Author Topic: Трамвайно трасе по Скобелев, Патриарха или Витоша?  (Read 444154 times)

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Те директно казват, че тунела ще се превърне в поредното напълно унищожено трамвайно трасе заменено от не особено смислено автомобилно такова. Мен почва да ми се струва че искат да елиминират наземния транспорт

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Те директно казват, че тунела ще се превърне в поредното напълно унищожено трамвайно трасе заменено от не особено смислено автомобилно такова. Мен почва да ми се струва че искат да елиминират наземния транспорт
Дискусия Тм6 vs Тб7 заема поне половината страници от темата. Хайде стига вече с ланския стяг. Обсъждат се настоящи и бъдещи проекти, тук не е форум по археология.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Извинявам се, но даже не съм имал за целта да притоплям вчерашната манджа. Тя вече изгоря

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
20те милиона отидоха за ремонт на Черни връх от Сребърна до СОП.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
То и едни милиони изчезнаха от някогашния ремонт на Вапцаров, когато само в едната му посока беше извършван ремонт. Пита се в задачата, какво стана със заема за тунела Люлин и тунела НДК. Като ремонт стана само в тунела на Люлин, за разлика от този в центъра.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Заемът беше общ, за множество проекти, измежду които и двата тунела. Като цяло парите се харчат идиотски, щом правим втори надлез на Мицкевич, който води до никъде в този си вид, но пък ремонта на тунела на НДК, който няма нужда от отчуждения, не се случва. Има и много други примери, като споменатите в статията ремонти на трамвайни линии, или пък трасето до Западен парк, което беше обещано за това лято. Парите си седят в касата на общината на тоя етап.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Да отбележим за протокола, че рампата на Скобелев и НДК се отлага за догодина (засега), което означава за плюс безкройност. Причина - липсата на готов проект за строителство.
По рейс и по жена не се тича!

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Какви решения виждате?

Спиране на трамваите, премахване на велоалеите и пускане на заместваща електробусна линия на мястото на тм7 по бул. Витоша. Това ще изпълни решението на съда веднага и ще отърве живущите по Скобелев от дългогодишния стрес и тормоз.

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
Какви решения виждате?

Спиране на трамваите, премахване на велоалеите и пускане на заместваща електробусна линия на мястото на тм7 по бул. Витоша. Това ще изпълни решението на съда веднага и ще отърве живущите по Скобелев от дългогодишния стрес и тормоз.
нещо не си кликнал на линка ми се струва :) Няма общо с велоалеята... а автобус по бул. Витоша :) Ще има ли трамваи по бул България в твоята идея :)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Какви решения виждате?

Спиране на трамваите, премахване на велоалеите и пускане на заместваща електробусна линия на мястото на тм7 по бул. Витоша. Това ще изпълни решението на съда веднага и ще отърве живущите по Скобелев от дългогодишния стрес и тормоз.
нещо не си кликнал на линка ми се струва :) Няма общо с велоалеята... а автобус по бул. Витоша :) Ще има ли трамваи по бул България в твоята идея :)

Ще има, ама по-късно. За сега целта е да се изпълни решението на съда и това може да стане само по този начин. Новите паркоместа и велоалеи пречат на изпълнението, пък и по този казус и без това ще излезе решение на съда, така че и те ще трябва да се махнат. ;) Другото би било неподчинение на съдебно решение а това в законова и европейска държава като нашата е недопустимо.  :rolleyes:

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
За момент си изфантазирах възможността да решат въпроса като възстановят релсовия път по бул. Арсеналски и свалят минусовата жица от контактната мрежа, а линии ТМ1 и ТМ7 да ги прекарат по бул. Патриарх Евтимий и бул. Витоша. Така и така ще се наливат едни пари... Но ако си избирате непременно автомобилите да са с предимство и да се запази сегашното положение, тогава Патриарх Евтимий си остава еднопосочен и се строи рампа върху старото трасе на ТМ6, което лично аз считам за мноооооого по-неудачният вариант. Но вие, жителите на София, си го избирате - или поне така се предполага в една правова държава. :) Уви, сигурен съм, че автомобилистите са мнозинството, но и в това няма лошо, по принцип. Мисълта ми е, че ако предпочитате моя вариант или подобен нему, без да надигнете глас с искания пред съответните институции, тук във форума не знам кой ще ви чуе... А сега е подходящ момент да се направят нужните промени към по-добро. После вече няма да има финансов ресурс.
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
За момент си изфантазирах възможността да решат въпроса като възстановят релсовия път по бул. Арсеналски и свалят минусовата жица от контактната мрежа, а линии ТМ1 и ТМ7 да ги прекарат по бул. Патриарх Евтимий и бул. Витоша. Така и така ще се наливат едни пари... Но ако си избирате непременно автомобилите да са с предимство и да се запази сегашното положение, тогава Патриарх Евтимий си остава еднопосочен и се строи рампа върху старото трасе на ТМ6, което лично аз считам за мноооооого по-неудачният вариант. Но вие, жителите на София, си го избирате - или поне така се предполага в една правова държава. :) Уви, сигурен съм, че автомобилистите са мнозинството, но и в това няма лошо, по принцип. Мисълта ми е, че ако предпочитате моя вариант или подобен нему, без да надигнете глас с искания пред съответните институции, тук във форума не знам кой ще ви чуе... А сега е подходящ момент да се направят нужните промени към по-добро. После вече няма да има финансов ресурс.

Всички варианти са предъвквани от 15 години вече в тази тема и всички варианти имат плюсове и минуси. Въпросът е че 15 години само се дъвче и нищо не се случва и на хората им писна, съответно имаме вече почти окончателно съдебно решение по казуса и скоро вече няма да има мърдане, ще трябва да се прави набързо нещо и да се приключва.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Целият проблем идва от това, че Фандъкова закри трасето по Арсеналски и излъга че ще го възстанови, за да може да изпълнява партийната програма унищожаване на трамвайния транспорт и натъпкване на всички в метрото. Тя е директно за затвора за всичкия погром, дето сътвори. Аз не виждам друго решение, освен възстановяването на шестицата до Спартак през тунела и възстановяване на трасето по Витошка.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Аз не виждам друго решение, освен възстановяването на шестицата до Спартак през тунела и възстановяване на трасето по Витошка.

През пешеходната зона? Забрави. А какво ще правим с новите велоалеи, няма място за трамвай и там вече?

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Ако се премахнат незаконните парници трамвая по Витошка си е приложим. Само че тогава едни други ще опищят света.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Ако се премахнат незаконните парници трамвая по Витошка си е приложим. Само че тогава едни други ще опищят света.
Винету ще е начело.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Ако се замислим трамвая по Витошка е много по-скъпо и нереално решение от това изграждане на късото трасе над тунела НДК

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Ако се замислим трамвая по Витошка е много по-скъпо и нереално решение от това изграждане на късото трасе над тунела НДК

Ако ще се смята в пари сметката ще излезе много сложна:

- може да се смята така: за да се направи Витошка пешеходна и да се наслагат по нея парници за ядене и пиене заминаха повече от 3 милиона лева, тези пари изгарят след няма и 10 години от злополучния ремонт. По принцип не е лошо да правим улиците нови на всеки 10 години, но една и съща улица да я правим отново и отново, а останалите да са все едно са след война не знам колко време можем да си го позволим.

- ремонт на тунела ще струва поне десет пъти повече, и това е само частта на Скобелев. Тунелът по принцип си е за основен ремонт целия.

- вместо ремонт на тунела в общината да сметнат дали няма да е по-евтино да изкупят апартаментите на тези нещастници които са се осмелили да протестират срещу трамвая. Няколко шашки динамит и цялата кооперация която е твърде близо до трасето може да се срине за нула време, после се отваря и терен за още парници и ресторанти, че и още полезни неща. Разбунтувалите се ще ги изселят в някое мухлясало общинско жилище и готово.  :rolleyes:
« Last Edit: 31.05.2024, 21:10:51 by fafan »