Метро от Баучер до Сердика и от там тм4 или тм5. Най-бързо е
Разбрах чувството ти за хумор, все пак този вариант освен, че е най-бавен, е и с най-много ходене пеша.
Не отбелязах, че ходих до Пирогов с обездвижена ръка, защото имаше съмнения за фрактура, та не ми беше особено конфортно.
Основната ми мисъл е, че всяко едно трасе си е нужно, защото при неизбежни реконструкции на други се парализира огромна част от транспорта. Така например ако работеше трамвай 9, ремонтът по Граф Игнатиев за съответното ми придвижване нямаше да е особено труден. Ако имаше трасе по Витошка, нямаше да е толкова пагубно като се прави ремонт на Хр. Ботев. И т.н., т.н. И в никакъв случай не трябва да се закрива трасето през тунела, защото с автобуси не може да се осъществи абсолютно заместване, а да не говорим, че то и от СО изобщо не правят адекватно заместване.