И ако трябва да бъде жертван някой трамвай то това е 6. Не може да се сравнява с пътникопотока от 1 и 7. А дори и трите спирки след НДК имат и друг транспорт. Същото не може да се каже за спирките на тм1 в Иван Вазов. Има и вариант тм 6 също да се запази минавайки по Арсеналски и вливайки се в тм1 по Витоша.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
с риск да се повторя: ТМ 1 и 7 - пендели до НДК (принципа е като сегашния, ама с нови състави и тупик изнесен към Патриарха); за удължаване на тм6 до Иван Вазов съм леко против: тм1 ще има довозващата си функция от метрото до квартала (при реализация на пенделната схема), а пътникопотокът в района не е толкова голям, че да изисква трамвай. по-скоро бих се съгласил да сложат релси по Свети Наум до Семинарията - оттам трасето се сещате къде отива (може да се направи линия Дървеница - Иван Вазов като довозваща за метрото, ама пак едва ли има смисъл поради връзката на Дървеница с МД1)
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Пък ако трябва да се хванем и за 20-те метра :P
То така трасета като това по Графа или по Козлодуй ще си заминат на момента :D

Вчера една бабка възмутена се обади в ЦГМ да се оплаче от два трамвая, които много тракали, а те просто се изключваха за депо, то просто няма откъде да минат...

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 332
    • View Profile
Айде, радвайте се, защитници на беззаконието!

http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=6856&sectionid=2&id=0000503
Quote
София може да размисли за спрените трамваи

Десислва Колева
Трамваите 1 и 7, които обслужват кв. "Иван Вазов" и "Борово", все пак може да започнат да се движат по изграденото временно трасе на бул. "Ген. Скобелев" и да стигат до Централна гара, научи "Сега".

От тази седмица строежът на метрото затвори бул. "Витоша". Въпреки че направи специално трасе за трамваи 1 и 7, общината се отказа да го ползва заради недоволството на живеещите по бул. "Ген. Скобелев". Така трамваите се движат само до НДК, залепени един за друг с по двама ватмани за двете посоки, а новите релси се ползват само сутрин и вечер за достъп до депото. Това на свой ред предизвика протести на хората от "Иван Вазов" и "Борово". Затова сега Столична община обмисля да се върне към първоначалния маршрут, научи "Сега". Трасето струва 1.25 млн. лв.

"Изчакваме няколко дни да видим каква е ефективността на трамваите, които се движат само до НДК, а тя със сигурност не е добра, и след това най-вероятно ще се върнем към първоначалния вариант с временното трасе по бул. "Ген. Скобелев", за да стигат те до Централна гара", коментираха пред "Сега" от Столична община. Оттам обясниха, че ако тръгнат по трасето трамваите ще спазват ограничение за скорост от 5 км/час, докато сега на път за депото се движат по-бързо. Общината уверява и че релсите са обезшумени.

СЪПРОТИВА

Новата организация на движението предизвика вълна от недоволство на столичани, живеещи в кварталите около бул. "България". В същото време обаче граждани от бул. "Ген. Скобелев" са хвърляли в сряда бурканчета със сладко по мотрисите, които се прибирали към депото, казаха от общината.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
А да се радвам ли на селяните, хвърляли буркани по трамваите?
I'll be back®

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Сладкото сигурно е било с изтекъл срок на годност ... иначе нямаше да го хвърлят.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Ами да ходят да ги хвърлят по СО , там са виновниците за поредната простотия случваща се в София !
Какво са им виновни трамваите , а и ватманите че да се карат с тях ?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А аз вчера мислех да ходя да целя прозорците имс яйца :P Майтап разбира се.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
След това изпълнение смятам, че заслужават да им се пуснат софии и българии на всеки 3 минути, и не да ми спазват някакво ограничение от 5км/ч, ами да си карат колкото позволява трасето, да си стържат и дрънчат наволя, дори може на влизане в едноколовозното трасе от стрелката нататък да дрънкат и с крачния сигнал докато не направят десния завой по витошка.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
А това ограничение 5 км/ч. как ще го установят ? Сигурно ще им сложат регистриращи скоростомери !  ;)

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Може би преди стрелката за включване във Витошка ще сложат една зла баба с радар да засича.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Ами да ходят да ги хвърлят по СО , там са виновниците за поредната простотия случваща се в София !
Какво са им виновни трамваите , а и ватманите че да се карат с тях ?
Ситуацията е странна наистина, но нима не е най-добрата алтернатива все пак да минават за тези 4 месеца 1 и 7 по трасето по Скобелев.
Почти всички тук във форума, както и знаещите за проблема софиянци, безспорно са на мнение, че по-малката злина е 1 и 7 да продължават към гарата.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
с риск да се повторя: ТМ 1 и 7 - пендели до НДК (принципа е като сегашния, ама с нови състави и тупик изнесен към Патриарха); за удължаване на тм6 до Иван Вазов съм леко против: тм1 ще има довозващата си функция от метрото до квартала (при реализация на пенделната схема), а пътникопотокът в района не е толкова голям, че да изисква трамвай. по-скоро бих се съгласил да сложат релси по Свети Наум до Семинарията - оттам трасето се сещате къде отива (може да се направи линия Дървеница - Иван Вазов като довозваща за метрото, ама пак едва ли има смисъл поради връзката на Дървеница с МД1)
Я пак!

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
Много се радвам на новината.

Ако надраснем лиготията с наказанията за някакви групи хора, за благото на други групи...

Ами трябва спешно да се направят ограждения, които да пазят пешеходците от блоковете по скобелев от излизане на релсите. Разумно също ще е и да им се пуснат инеконите или де що има друг безшумен трамвай из София, който да не е съвсем обвързан с дадено специфично трасе (тоест- и няколкото сдвоени чешки, които не са на 10 и 18).

Аз лично съм относително доволен от СКГТ или както там ги кефи да се наричат, че бързо се усещат, когато направят голяма простотия и я спират (предишния път, който си спомням беше разделянето на 72 преди 1-2 години).

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Това за 72 беше топ простотията, и аз се сетих за нея онзи ден. Тази почти я доближава.

Иначе чешките трамваи някакси са по-тежки и повече биха се усещали в сградите, отколкото реновираните 7хх и 8хх.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Чешките не са по-тежки от българските, имат по-голяма адхезионна маса, което е различно.
The Grand Tour

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
с риск да се повторя: ТМ 1 и 7 - пендели до НДК (принципа е като сегашния, ама с нови състави и тупик изнесен към Патриарха); за удължаване на тм6 до Иван Вазов съм леко против: тм1 ще има довозващата си функция от метрото до квартала (при реализация на пенделната схема), а пътникопотокът в района не е толкова голям, че да изисква трамвай. по-скоро бих се съгласил да сложат релси по Свети Наум до Семинарията - оттам трасето се сещате къде отива (може да се направи линия Дървеница - Иван Вазов като довозваща за метрото, ама пак едва ли има смисъл поради връзката на Дървеница с МД1)
Я пак!
това след пускането на МД2, естествено!!! сега си е цяло безумие да се прави такова нещо
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт