Всичко, което си написал ми е пределно ясно, но нека пак ти обясня. Питам, какво се е променило и в каква насока от 1930 год. насам, та тогава законно е било едно, а сега друго. Церовски чел, непрочел, подписал я е и негова е отговорността, та ако ще да я написал и личния му шофьор. Горе обясних и как може да се злоупотреби с нея.
Не ми става ясно, защо се опитваш да ми закачаш квалификации при положение, че водя напълно коректно дискусия и няколко пъти се опитвам да пренебрегна граничещи с обида писания. До момента несъм си позволил да обидя никой член на форума, вкл. и Емо, когото съм задявал няколко пъти, но никога никого несъм квалифицирал, обиждал или оценявал отрицателно като личност (интелект, възпитание, образование...) и съм се стремял само да оборя тезата, с която несъм съгласен.
Последно, за да се обобщя и да си сложа точка.
Да, трасето не е изградено съгласно нормите (несъм го мерил с ролетка, но е очевидно), пък може и да бъркам, ако някой знае точното отстояние да постне, моля.
Трасето трябва да се ползва по предназначение, защото обслужва голям район и потърпевшите от него са капка в морето на зависимите.
Да, добре би било някой в Общината да поеме отговорност.
Наредба №2 от 2004 год. на МРРБ трябва да се ревизира, тъй като има текстове възпрепятстващи развитието на София, необходимо е да се впишат хипотези, при които се допуска изключение. Тук ще си позволя да коментирам отново наредбата, ето ТОВА Е АБСОЛЮТНО НЕГРАМОТНО - в чл.110, т.1 "в случай че това разстояние не може да бъде осигурено, то може да се намали до 4 m", как, защо, кога?!? След като не е обяснено ясно и точно в самата наредба, къде да търсим регламента - в Конституцията, в някой закон, в дневника на Церовски/Диков... и защо е необходимо изобщо да фигурира първата част "до жилищни и административни сгради – 20 m", след като очевидно няма тежест при така оформения текст? Ето това показва, че самия автор не е много сигурен какво трябва да е разстоянието, важното е да го има, но защо 20 и каква е разликата с 4, а с 3? Прочети и т.3 от същия член, минималното отстояние до "зелени пояси" е 2,5 м., което ни обрича в София никога да не видим толкова красивите и естетични "зелени трасета", в темата за транспорта по света ще видиш снимки на прекрасни озеленени трасета. Изобщо голяма част от наредбата прилича на преразказ с елементи на разсъждение. Прочети чл.38 и ми посочи 20-те голями и 60-те малки полигона в София и кому са нужни те, след като още през 90-те години отпадна термина "полигон" от ЗДвП и ППЗДвП?
Лека нощ!