Author Topic: Трамвайно трасе по Скобелев, Патриарха или Витоша?  (Read 444137 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Дори по време на ремонта пак има вариант ТМ10А, малко ходене от Журналист до Евлоги Георгиев - напълно нормално пешеходно разстояние и 604 няма нужда да се сменят 4 превозни средства. :rolleyes:

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
И ако нямаше трасе през тунела как аджеба щеше да се стига до Баучер и Милин камък? И понеже ми се налжи да стигна от Милин Камък до Пирогов смених ЧЕТИРИ превозни средства. А ако нямаше трасе през тунела какво щях да правя?
А94 до моста на въздишките и 72 или 604 оттам - според настроението ти да вървиш малко или да чакаш повече. Може и А102 до Гешов/България и А604 нататък. За тези, които хич не им пука за времето: ТМ10 до канала и пак на А604.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Метро от Баучер до Сердика и от там тм4 или тм5. Най-бързо е :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Метро от Баучер до Сердика и от там тм4 или тм5. Най-бързо е :)

Разбрах чувството ти за хумор, все пак този вариант освен, че е най-бавен, е и с най-много ходене пеша.
Не отбелязах, че ходих до Пирогов с обездвижена ръка, защото имаше съмнения за фрактура, та не ми беше особено конфортно.
Основната ми мисъл е, че всяко едно трасе си е нужно, защото при неизбежни реконструкции на други се парализира огромна част от транспорта. Така например ако работеше трамвай 9, ремонтът по Граф Игнатиев за съответното ми придвижване нямаше да е особено труден. Ако имаше трасе по Витошка, нямаше да е толкова пагубно като се прави ремонт на Хр. Ботев. И т.н., т.н. И в никакъв случай не трябва да се закрива трасето през тунела, защото с автобуси не може да се осъществи абсолютно заместване, а да не говорим, че то и от СО изобщо не правят адекватно заместване.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Вариантът изобщо не е бавен - 4-5 минути чакане на МД2 на Баучер, 6 минути до Сердика, 10 минути излизане от метростанцията и ходене до спирката на ТМ5, 4-5 минути празник чакане на ТМ5 и 6-7 минути до Пирогов сумарно 31-33 минути. За сравнение с 94 се получава 5-7 минути чакане, 6-7 минути  пътуване до Хилтън, 2-3 минути пресичане до спирката на 604, около 10 минути чакане и 10 минути пътуване сумарно около 35-37 минути.  Със 72 и малко ходене се получава приблизително същото време около 35 минути.  :rolleyes: Необходимо е дублажът на метрото с наземния транспорт да бъде сведен до възможния минимум - закриването на трасето по Витоша и ТМ9, който дублира напълно две метростанции и до голяма степен трета са важни стъпки в правилната посока. За съжаление се остави ТМ8 да бъде явен дубльор от Вардар до Съдебна Палата.  :rolleyes: ТМ6 може спокойно да бъде заместен от достатъчно редовен тролейбус с близки интервали може би малко по-малки празник, друг е въпросът дали изобщо ще има такъв или ще е недоразумение подобно на ТБ8. :rolleyes:
« Last Edit: 16.02.2016, 13:44:31 by V.Peichev »

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 921
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
10 минути излизане от метростанцията и ходене до спирката на ТМ5
Съжалявам, но това изобщо не е интегриран транспорт!
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Няма подходящо място за обръщало на ТМ5 по-близо до МС Сердика.  :rolleyes: Излизането от станцията на МД2 на Мария Луиза отнема 4-5 минути, ходенето до спирка Съдебна Палата е приблизително толкова общо се получават около 10 минути.  :rolleyes:

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Защо да няма, трябва да се върне трамвая да обикаля Света Неделя от двете страни.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да бе, и ул. Търговска да върнем, а?
Около Св. Неделя има тепърва да се правят археологически разкопки.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
5-цата може лесно да се докара по-близо до метрото, ако се пусне един единичен коловоз по Стамболийски и трамвая обръща като обикаля карето Ботев - Стамболийски - М. Луиза - Алабин, без значение от посоката.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Както е вървяла някога.

Online fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Да бе, и ул. Търговска да върнем, а?
Около Св. Неделя има тепърва да се правят археологически разкопки.

Да разбирам че си защитник на полулегалния паркинг на Шератон пред това пространството около Света Неделя да се подели между пешеходци и трамваи?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Най-добрият вариант е да се продължи до гарата, а ТМ4 да се закрие. А в перспектива при минаване към нормално междурелсие да се свърже с ул.Искър.
Но това са далечни идеи далеч от дискутирания участък при Петте кьошета, така че хайде да спрем с оффтопика!

Offline titijoji

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
Преди няколко години имаше намерение, поне в общината- ТМ5 да прави ляв завой по бул.Ал. Стамболийски" и ляв по Борис, като така да се прави най-удобната връзка с МС "Сердика". Това не е неприложимо, но сега въпрос на финансиране и малък проект. Причината е крайно неудобното място на спирката на ТМ5 за крайна "Съдебна палата"- видно е и при падналия последен обилен сняг. Но си май остана идея.

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
И какво? Загубихме войната за трамвайното трасе през тунела на НДК до ж.к. Лозенец? :rev:
Защо да е загубена войната?
:arrow:
От 16 март ще бъде променено движението на трамвай 6 в участъка на Петте кюшета. "Вместо в посока "Лозенец" трамваят ще се движи до последната спирка на трамвай 1 в кв. "Иван Вазов""

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/03/01/2715385_ot_kraia_na_mart_krustovishteto_na_popa_v_sofiia_shte/
:rev: :rev: :rev:
vasko - оригиналът! :)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Войната е не да не бъде спряно за периода на строежа, а да се пусне след това. И да дадат обещание, че ще го направят.

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Между другото скоро ще разберем. Ако извадят релсите от тунела и поставят асфалт, наистина ще е края на трамвайното трасе там. До колкото разбирам и ще има промяна и по ККМ, защото в участъка на сегашната трамвайна спирка посока Хемус, ще бъде изместена тролейбусната спирка.
Но пък може и да оставят трасето, както например сега очакваме възстановяване на маршрута на 10 до Хладилника, което е вече на 100 % сигурно, че ще се случи.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Защо "вече"? Кога не е било?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Ами след повторното му спиране в началото на работата по МС Витоша имаше колебания и доста въпроси относно трамвая, плюс продължение на трасето в друго направление. След това всичко заглъхна и започна да се говори връщането му до Хладилника. В последствие беше потвърдено неофициално, а от вчера е официално че трамвая се връща до Хладилника.
А както знаем в София се работи на парче, до последно не беше известна съдбата и на трасето по Черни връх между Кръста и Хемус.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Между другото скоро ще разберем. Ако извадят релсите от тунела и поставят асфалт, наистина ще е края на трамвайното трасе там.
И да остане трасето на шестицата, надали ще е в сегашния си вид - трябва да се подмени в тунела.

Според мен по трамвайното трасе ще се движат автомобилите еднолентово, а по дясната лента ще останат само тролеите, вкл.спирката им в посока Одеон.
Все още не е завършено трасето по Раковска в посока тунела. Откъм Първа градска на един стълб трябва да се монтира липсваща хоризонтална стойка, а след завоя към тунела: входяща стрелка.