Stankos, не би ли следвало един интелигентен човек да вярва на фактите, а не на разумните аргументи? Аргументите на общината могат да звучат много разумно и правдоподобно, но това не пречи да са неистина, та даже и откровена лъжа. Какви са фактите? От 20 трамвайни линии преди 89 г. сега имаме 14, като за две от тях - 3 и 23, е срамно да кажем, че са трамвайни линии, тъй като са с интервал над 30 мин. до час. Трамвайния парк е наполовина, а закритите трасета за 10 години, са около 10 км. Струва ми се, че фактите оспорват разумните аргументи на общината, да закрие поредното трамвайно трасе. Аз на тези лъжци и на една тяхна дума вече не вярвам! Метрото е нещо много хубаво, но не трябва да е за сметка на трамвайния транспорт. Също не знам къде ще ни излязат сметките с това мащабно строителство през последните години. Знаете, че европейските проекти имат и държавно съфинансиране и дали заради лакомията на някои хора и мегаломанските им проекти, няма да последваме гръцката съдба.
Според мен, ако сега се закрие трасето до Лозенец, повече никога няма да се открие. Също така продължавам да не разбирам какво точно им пречи трасето в тунела на строителството на метрото и на временната организация на движението? Ще изместят там тролейбусната спирка ли, какво? Ще пуснат коли по трамвайното трасе, които ще се затапят на изхода към бул. "Васил Левски" и в тунела няма да може да се диша.